Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p
hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři :
www.facebook.com/album.ph
p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
-> Štěpán: Ale já bych za to ty peníze nedal, to si radši koupím další převodovku do zásoby, ale proti gustu.......
-> Štěpán: Ne, TAF-X má API GL 4, GL 5 má SAF-X.
-> TUNER: cago Tunere,prosim Te ted me napadlo,nema Taf x 75w90 GL5??? jestli jo,tak to neni moc dobre na nase synchrony:-/ resim take olej do almary,vis?
-> TUNER: Tak to je super. Já se byl včera prvně projet - pro baterku do Rokycan

Už jsem se na to těšil, jak malý dítě
-> Vita ze Sudet: Vývody mam dva.Jeden jsem použil na podtlak na brzdy a druhej necham zaslepenej protože jsem nesehnal vhodnej adaptér na 4 mm hadičku k budíku na ten vývod a ten co jsem měl do toho vývodu nepasoval...Tak jsem napíchnul hadičku co vede do aktivního uhlí....
Mnooo, panacek s tim pohnul. Dodal nova hejblatka, soupatka, budici a rozbocky.. :))
-> TUNER: A k cemu je to dobry..to nikdo nevi, ale dobre to vypada
(z poslednich basniku)
-> TUNER: aha tak to je dobrá věcička, pomůže a ušetří prasácké řešení jako vrtání a kdoví co ještě..
-> Majkl: Je to mezikus do kterýho napojíš čidlo tlaku a čidlo teploty oleje.Jinak by se to těžko zapojovalo přes všelijaký redukce a vrtat se mi nikam nechtělo....
-> TUNER: 
super! sice moc nevimk cemu to je ale zavidim
Tak jsem byl včera mile překvapen....Z autodoplňků mi ve středu přišla SMS že to posílají.........no a včera jsem to měl doma.Paráááda.Hned jsem na to vlítnul a čidla namontoval.Nikde žádnej zádrhel,prostě paráda.Teď už zbejvá jen zapojit kabel od spínačky a kabel k budíku a je hotovo.Tak jsem rád že se to trochu šouplo dopředu. A o víkendu bych mohl dávat interiér naz5 dovnitř a udělat zkušební kolečko po vsi....
-> Vita ze Sudet: Jj,za 9 kil je to asi nejlepší řešení...včera mi psali SMS že to posílají a do 2 dnů by to tady mělo bejt.Takže doufam že přes víkend to bude zapojený...
Jinak včera jsem zapojil budík na tlak turba,ale páč jsem pořád zabarykádovanej v garáži a nemůžu to project,tak po nastartování -0,5....Si počkam ještě na ten víkend a pak to prohřeju a otestuju.
-> TUNER: Tak já ho asi taky vemu. Věděl sem od rajdlose, ze to existuje. Ale on rikal jinacejsi cenu, takze to bylo neakceptovatelny. Za ty báty ti to nikdo nevyrobí...
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
-> Vita ze Sudet: Tak sem ti psal..
Tak cos zjistil na autohifi? Kupuješ ten sendvič z autodoplňků.cz?

Písni mi na maila pls
-> TUNER: tak to je už citelný rozdiel
-> Pilot 105: Díky za pochvalu. Jeste ted jsem hluchej. JInak ten EDGUY je dobrej nářez, ne?? Šlapák tě mlátil do zad. :)))
-> TUNER: díky... Stay TUNER