TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

10:19:54
22.03.2008
Jožynek
-> TUNER: hmm pekna je dost, zachovala, neni škoda ako spotrebak?4
08:14:48
22.03.2008
TUNER
-> Tuner#2: Myslim že lak na zeleno je zatim blbost když má tohle krásnej původní lak......Ale do června bude potřeba to nějak vyřešit....7
23:43:07
21.03.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Takže lak na zeleno nebude? a táta jí bude tahat do práce a zpět... NJ i moje GLSo muselo sloužit, holt takový je život a ne vše můžem mít jako veterána4
23:28:26
21.03.2008
TUNER
-> Tuner#2: ....Myslim že bohužel.....ale B je správně....:-/
21:51:03
21.03.2008
gabo000000 - zrušená registrace
great
19:01:39
21.03.2008
venni
-> Tuner#2: a nebo, že by přišla do zelenýho kabátu byla na technický kontroly místo zelenky 1
18:37:23
21.03.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Ty jo to je voňavka. Co je s ní v plánu? Za pár let veterán na srazy a nebo je to náhrada bělky do práce?
17:14:45
21.03.2008
Nwkt
-> TUNER: Pěkná 125 1
14:58:45
18.03.2008
Pavel P..
-> TUNER: 125ku jako kotouč do flexy? 3 3 opičky budou mít radost že bude další kááábro3 3
13:03:55
18.03.2008
havlik
-> Nwkt: když sem ti to řekl3
12:51:49
18.03.2008
Syny
ja ne 150
12:48:48
18.03.2008
Nwkt
-> havlik: To já taky 1 3
12:26:40
18.03.2008
havlik
já tušim40
12:21:47
18.03.2008
Syny
-> TUNER: Co s ni budes delat? 9 2
12:08:13
18.03.2008
MATTESS
a bude rally2
11:55:53
18.03.2008
Nwkt
-> TUNER: Na co 125? 9
08:27:50
18.03.2008
TUNER
-> Zazaa: No spíš downgrade...))
07:54:52
18.03.2008
Zazaa
-> TUNER: zeby UPgrade :))
07:02:53
18.03.2008
TUNER
-> MATTESS: .....ne,125ku....1
06:59:50
18.03.2008
MATTESS
-> TUNER: taky jsi koupil Fabku?1
Extreme Tyres