TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

06:39:21
17.10.2005
MATTESS
-> fine_ray: ty vole, to bych jim prerazel pracky a narval otevrenou dlani do prdele. Zase nejaci chudaci, co si takhle resi komplexi menecenosti10
00:10:09
17.10.2005
fine_ray
-> TUNER: 10 Tak hned jak ste odjeli, tak sem se vydal do Klatov pro autí a našel sem ho s rozmláceným předním sklem, tři obrovský pavučiny od dlažební kosky, která ležela vedle..a poškrábaná haubna jak kostka mezi hodama dopadla. 12 Takže trestní oznámení, ale samozřejmě počítam že bez nějakejch výsledků.. dokonce sem náhodou sehnal svědka, kterej viděl dva týpky jak na tom pracujou.. takže teď po Klatovech hledáme dva lidičky, který si to hoodně moc odskáčou...169 to je prostě pech.8
06:09:01
13.10.2005
TUNER
-> zufo: ICQ mam zapnutý,ale jenom f práci.....

-> Tuner#2: Budeš koukat jak ti to nandam...1
21:57:45
12.10.2005
Max
-> TUNER: jo díky....kdyžtak se ozvu :-) nedávno jsem dělal na aprilii sr ....no kdyby to mělo kit,tak by to asi bylo taky dobrý :-) skůtry mě z motorek zajima zajímaly nejmíň,tak sem se o kity na ně moc nezajímal :-)
21:04:36
12.10.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: To mě mrzí, ale jak píšeš měl jsi štěští v neštěstí - být to v Doksech, tak jsem Tě musel táhnout :o)) Doufám že si to se mnou rozdáš alespoň na skůtru 3 4
20:47:17
12.10.2005
zufo
čest funguje ti to icq? kdyžtak se prosim ozvi 248-658-115
09:52:58
12.10.2005
TUNER
-> Veron: Jak psal už MATTESS,neni motor jako motor....Tenhle je uchycenej na mezikusu a právě tam je to o dost složitější na přístup.....Napřed se tam dala převodofka s mezikusem a na to se dával holej motor.Včera jsem na to koukal a vadí tam chlazení oleje a další věci,který na autě při montáži motoru nebyli........No prostě to neni tak jednoduchý jako se seriofkou.....4
09:03:43
12.10.2005
Veron
-> TUNER: vždyť se nemusí vyndavat i motor, jestli máš možnost zelenku naklopit, nebo se k ní dostat na rampě, tak se dá vyndat samotná. U úhlovejch ramen je to sice onanie, jako vyndat ježka z klece, ale určitě je to lepší, než vyndavat i motor. Ono vyndat jenom motor a zase ho nasadit zpátky je práce minimálně na půl dne 8
06:08:04
12.10.2005
TUNER
-> vlada: Jj,taky jsem přemejšlel že bych dal aspoň 4,2,ale to už by bylo na delších trasách sakra peklo,ale sprinty asi lepší + větší trvanlivost převodofky.....natož s 4,5...Tu má kamarád v RSu a ject s tim někam 200 km si nedovedu představit..

