TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

13:36:47
16.11.2005
Majkl
-> TUNER: jo ale to tam nebylo pred chvili 8
13:36:16
16.11.2005
TUNER
-> Majkl: Jj,33MB má jen jedno....Je to to první...4
13:32:57
16.11.2005
kirri
-> Majkl: ted uz prvni
13:32:12
16.11.2005
Majkl
-> TUNER: a jaky to je?¨¨ videjo? to posledni je jen zvuk motoru a nic
13:31:21
16.11.2005
kirri
-> TUNER: to si piš1
13:30:07
16.11.2005
TUNER
-> kirri: Nic převratnýho....pak to můžeš klidně skritizovat....2
13:28:02
16.11.2005
kirri
-> TUNER: no jelikžš sem zvědavej už od narození tak si už sosájem1
13:25:38
16.11.2005
TUNER
Tak koho by to zajímalo vložil jsem ,teda spíš pan nejvyššššššíííííííííí nový videjko......Nic jsem s tim nedělal,je to jak jsem to natočil a ještě v kvalitě 320*240 takže kdo chce vidět zelenku prolezlou skrz naskrz + nějaký videjko,může začít stahovat.....

Velikost cca 33 MB....4
14:09:07
14.11.2005
-> TUNER: achaaa....uz mam jasno...ja udelam z fava taky Humme 3
14:04:36
14.11.2005
TUNER
-> TG: Ne ne,nic jssem neupravoval.Jsou tam 4 pístky,tlumiče pal a seriový pružiny....1

Neeee,koukni na 5 fotku + vzadu je to víc dole protože to je fotka ještě bez hrombedny.....4
14:01:27
14.11.2005
TUNER
-> Majkl: Zatim neni....10
13:21:27
14.11.2005
Majkl
-> TUNER: dej odkaz



13:20:23
14.11.2005
TUNER
-> Pilot 105: Góóóóóóóóóóóóóólllll





Děkuji ti mnohokráte...4
13:19:49
14.11.2005
-> TUNER: ty jsi upravoval podvozek? predek je niz ne?
13:17:46
14.11.2005
Pilot 105
-> TUNER: Super, přesně do šibenice.3 Písnu ti zprávu.4
13:14:28
14.11.2005
TUNER
-> Pilot 105: kop FTP......takhle?1

Musíš mi poradit....4
13:11:28
14.11.2005
Pilot 105
-> TUNER: Kdyžtak to kopni ke mě na FTP.
13:06:11
14.11.2005
kirri
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
13:05:24
14.11.2005
Majkl
-> TUNER: 13MB 8
13:03:20
14.11.2005
TUNER
-> Pat a Mat: Na mejla ti to nepošlu,páč jak píšu se mi to do něj nevejde.....Seznam je retardovanej asi na 10 MB nebo kolik a 20 tam neprotlačim.....8
Extreme Tyres