Tak si lidi úpředstavte, že Hanuš nechce ject na sraz!! A to týdne u nás projezdí 200km po okolí a prý že to je daleko a drahé - já bych ho
-> Hanuš: Tak vem fine-raye - ten nemá zatím s kým ject!
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120 L
Popis:
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor:
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika:
historie:
Origo: rádio na MC + 2x repro no name
evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo III vyměněno repro za Sinus live 16c
evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju:
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO
Kapacitor už bude taky , - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno
4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO
elektrony 16\\\" ZRUŠENO
Navštívené srazy:
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam....
- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)
NEW stránky www.hanus.borec.cz/
Popis:
Auto jsem koupil v září roku 2002.
Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985
Motor:
Sériová 120L :o((
Převodovka:
Výměna za 5q se stálým převodem 4,22
Podvozek:
Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.
Přitvrzené tlumiče Motex
Interiér:
Tříramenný volant o průměru 295mm
Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.
Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm
panel na rádio vlastní výroby
hliníkové pedály
Hliníkové koberce
Digitální tachometr
Exteriér:
Bílé přední a boční blinkry
Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13
Podtlakové trubky
Muzika:
historie:
Origo: rádio na MC + 2x repro no name
evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N
evo III vyměněno repro za Sinus live 16c
evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit
evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami
evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku
evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.
evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)
evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.
evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)
Současnost:
evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R
evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka
Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.
Plánuju:
Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009
Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO
Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO
Kapacitor už bude taky , - HOTOVO
taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno
4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO
elektrony 16\\\" ZRUŠENO
Navštívené srazy:
2004
3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic
2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY
8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov
2005
29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov
Plasy
Plánované srazy:
Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))
a nejen tam....
- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)
NEW stránky www.hanus.borec.cz/
Hanuš/Škoda 120 - komentáře:
10:48:50
27.06.2005
27.06.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
15:12:50
24.06.2005
24.06.2005
Majkl
-> Tuner#2: dežaví
15:09:38
24.06.2005
24.06.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Hanuš: Díky za foto a odkaz u mého auta.
11:22:44
24.06.2005
24.06.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Hanuš: Díky za foto a odkaz u mého auta.
21:21:08
21.06.2005
21.06.2005
Hanuš
10:19:07
17.06.2005
17.06.2005
Ampér
-> Hanuš: Ty tvoje nový tapecy nechci ani zadarmo .mě se furt na autě něco sere a tydle nesundám a potom bych už musel mít 2 páry repro a na to nemám love .Ty málýmmě stačí úplně bohatěKoukám,že až s tebou příště pojedu tak si budu muset vzít skafandr,když tam máš ten malej Temelín
21:43:20
16.06.2005
16.06.2005
Jarda2
On může hrát jen v Temelíně aby mu došáhly trubky k těm chladícím věžím a zároveň aby měl dostatek energie
08:53:23
16.06.2005
16.06.2005
PepaS
-> Hanuš: Skoda ze Plzen je na druhe strane republiky. Jinak by si mel praci:))
22:09:21
15.06.2005
15.06.2005
kirri
by me zajimalo kde mas zasuvku na 380V:)
22:07:47
15.06.2005
15.06.2005
Johny Death
vypada to super :)
22:07:38
15.06.2005
15.06.2005
Johny Death
kde maš umístěné chladící věže?
20:22:46
15.06.2005
15.06.2005
Hanuš
Přidána foto Temelína (poslední)
20:10:42
15.06.2005
15.06.2005
Hanuš
-> PepaS: Ono to nakreslit občas bívá složitější než udělat.(proti Tunerově bedně je to v pohodě)
-> Mishoooo: Nee tlumexem to není, možná to tak vypadá.Je to obyč barva
-> Mishoooo: Nee tlumexem to není, možná to tak vypadá.Je to obyč barva
10:06:49
15.06.2005
15.06.2005
Mishoooo
-> Hanuš: Neviem ci vidim dobre ale ty si natrel Tlumexom teda gumoasfaltom brzdove strmene???
09:51:37
15.06.2005
15.06.2005
PepaS
-> Hanuš: Dik moc za ty rozmery, snad mi to pomuze, ja uz mam vlastne celou bednu hotovou, jen nemuzu nejak udelat tu stranu s repro, to zkoseni mi dela problem nakreslit :(
19:16:41
14.06.2005
14.06.2005
Hanuš
-> TUNER: Já vím, že tam někde jsou .Snad je nebudu potřebovat hledat -> Ampér: To je taky řešení a už o něm uvažuji. Budou ještě Vertical doors tak než abych to upravoval udělám new ono se ti snad zachtělo těchto??? oni tě nestačí původní moje kapsy????
19:13:02
14.06.2005
14.06.2005
Hanuš
-> Adam Radimovič: foto s rozměrama:
www.hanus.borec.cz/2005/. ../1.jpg
www.hanus.borec.cz/2005/. ../2.jpg
www.hanus.borec.cz/2005/. ../3.jpg
www.hanus.borec.cz/2005/. ../4.jpg
www.hanus.borec.cz/2005/. ../5.jpg
www.hanus.borec.cz/2005/. ../6.jpg
snad to pochopíš
www.hanus.borec.cz/2005/. ../1.jpg
www.hanus.borec.cz/2005/. ../2.jpg
www.hanus.borec.cz/2005/. ../3.jpg
www.hanus.borec.cz/2005/. ../4.jpg
www.hanus.borec.cz/2005/. ../5.jpg
www.hanus.borec.cz/2005/. ../6.jpg
snad to pochopíš