TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

09:57:25
16.02.2006
VeTeV
-> TUNER: aha tak jo ja myslel ze porad nekde hloda cervik nejake obmeny na jinci prevodovku :-)
08:35:44
16.02.2006
strucy
-> TUNER: mňa ta sranda vyšla na 6400,- 50mm2 + kabel k tomu meter minusového , kable k repram k subw , poistkové puzdro, rozvodný blok atd, ozaj si zháňal rozvodný blok z 50mm2 na 2x35mm2 si ho už zohnal?
08:31:27
16.02.2006
TUNER
-> strucy: No když vemu že to jsou 2 páry 0,8 metru dlouhý a jeden pár 1 metr dlouhej,1+1 metru 50 mm2,1+1 metru 35mm2,Nějaký pojistky a pouzdra + bater svorky....Tak to celkem jde....1
08:26:23
16.02.2006
strucy
-> TUNER: 3 litri není až tak moc , čo to bude zač? tie kable
06:14:24
16.02.2006
TUNER
-> Pilot 105: Jj a Jirka prej taky nic moc.....Asi špatná kombinace....3
02:41:06
16.02.2006
Pilot 105
-> TUNER: Jj, gut to bylo, ale hlava mě bolela jak střep, no ale ty si byl prý druhej den taky vláčnej.1
18:13:00
15.02.2006
TUNER
-> VeTëV: myslim že ta delší pětka vyjde nastejno jako seriová převodofka se šestkou.....Jj,plánuju zachování seriový převodofky,dokud nebude auto zrezlý a já ho nebudu vařit a nebudu se už bát do toho trošku říznout.....Takže počítej tak za 20 let....dříf určitě ne....))
15:38:06
15.02.2006
VeTeV
-> Bery: ta, streli papundelkl a na to pytel cementu 4

-> TUNER: chtelo by to i 6 na dalnici 4

kazdopadne postupujes stylem upravy seriove prevodovky?
15:35:46
15.02.2006
TUNER
-> VeTëV: Bude 4 i 5.....Aby to nebyl takovej skok....4

-> Bery: jj,budu si muset na ty pytle dávat bacha.....3
15:27:26
15.02.2006
Bery
já bych se na tu haubnu vyprdnul.10 kilo tě nemůže rozházet:-)Nebude to škoda tý aparatury v kufru až na to třeba omylem hodíš nákup,nebo pytel cimentu4
15:27:19
15.02.2006
VeTeV
-> TUNER: koukam prevodovkama nesetris a tu petku chapu to je pohodlny stupen 4
15:14:48
15.02.2006
TUNER
-> strucy: Jooo,díky,zatim je to bez kabeláže atd....Zejtra by měla přijít a.....3 litry v tahu.8

-> Pilot 105: Baterka nebude,je moc těžká a na sprintu by mi každej ujel....1

Jinak kalendář mi tam okukuje každej kdo přijde na návštěvu...Ještě aby tak unikly špionážní fota dřív než je danej měsíc....Nějak jsme to v tu sobotu zmixovali a protááááhli moc do rána cooo....Ale bylo to gut....4

-> Majkl: Vyčkej času....a dál to znáš..2

-> VeTëV: S tim se musí počítat.....Já jsem spíš zvědavej jak bude fungovat třetí převodofka v pořadí...Teď musim ještě zničit tu co tam mam a pak nastoupí new poskládaná a na delší přesuny by měla bejt lepší...Teď jsem nejvíc jezdil na pětku a skoro jsem jí nevyndaval...3
14:11:36
15.02.2006
Majkl
-> kirri: že viděl všech 12 měsíčků 3
14:09:26
15.02.2006
kirri
-> Majkl: co závidíš?
14:01:05
15.02.2006
VeTeV
-> TUNER: koukam prevodovka nedrzi co? 2
07:42:35
15.02.2006
Majkl
-> strucy: 85



-> Pilot 105: závidim 52
01:19:45
15.02.2006
Johny Death
-> Pilot 105: kam by dal baterku .... do regalu 3 stejne to jen zabira misto....4 1
01:17:51
15.02.2006
Pilot 105
-> Majkl: Heč, já už viděl celej kalendář, ale moc si toho z něj nepamatuju.3
18:22:40
14.02.2006
strucy
-> Majkl: úchyle 3
18:16:17
14.02.2006
Majkl
není už březen? 18
Extreme Tyres