Hanuš/Škoda 120 Hanuš/Škoda 120

komentáře | popis | fotky | Hanuš | 02.09.07 11:58 | 25x v oblíbených
ŠKODA 120 L



Popis:

Auto jsem koupil v září roku 2002.

Je to sériová 120L Mko, rok výroby 1985



Motor:

Sériová 120L :o((



Převodovka:

Výměna za 5q se stálým převodem 4,22





Podvozek:



Předek snížen pružinami od Sakyho. Zakráceny o mrtvý závit .Stabilizátor o průměru 20 mm .Převařeny a otočeny mysky dorazů. Navařeny výztuhy spodních ramen podle LA.

Přitvrzené tlumiče Motex



Interiér:

Tříramenný volant o průměru 295mm

Komplet nové tapicírunky přednách dveří. Základ tvoří 13 mm překližka.Dveře jsou pořádně vylepeny folií Tecsound. Na jedny dveře 1m2 folie.

Většinu odpovědí naleznete na : www.hanus.borec.cz/2005/. ../doorboardy.htm



panel na rádio vlastní výroby

hliníkové pedály

Hliníkové koberce

Digitální tachometr





Exteriér:

Bílé přední a boční blinkry

Kola \\\"kopretiny\\\&quo t; s pneu Dayton D100 165/70 R13

Podtlakové trubky





Muzika:

historie:

Origo: rádio na MC + 2x repro no name

evo II Rádio s CD Panasonic CQ - RDP113N

evo III vyměněno repro za Sinus live 16c

evo IV přidány repro do dveří Dax.Přišroubovany na 2 šroubky, které vůbec v tapicíru nedržely.neustále se stávalo, že repro vyselo ze dveří jen na drátech. :-) Byly to hrozný šlupky.Musel jsem to vylepšit

evo V Nové přední repro Sinus 13c v boxech pod sedačkami

evo VI subwoofer Hertz HS 300 v 30L uzavřené ozvučnici živí zesilovač Sinus live 1002 zapojený do můstku

evo VII subwoofer Hertz HS 300 přesunut do 60L basreflexové ozvučnice živený zesilovačem Sinus live 1002 zapojený do můstku. Díky Tunere#2 za bednu.

evo VIII nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích)

evo IX zesilovač Magnat The Rock 800 je zapojený na 2x přední kompa Spirit S 160(-výškáče na přístrojové desce, středobas ve dveřích) a do můstku zbylé dva kanály živý subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici.Zadní repro Sinus live 16c živí zesilovač Sinus live 1002.



evo X nové přední kompa Spirit S 160(-výškáče ve dveřích, středobas ve dveřích)





Současnost:



evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R



evo XI Zadní reproduktory Hertz DCX960 v platu z MDFka





Nyní Radio Alpine 9813R, 2 páry předních komp Spirit S 160( pár výškáčů ve dveřích, pár výškáčů na přístrojové desce,2 páry středobasů ve dveřích),které živý zesilovač Magnat The Rock 800 zapojený do 2 ohmů a zbylé dva kanály jsou zmůstkovány pro subwoofer Hertz HS 300 v 60L basreflexové ozvučnici. Zadní repro Hertz DCX960 živí zesilovač Sinus live 1002.











Plánuju:

Udržet vozidlo při životě ještě tak 5 let.(pak se uvidí) AKTUÁLNĚ TO VIDÍM DO 7/2009

Jiný motor (asi felda 50KW ) Pokud bede třeba ZRUŠENO

Upgrade audia. HS 300 dostane bráchu nebo kompletně vyměnit jiné subwofery, ZRUŠENO

Kapacitor už bude taky , - HOTOVO

taky třeba a to nemluvě o přepracování dobyjení. - HOTOVO - teda spíše opraveno

4 pístové brzdy vpředu, ZRUŠENO

elektrony 16\\\" ZRUŠENO





Navštívené srazy:

2004

3. - 5. 9. 2004 Štílec u Českých Budějovic

2. 10. 2004 I. TUNING, STYLING & HIFI PLASY

8. - 10.10. 2004 Běšiny u Klatov



2005

29.4. -1.5. 2005 Běšiny u Klatov

Plasy



Plánované srazy:



Začínáme v Běšinách a pak skoro všechny v EU :-))



a nejen tam....



