TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

03:04:05
26.03.2006
Pilot 105
-> Štěpán: Ale já bych za to ty peníze nedal, to si radši koupím další převodovku do zásoby, ale proti gustu.......1 4
03:01:48
26.03.2006
Pilot 105
-> Štěpán: Ne, TAF-X má API GL 4, GL 5 má SAF-X.4
21:05:10
25.03.2006
Štěpán
-> TUNER: cago Tunere,prosim Te ted me napadlo,nema Taf x 75w90 GL5??? jestli jo,tak to neni moc dobre na nase synchrony:-/ resim take olej do almary,vis?
06:56:37
25.03.2006
MATTESS
-> TUNER: Tak to je super. Já se byl včera prvně projet - pro baterku do Rokycan 1 Už jsem se na to těšil, jak malý dítě
14:13:55
24.03.2006
TUNER
-> Vita ze Sudet: Vývody mam dva.Jeden jsem použil na podtlak na brzdy a druhej necham zaslepenej protože jsem nesehnal vhodnej adaptér na 4 mm hadičku k budíku na ten vývod a ten co jsem měl do toho vývodu nepasoval...Tak jsem napíchnul hadičku co vede do aktivního uhlí....4
13:41:06
24.03.2006
Vita ze Sudet
-> TUNER: Hele a

AGU nemá snad vývod na tlak v sání z boku na sběrném potrubí(tlakové nádobě)? Já tedy ano. A byla tma jen záslepka...



ilustrační foto:



cgi.ebay.de/Golf-4-IV-GTI -1-8T-Ansaugbruecke-defekt -an-Bastler-Bj98_W0QQitemZ 8047095408QQcategoryZ36474 QQrdZ1QQcmdZViewItem
13:39:27
24.03.2006
Zdany
Mnooo, panacek s tim pohnul. Dodal nova hejblatka, soupatka, budici a rozbocky.. :))
13:26:01
24.03.2006
KEAN
-> TUNER: A k cemu je to dobry..to nikdo nevi, ale dobre to vypada 5



(z poslednich basniku)
09:41:53
24.03.2006
Majkl
-> TUNER: aha tak to je dobrá věcička, pomůže a ušetří prasácké řešení jako vrtání a kdoví co ještě..5
08:48:52
24.03.2006
TUNER
-> Majkl: Je to mezikus do kterýho napojíš čidlo tlaku a čidlo teploty oleje.Jinak by se to těžko zapojovalo přes všelijaký redukce a vrtat se mi nikam nechtělo....4
07:31:06
24.03.2006
Majkl
-> TUNER: 9 super! sice moc nevimk cemu to je ale zavidim 36
06:29:53
24.03.2006
TUNER
Tak jsem byl včera mile překvapen....Z autodoplňků mi ve středu přišla SMS že to posílají.........no a včera jsem to měl doma.Paráááda.Hned jsem na to vlítnul a čidla namontoval.Nikde žádnej zádrhel,prostě paráda.Teď už zbejvá jen zapojit kabel od spínačky a kabel k budíku a je hotovo.Tak jsem rád že se to trochu šouplo dopředu. A o víkendu bych mohl dávat interiér naz5 dovnitř a udělat zkušební kolečko po vsi....1
06:39:35
23.03.2006
TUNER
-> Vita ze Sudet: Jj,za 9 kil je to asi nejlepší řešení...včera mi psali SMS že to posílají a do 2 dnů by to tady mělo bejt.Takže doufam že přes víkend to bude zapojený...1

Jinak včera jsem zapojil budík na tlak turba,ale páč jsem pořád zabarykádovanej v garáži a nemůžu to project,tak po nastartování -0,5....Si počkam ještě na ten víkend a pak to prohřeju a otestuju.4

15:42:45
22.03.2006
Vita ze Sudet
-> TUNER: Tak já ho asi taky vemu. Věděl sem od rajdlose, ze to existuje. Ale on rikal jinacejsi cenu, takze to bylo neakceptovatelny. Za ty báty ti to nikdo nevyrobí...4
15:40:53
22.03.2006
Vita ze Sudet
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
10:57:02
22.03.2006
TUNER
-> Vita ze Sudet: Tak sem ti psal..4
10:20:59
22.03.2006
Vita ze Sudet
Tak cos zjistil na autohifi? Kupuješ ten sendvič z autodoplňků.cz? 4 Písni mi na maila pls
17:57:09
21.03.2006
strucy
-> TUNER: tak to je už citelný rozdiel4
13:24:06
21.03.2006
Zdany
-> Pilot 105: Díky za pochvalu. Jeste ted jsem hluchej. JInak ten EDGUY je dobrej nářez, ne?? Šlapák tě mlátil do zad. :)))
18:21:50
20.03.2006
mortuary
-> TUNER: díky... Stay TUNER2
Extreme Tyres