TUNER / Zelenka TUNER / Zelenka

komentáře | popis | fotky | TUNER | 27.06.13 08:35 | 591x v oblíbených
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)





Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.



Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.



Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.



Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17

DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.

Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan



Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).



Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...



Muzika

Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.



Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.

Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))

Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)



Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(



Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s



Alfa V6 vs. Zelenka




www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...



VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004



1. jízda Zelenky




Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB



Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...

TUNER / Zelenka - komentáře:

17:15:51
23.01.2008
TUNER
-> RomanT: Jo ten podtlak stačí,ale já tam mam ještě navíc hned u sání ten jednosměrnej ventil.Myslim že se prodává jako origo díl na favorita a to co je na vstupu v posilovači jsem vykuchal....Je tam tak v hadičce víc vzduchu navíc kterej by se mohl hodit třeba když chcípne motor....4
zvětšit TUNER / Zelenka - obrázek od TUNER vložen 23.01.2008 17:15:51
15:10:20
23.01.2008
RomanT
nebo proste staci jen ten podtlak, kterej vznikne, kdyz neslapu na plyn?
14:50:35
23.01.2008
RomanT
-> TUNER: jak mas prosim resenej podtlak k brzdam? Jde ti ze sani hadicka s nejakym jednosmernym ventilem? Ja ze neco podobnyho sem k motoru dostal, a asi je to k tomu podtlaku :) dik4
14:44:40
23.01.2008
RomanT
-> Zdenek z Lovo: no to byla narazka an to ze bys potreboval zatizit predni napravu, coz je pravej opak toho, co potrebuju ja-sice u me bude s tezkou predni napravou lepsi trakce, ovsem to taky nejni vsechno 2
10:47:13
23.01.2008
Scary
Hlavně, že vím o co šlo :-)
06:35:58
23.01.2008
TUNER
rámi jako rámy 1
06:30:42
23.01.2008
Scary
-> TUNER: To je Škoda... Dnes už to není to co to bývalo :-)
06:17:17
23.01.2008
TUNER
-> Scary: Dneska už se duralový rámi nedělají a ani nevim o nikom kdo by to u nás vyráběl.....4
16:47:07
22.01.2008
Zdenek z Lovo
RomanT 21.01.08 16:50:39 napsal:

-> Zdenek z Lovo: tvoje problemy na moji hlavu, co se zatizeni predni napravy tyce 2
Nepochopil jsem co tím myslíš?6
16:09:43
22.01.2008
Scary
A dělá někdo za příznivou cenu montované rámy?? Něco jak MTX, ale né Heigo? :-)
20:02:07
21.01.2008
RomanT
-> TUNER: ja vim, ja to bral jako vtip to s tou napravou - jenom by to proste chtelo hezky rozlozit no - a ne mit vsechno narvany uplne vepredu nebo uplne vzadu :) Ale tohle je uz nas udel no, ale to vsichni vime ze 4
19:44:06
21.01.2008
TUNER
-> havlik: No jo,tak to příště musíš směřovat na správnou osobu a ne na mě...Já tohleto vim a od začátku se tady bavim o MTXu...2
19:41:27
21.01.2008
havlik
-> TUNER: ano mami já umim číst jen sem zminil to že Heigo eště stále dělá ramy na principu jako předtim. Abych jakože rozšířil diskuzi2. Jinak za ty prachy by se rozhodně dal postavit rám uplně o třídu jinde
19:38:28
21.01.2008
TUNER
-> havlik: Bavim se o MTX...Heigo neni MTX.....a navíc jsou dělaný malinko jinak....

A ta cena....hmm,to bych si za ty prachy nechal postavit něco lepšího...
19:28:59
21.01.2008
havlik
-> TUNER: Heigo je stále dělá stejný, ale stojí háfo moc
18:51:35
21.01.2008
TUNER
-> RomanT: Tenhle je MTX.....a MTX už ho určitě nevyrábí.Určitě někdo vyrobí podobnej,lepší atd....ale ne origo MTX 4



...apropo...o zatížení nápravy začneš hodně přemejšlet po progumovanym startu třeba na sprintu....1
16:51:21
21.01.2008
RomanT
-> TUNER: jako ze uz tyhle ramy nikdo nevyrabi??
16:50:39
21.01.2008
RomanT
-> Zdenek z Lovo: tvoje problemy na moji hlavu, co se zatizeni predni napravy tyce 2
08:24:07
18.01.2008
Scary
-> TUNER: Díky za jasnou, konkrétní odpověď 1
11:03:47
15.01.2008
TUNER
-> Scary: NE
Extreme Tyres