TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

13:05:06
04.06.2007
Nwkt
-> Vita ze Sudet: 3.0 MV6 skoda.panda.cz/obrazky/20 0_5.jpg 40
13:05:03
04.06.2007
Nwkt
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
12:50:02
04.06.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: Buď v klidu do padíčka se vejdem4. A jakej jinej asi ha ? 4
09:41:16
04.06.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: Hele to už tě vyjde levnějš jinej motor ne...?3
12:00:04
03.06.2007
Vita ze Sudet
-> Nwkt: Trošku,,, ale ty penízky. Český ručičky by to s trochou šikovnosti udělali za půlku2
11:14:11
03.06.2007
Nwkt
-> Vita ze Sudet: Hmm 320 ps, to by byla už raketa ne 3
10:15:56
03.06.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER:



www.audiworld.com/news/.. ./ko3lko4r2.jpg



www.audiworld.com/news/.. ./lo4lko4r1.jpg



K03 (passat,A4) aaaaaa K044

Už víš jak je hluboká králičí nora Alenko?
19:07:18
02.06.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: JJ dva kluci a právě ani jeden podobný Řánkovi. Než jsem s nima pronesl řeč, tak do toho skočily a jeli pryč. Mezitím jeli dvě auta ale všechny sem dojel a vlekl se za nima.
16:14:24
02.06.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: Jo už jsem mu jí posílal že na to mrkne...

-> Tuner#2: Jo včera jsem je taky potkal.Někdy kolem 6 hodiny nebo tak nějak jsem je viděl v Oujezdu před Plznírozjížděli se a rachot to byl slušnej. řánek už ho asi nemá,protože co jsem viděl tak v tom seděli nějací 2 cizí kluci.Možná si motor nechal jak kdysi říkal a postaví časem RSko s timhle motorem.

Jinak jak jsi psal,těch 145 PS je při tlaku o 0,1 desetinu nižšim než má serie a těch skoro 160 PS je o 0,2 baru větší než serie.

Z toho plyne že ta jedna desetina přidá cca 5 PS a 20 Nm.

Na víc jak 0,8 baru to nedostanu,takže pak jedině ladit něco jinýho.Ale už na to prdim,nechce se mi s tim pořád laborovat.Navíc když znam tu hroznou váhu toho auta,tak je to stejně k ničemu....3
21:03:52
01.06.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Takže těch 145HP bylo při tlaku menším než série. Jaký normálně jezdíš při běžné jízdě tlak? Sakra tohle laborování se mě líbí víc než sázet trysky do karburátoru, že bych taky osadil turbíčko?



P.S. Dneska jsem viděl Rapida ala RS z muzea. Stál směrem na Dýsinou a já tam jel taky, tak jsem zastavil v domění, že to je Řánek, ale asi nebyl a nebo si ho nepamatuju :o) Už tam bohužel není turbo, ale byl tam blok Fabia, jen dva sody do 1 a nějaká trubka napříč. Rachot neskutečnej, ale louže vody pod tím, otáčky tak 2000rpm a z víka ventilů to funělo víc než z výfuku. Pak do toho naskočili a jeli hoodně pomalu na Dýšinou a tam to vzali v pravo na Plzeň. Škoda tak hezkýho auta, ještě že to neví původní majitel8
18:47:49
01.06.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: newim sem to nějak nestudoval..... uz si vratil klaskovi megačiplou jednotu?6
17:47:42
01.06.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: Maglajz f tom neni,popřemejšlej... ;-)

Kryt je samozřejmě hezčí ten muj....)))-> Tuner#2: 0,6 baru

-> juris: Oki,můžeme to vyzkoušet...1
17:44:23
01.06.2007
juris
...kuwa 230 v hodce,to by jsi už mohl jezdit na dálnici vedle mě3 3 3 ....paráda4
15:09:03
01.06.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: A při jakém tlaku to má série - jen těch 0,5baru?
15:08:26
01.06.2007
Vita ze Sudet
Ted sem nasel tudlens zajimavou tabulecku





www.autorevue.cz/default. aspx?section=13...
15:03:27
01.06.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: Ten muj kryt byl hezčí1, ale proti gustu žádnej dyšputát3..... A v těch grafech máš taky maglajz, kdo se v tom má vyznat.... 158 při 5550?? Serie má 150 při 5500
13:51:45
01.06.2007
TUNER
Tak jsem to malinko zvětšil a doplnil ůdaje do grafu.....Jj první měření 145 PS.....Se seriovym tlakem by hodnoty odpovídali cca těm 150 PS a 210 Nm.... 4
13:41:17
01.06.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: A cca. 158HP? Vždyť jsi říkal že jen 145 nebo co je tohle za graf?
Extreme Tyres