- ZRUŠENO - (je ráda,že může jezdit do práce)





NEW stránky www.hanus.borec.cz/

Hanuš/Škoda 120 - komentáře:

10:32:41
05.09.2005
fine_ray
-> TUNER: no jo to se někdo tak má.. napište mi typ, ať vim!4
06:40:04
05.09.2005
TUNER
-> Hanuš: 3



Jooo,fakt suprovej srazík...jen to počasí nevyšlo...8

Ale dB Drag neměl chybu...a 1: místo f tombole taky ne....1
07:52:06
04.09.2005
Hanuš
-> fine_ray: Já tam ject chtěl, jenže mi do toho vlezlo něco jinýho.Krybych to tam videl, určitě bych zas nespal a plánoval upgrae4 .Se stávající sestavou už nechci nic dělat...... Už nechci být pacient....4
17:47:06
03.09.2005
fine_ray
-> Hanuš: si měl jet Křivonosko! Super inspirace! 4
09:13:48
21.08.2005
fine_ray
-> Hanuš: achá! já sem jen zkopíroval Tvůj text52 vlastně sem nevěděl že nebylo nový4
18:17:50
19.08.2005
Hanuš
-> fine_ray: Chybná formulace spíš "jiná řídící jednotka" :-)))

-> Crack: Alpine cda-9813R, není ůplně nový, původní cena nového bývala kolem 18Tkč... Na autohifi ve fóru se občas nějaký oběví...
12:58:06
19.08.2005
fine_ray
-> Crack: cituju: "evo XI nová řídící jednotka Alpine 9813R" a cenu najdeš v nějkým obchodě na netu4
23:33:50
18.08.2005
Crack
-> Hanuš: co je to za rádio9 a jeho cena???
22:32:27
18.08.2005
Hanuš
-> fine_ray: Ok.4 já vůbec nejsem pacient1 3
10:53:08
18.08.2005
fine_ray
-> Hanuš: teda až to budeš mít hotový tak se budem sejít abych si to poslech4 seš blázen 1.
16:14:57
21.07.2005
Zdany
Jooo Mr. Pacient již provedlu Upgrade.... hmmmmmmmm .... Gratuluji....
09:43:37
21.07.2005
fine_ray
-> Hanuš: "no to je hustý radijko.."1 fakt pěkný!52

-> TUNER: Já jezdim na zimákach pořád4 1 52
06:52:37
21.07.2005
MATTESS
-> TUNER: Taky jsem je pak mohl vzit a vyhodit1
06:15:59
21.07.2005
TUNER
-> Hanuš: Rádijko paráda....4

Hned máš u EMMY jeden bod k dobru.....1
06:15:17
21.07.2005
TUNER
-> MATTESS: Tak dneska první jízda do práce na letních.....Paráda....Opr oti těm žvejkačkám......3

Ale s těch zimáků už moc nezbylo....8
22:16:24
20.07.2005
Hanuš
tak už je tu fotečka.....3
15:57:18
20.07.2005
MATTESS
-> TUNER: To samy ja mel loni, koncem cervence jsem je konecne nazul. To byla zmena9
13:32:35
20.07.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: No to rádio občas nad námi vyhrávalo - je snad chytřejší než my s Hanušem dohromady :o))



JJ to je goood.4
13:17:48
20.07.2005
TUNER
-> Tuner#2: No vidíš,já na ekvalizer ještě ani neměl moc času ho nějak nastavit.Ale zkoušel jsem ho a jde to dost pomalu a složitě.....Chtělo by to mít pár hodin čas a pohrát si s tim.....

Dneska konečně dam letňáky na chcípáka...v půlce léta,dobrýýý cooo.3
12:54:07
20.07.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Jo něco jiného je aktivní vyhybka co to rádio má - to bych taky bral, ale to se dá vše nastavit na zesíku - spíš mě jde o ten ekvalizér - včera jsem se v tom trochu vrtal a nakonec bylo nej tone defeat - tzn. bez korekcí 4
Extreme Tyres