![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
jednoznačně 10b. akurát ten zvuk při jízdě když řadíš to máš schválně nebo nějaká příčina? ten motor sis montoval sám nebo ti nekdo pomohl videl jsem ho v inzerátu za 15 byku tak jsem tak letmo uvažoval díky a jen tak dál
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jarin-22: Já si nemyslim že by to mělo "divný" jízdní vlastnosti.....
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> lpepsi: No rád bych,ale napřed bych musel vidět co boduju,takže až bude foto dej vědět....
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Tuner->zdarec prosim udelas neco pro me? prosim prosim das k memu auticku nejaky bodik, potrebuju predstihnout toho co je predemnou, se nechci nechat zahambit 130tkou ;))
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
ode mě je to jasně za 10 b.
Akorát si myslim, že to musí mít divný jízdní vlastnosti s takovou váhou až za zadní nápravou...
a jestli už o tom někdo mluvil, tak já sem tady novej..
Akorát si myslim, že to musí mít divný jízdní vlastnosti s takovou váhou až za zadní nápravou...
a jestli už o tom někdo mluvil, tak já sem tady novej..
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> TUNER: Jen metrák, původně sem psal 1310kg
Moje nabídka stále platí
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
-> XFunny: Dík,jinak o tomhle do budoucna uvažuju,ale letos ještě nee..
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
bez komentare, jinak bych zmenil zadni celo do originalu aspon ty svetla, kdyz mas tak stylove original cele auto!!! Jinak neni pochyb ze to je za 10 bodu!
-> TUNER: bodeď by jsi nadával
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> TUNER: Nemáš zač pane.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> TUNER: to je malickost. Pak se vrhnem na predni. Jen doufam, ze to nebude 29.4.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Jj,jak píše T#2 seriová 130 3,9..
Jinak tímto bych chtěl poděkovat T#2,Mattessovi a Hanušovi za pomoc při instalaci zadního okna,šlo to jako po másle....
Jinak tímto bych chtěl poděkovat T#2,Mattessovi a Hanušovi za pomoc při instalaci zadního okna,šlo to jako po másle....
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Vlda: Sériová, ale ne 120, ale 130 - tzn, 5q se stálým převodem 3,9
Měl bych dotaz, píšeš že převodovka je sériová, znamená to, že je sériová Škoda 120 nebo sériová 1.8T? Díky za odpověď(hádáme se s kámošem:)
-> fine_ray: Aha, to vis nemam cas vsechno sledovat
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
Zdarec, Taky se už pomalu začínám klepat na renovaci náprav. Nemáš někde nákresy výztuh s rozměrama? Pošli mi je prosim dyštak na mejl. Byl bych ti nezkonale vděčnej. A taky sem se chtěl poptat na ty rozpěrný tyče (mezi předníma tlumičema a pod sedadlama). Zajímá mě od kud je máš a kolik si do nich investoval? Zajímá mě i ten středovej panel z Feliny - za kolik byl? Jinak máš to atíčko dost povedený jak vzhledově tak i po jinejch stránkách. Předem diky za odpověď.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> MATTESS: Jen reaguju na inzerát: www.meap.cz/u-geen/.../in
dex.php?action=sho... a tam se píše že je změna a proto se ptam
-> K!RR!: jojo, dělá z toho ZELENKA KOMBI, aby líp moh k motoru
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> K!RR!: jojo, dělá z toho ZELENKA KOMBI, aby líp moh k motoru
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> MATTESS: no TUNER bude měnit čelo za favoriťácký
![52](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/52.gif)
-> fine_ray: Jaka zmena cela????
-> K!RR!: asi tak nějak
prostě mam nějakou podivně smutně ftipnou náladu
jen teď schání nějaký třináctky plecháče a deku na přikrytí motoru.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
jen teď schání nějaký třináctky plecháče a deku na přikrytí motoru.
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)