-> Max: Vyšel mě něco kolem 30,(scoot 20 + ůpravy něco kolem 10)když jsem ho přivezl,tak byl totalně mrtvej....Tak jsem dal válec na 70 ccm,jinej variátor,jinou spojku,vyladil válečky ve variátoru a pružinky na spojce a jede to celkem slušně....Prostě okolo těch 30 seženeš celkem slušnej scoot......Když budeš chtít poradit kterej je vhodnej na další ůpravy stačí říct....Nejlepší jsou ty s motorama Minarelli LC (vodní chlazení)...4
00:11:01
12.10.2005
Bery
ale to néééé,mě teda taky hází osud klacky pod nohy,ale ne zas takový polena....
21:51:59
11.10.2005
Max
pěknej skůtřik :-) co tě stál ??? časem chci něco takovýho pořídit...
20:58:38
11.10.2005
vlada
Ja si říkal, že když máš ve 120 motor Octavia, tak tuhle zimu budeš dávat do skůtra motor z Yamahy R1, a místo toho to bude převodovka do škodný. Nechtěl bys tam dát stálej převod třeba 4,5? možný by to pak jezdilo po zadních3 3 3 3 3
15:34:03
11.10.2005
MATTESS
-> Labros: Standartne vyndas motor hned, ale u ZELENKY to bude trochu komplikovanejsi
14:31:53
11.10.2005
Labros
Ale co skončila... Výměna převodovky snad není taková věc, která by se musela nechat na jaro 4
13:40:38
11.10.2005
MATTESS
-> TUNER: to nepotesi. Ale alespon jsi byl kousek od domova. To bys uz mel letos moc velkou smulu, stat se to nekde daleko. Skoda, ze sezona asi zkoncila tak nahle a necekane10
12:45:45
11.10.2005
TUNER
Takže je to tady......Včera jsem autíko konečně po Doksech umyl a když jsem ho byl projet abych vyfoukal vodu ze spár,tak jsem zamířil asi do 10 km vzdálené Plzně.....Tam jsem potkal Jiříka na MEGA obrovskejch kolech,tak jsem si autíčko prohlédl a s Jiříkem pokecal.No a když jsme se rozjeli k domovům tak vše f pohodě,jedny světla...brm brrrrrrm,pohoda,druhý světla brm brrrrrrm taky v pohodě a když si to se mnou chtěl dát nějakej Jeep z posledních světel ven z Plzně tak jsem ho na jedničku nechal abych mu dal nějakou naději a pak kolem něj nekompromisně prosvištěl vstříc asi 2 km vzdálenému sjezdu.....No a když jsem sjel a dávam přednost,chci se rozject,zařadit a ejhle,nějak tam nechce jednička.....Tak jsem to rozjel na dvojáka,trojáka čtyřka šla i pětka v pohodě.....No ale ty zvuky co vydávala určitě sériový nebyli.......Nějakej cvrkot,tak jsem pomalu dojel domů,kde to šlo jsem vyřadil,(naštěstí to bylo skoro pořád z kopce)to bylo v pohodě,ale jek jsem dal kvalt a přidal,tak to bylo špatný,prostě něco tam odešlo.....Nevim jestli se mam pokusit převodofku vyměnit a ject s tou rezervní která neni ještě udělaná na sprinty do Běšin.Myslim že tam byli špatný synchrony a kdybych jí tam dal tak bych nemohl moc rychle přeřazovat a pak bych jí musel stejně vyndat a dát do kupy.Tak nevim jestli mi to za to stojí.....asi se na to vyprdnu a sezonu skončim.Necham udělat obě převodofky a jednu tam pak vrazim a jedna bude doma čekat na svou příležitost.........



Na druhou stranu jsem rád že se to stalo teď......Kdyby se to stalo při poslední jízdě v Doksech,tak bych to měl domů 200 km a to bych určo takhle nedojel....A kdybych to nejel project tak se mi to stane v Běšinech na sprintech a to by asi taky moc hezký nebylo.....Takže něco špatný je i pro něco dobrý....

Problém je že výměna neni tak jednoduchá jako u seriovýho motoru,kde bych asi neváhal a vyměnil jí i jen na ty Běšiny,takhle je to o dost víc práce a když se do toho pustim,nevim jak to za 3 odpopledne stihnu......No uvidíme,hlavně jsem zvědavej na ty vnitřnosti,jak to tam bude vypadat a co bude KO...............

12:09:01
11.10.2005
MATTESS
-> TUNER: Ajaj, uplne?
11:24:19
11.10.2005
Labros
-> TUNER: jejdy, tak ten krouťák nakonec přece jen nevydržela?
10:51:35
11.10.2005
TUNER
-> Vita ze Sudet: No jooo a na autě taky.....převodofka nějak začala stávkovat.....8
09:56:48
11.10.2005
Vita ze Sudet
Ahoj koukám, že na virtu je nějak mrtvo né? 143
Extreme Tyres