Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p
hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři :
www.facebook.com/album.ph
p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
-> Majkl: No jo jako vždy první, ale na jaře už mu to tak lacino nenechám
-> Tuner#2: týwe pěkná!
-> Tuner#2:
-> Vita ze Sudet: Video dobrý......Takhle kdyby mi to jelo,tak jsem spokojenej...
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Teda aspoň chvilku...
Nevim.....Asi je ten motor novější a třeba má nějaký vychytáfky a snese víc....Já to se seriovou převodofkou nechci pokoušet.Ty máš tak o 200 kilo míň,tak můžeš ladit a určo víc vydrží....Kdybych nejezdil takový štreky na srazy,tak bych vyzkoušel tu 4,22....Ale to bych jezdil tak nejdál 50 km od baráku....No a řezat se mi kvůli renaultu nechce....
-> TUNER: Tak co video? Nepochopil sem ten tah, proc tam misto 180PS TT dává 180PS RS. A proc nejde do K04 když posiluje. Asi mu budu musit zavolat neb sem zvědav co kuje. Navíc mi taky vrtá furt ta ŘJ.......
-> Vita ze Sudet: Ty jsi jantar....No kouknu na to noooo
-> TUNER: Mimochodem káámo na tuning-forum.org sem udělal diskuzi na téma Nej škodofka. A hádej čí fahrzeug zazněl nejčastějc? Nojo zase ta ZELENKA
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Regni se tam, budou z toho vyplašený, že pan TUNER je mezi nimi...
-> Vita ze Sudet:
-> TUNER: Tak to mě dostalo
![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
Kdybych věděl kolik mu je ani bych nato nereagoval...
-> Tommy: No právě že jsem koukal jak je starej a že bude asi hrozně chytrej.....
2 TUNER: To neres, to jsou ti 15-tileti;-)
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
-> vasil: To bylo jako na mě?
-> vasil: Co ty máš za auto?A motor?
-> vasil: tak to myslim ze nehrozi, zatim.
Čest viděl bych tam ještě klimu a postav se na sprint vedle Nikyho a pak machruj
-> Zdany: hnaná přední náprava a úprava pick up, prý aby byla vidět hrom bedna, tak bude lepší uříznout střechu
-> TUNER: No ty bě zajimalo, co nas na jaře čeká.. Motor i vepředu a natáčecí zadní náprava???