-> Hanuš: Uvidíme,uvidíme,uvidíme..
....
Mrzí mě že si nemůžu taky zasoutěžit.......Snad v Plasích nebo Plešnicích.....
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120 L
Popis:
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor:
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika:
historie:
Origo: rádio na MC + 2x repro no name
evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo III vyměněno repro za Sinus live 16c
evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju:
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO
Kapacitor už bude taky , - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno
4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO
elektrony 16\\\" ZRUŠENO
Navštívené srazy:
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam....
- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)
NEW stránky www.hanus.borec.cz/
Popis:
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor:
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika:
historie:
Origo: rádio na MC + 2x repro no name
evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo III vyměněno repro za Sinus live 16c
evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju:
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO
Kapacitor už bude taky , - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno
4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO
elektrony 16\\\" ZRUŠENO
Navštívené srazy:
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam....
- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)
NEW stránky www.hanus.borec.cz/
Hanuš/Škoda 120 - komentáře:
21:41:45
27.04.2005
27.04.2005
TUNER
21:13:59
27.04.2005
27.04.2005
kirri
-> Hanuš: já vím ale práce je vidět a deset bodů tu nestačí!!!!!!!!!!! je to moc fajn
21:11:44
27.04.2005
27.04.2005
Hanuš
-> K!RR!: Tak to si myslíš, že to jde snadno. MATTESS a Tuner#2 ti potvrdí jak jsem se trápil
21:09:07
27.04.2005
27.04.2005
Hanuš
-> K!RR!: To né musím nejdříve dokončit a pak se vrhnu do palubky. Tak to zkus sám šikulko
21:08:46
27.04.2005
27.04.2005
kirri
-> Hanuš: no právě já se toho bojím a vidím, že tebe to tak krásně jde, no škoda, ale je to nádhera..................
.
20:57:32
27.04.2005
27.04.2005
kirri
-> Hanuš: já si u tebe obědnávám doorboardy:)
20:56:52
27.04.2005
27.04.2005
Hanuš
-> xtuner: -> K!RR!: -> itchy: Dííkkyy. Tolik pochvalysi nezasloužím
-> TUNER: To jsem to ještě doladil, tak ještě mírné zlepšení. Ňejaké lepší umístění(lepší než 2 ) by potěšilo.
-> TUNER: To jsem to ještě doladil, tak ještě mírné zlepšení. Ňejaké lepší umístění(lepší než 2 ) by potěšilo.
20:11:40
27.04.2005
27.04.2005
xtuner
ty doorboardy jsou fakt hustý dávám 10b.
15:48:04
27.04.2005
27.04.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: No já jedu s MATTESSEM - to se domluvíme tam - kdyžtak Jerry zpět přesedne a já bych přijel s Hanušem - uvidíme.
15:36:23
27.04.2005
27.04.2005
TUNER
-> Tuner#2: Noooo,mě se taky líbilo jak to hraje.....Ale pacientovi je to pořád málo.......)))Myslim že nějaká medaile by mohla bejt neee?A kdyby jooo,byli by jste tam se mnou do večera?
10:36:38
27.04.2005
27.04.2005
itchy
-> Tuner#2: hmmm, tak si asi kupim laminat a idem sa cez leto hrat
10:35:05
27.04.2005
27.04.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> itchy: Základ je překližka a MDF, pak pěna na hrubé tvary, pak 2 x laminát a kitování a nakonec nástřik do plniče.
10:32:36
27.04.2005
27.04.2005
itchy
-> Hanuš: tak tie dvere su uplne neskutocne to si nerobil s tou montaznou penou, ci ano? Nemas pls nekde nafoteny postup? inac 10b
10:27:11
27.04.2005
27.04.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS: Viď - teď je to jako když se zavírají dveře v Mercedesu
06:55:52
27.04.2005
27.04.2005
MATTESS
Jeste az ty doorboardy budou "doklepnuty" uplne, bude to super. Pekny je i zvuk pri zavirani dveri, ne ten plechovej
19:20:19
26.04.2005
26.04.2005
kirri
-> Hanuš: hele máš to pěkný, zvládl by si ještě nějaký?.) dobře bych zaplatil, to je jen tak na okraj:) hele dal bych takovou barvu jakou má auto a je to nádhera, plnej počet
19:16:02
26.04.2005
26.04.2005
Hanuš
NEW foto dveří
-> Tuner#2: Někomu se to zdá pěkné někomu uchrchlané a ještě potichu -> TUNER: konkurenci mít nebudu. :-))
-> Tuner#2: Někomu se to zdá pěkné někomu uchrchlané a ještě potichu -> TUNER: konkurenci mít nebudu. :-))
17:57:56
26.04.2005
26.04.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
Musím říct, že jsem včera s Hanušem nastavovali a hraje to pěkně - za ty prachy...
17:54:35
26.04.2005
26.04.2005
majo120 bracho Milosa
pridavam 7 b