TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

23:14:48
04.06.2005
Max
-> K!RR!: náhodou....mě se to v přírodě líbí 2
13:16:40
04.06.2005
kirri
eště kolem nich posekat trávu, udělat anglickej trávník a je to fakt suprisní, jojo pěkný fotky5
11:54:14
04.06.2005
Max
-> REMIX: já bych taky řek.... :-)

pěkný pěkný to máš... 1
00:14:32
04.06.2005
REMIX
Hele, ta poslední fotka byla jiná...že by dívčina zdvihla nohu? Nebo už mi ty auta lezou na mozek8
23:37:08
03.06.2005
Martys
No dóóóprdele
18:40:05
03.06.2005
kirri
-> TUNER: máš je pěkný no1



máš štěstí važ si toho
18:36:15
03.06.2005
kuko
nekdo holky, nekdo vdolky, TUNER oboje1
15:34:04
03.06.2005
Douby
To se teda hnedle vidí. Tenhle člověk umí tunit snad všechno (jak shade tak mladou) 1
13:46:08
03.06.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Tak co - už jsi nandal rámeček na //A? a sedí? Ty poslední fotky jsou mooc hezký. Zítra bohužel Plešnice nejedu, tak koukej něco nafotit a natočit.4
13:44:38
03.06.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
20:34:46
02.06.2005
Tom
ta mladá je taky pěkně vytuněná1
20:33:29
02.06.2005
gim
proc fordici sou v pohode :-) tedka sem jel s 1,4 z 88 a byl supr na to ze mel najeto 300tk byl dost dobrej :-)
11:50:16
02.06.2005
Crack
-> 5ko: Je to prostě línej ford3 4
09:15:21
02.06.2005
Majkl
-> TUNER: to se vzdycky tesis jak babka na duchod co?? 47 47
06:03:52
02.06.2005
TUNER
-> Majkl: Ne ne,Jede to stejně bídně i na benál....Prostě je to krám,ale neřešim to....O to větší je to rozdíl když pak přesednu...1
16:56:46
01.06.2005
fine_ray
-> 5ko: proto si to vynahrazuje ZELENKOU1
16:55:49
01.06.2005
5ko
tak to vyhod 6
16:15:19
01.06.2005
Majkl
-> 5ko: protože LPG3 3
16:10:15
01.06.2005
5ko
1,6 16V je celkom dobry motor ako to ze je tak lenivy?
13:44:45
01.06.2005
TUNER
-> Crack: Ford Escort 12/94 , 1,6 16V , klima,centrál na DO,el. okna,toroid LPG....jede - spíš nejede,tak mu říkam chcípák.... 1
Extreme Tyres