TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

12:35:41
31.10.2006
TUNER
-> havlik: co se tlemíš....3
12:35:29
31.10.2006
Labros
-> TUNER: 3 ty pokoušíš ty slintače z virtu 3
12:33:16
31.10.2006
havlik
-> TUNER: 3
12:30:50
31.10.2006
TUNER
Těšíte se na listopad ???

Měli by jste.....

img347.imageshack.us/my.p hp?image=list...
11:35:06
31.10.2006
Majkl
-> TUNER 31.10.06 11:09:52: 3 3



-> Labros 31.10.06 11:14:30: fakt wouowé jak wuekl wuboš3
11:23:23
31.10.2006
Labros
-> TUNER: hehe ty ses lekl že to skoro sedí i na tebe 1
11:18:31
31.10.2006
TUNER
-> havlik: -> Labros: wouowé....3
11:15:05
31.10.2006
havlik
-> Labros: i s princeznama
11:14:30
31.10.2006
Labros
bloňdáčky 3
11:14:10
31.10.2006
Labros
-> Majkl: a hwoznýš taky seue na bauwu, a nejradši má mladý pěkný napomádovaný chlapečky 1
11:09:52
31.10.2006
TUNER
-> Majkl: to neni kwajta ale hwoznýš kwáwowský3
10:18:22
31.10.2006
Majkl
-> TUNER: aby me neustknula ta tvoje kwajta 3
10:16:15
31.10.2006
TUNER
-> Majkl: proooooč,on nekoušeeee,jen syčí jako had...1
08:14:31
31.10.2006
Majkl
-> TUNER: ja se toho tvyho motoru bojim1
07:04:25
31.10.2006
TUNER
Jinak foto pohledu na motor jak bylo....

img226.imageshack.us/my.p hp?image=0512...



a jak cca bude,je to tam zatim jen tak narafičený a ještě přemejšlim že to udělam z jednoho kusu nerez trubky která se patřičně navaří do potřebnejch tvarů....

img180.imageshack.us/my.p hp?image=pa28...

4
06:59:20
31.10.2006
TUNER
-> gabo00000: Jednoduše,jsou vyrobený tak aby tam vše pasovalo...Nejsou to origo držáky z ničeho.Jsou prostě vyrobený namíru...4
20:31:04
29.10.2006
gabo000000 - zrušená registrace
zdravicko. ja by som sa cel spytat ze ako su zriesene drziaky na tie strmene z 1203. dik
11:05:12
20.10.2006
TUNER
-> hans: Jasně že je...2
11:04:18
20.10.2006
hans
-> TUNER: neni ta predposledni fotka na kopci pred Ejpovicema?
18:15:31
19.10.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTëV: Já jsem říkal socky - já to nepiju4 5
Extreme Tyres