Tichý / Škoda 105L Tichý / Škoda 105L

komentáře | popis | fotky | Tichy Radek | 06.11.11 12:11 | 99x v oblíbených
Škoda 105L
Výkon: 33,1KW
Převodovka: 4q
Rok výroby: 1988
Najeto: 65 tis. Km a nějaký drobný

Tak toto auto jsem koupil od prvního majitele (91 let).Auto prodával kvůli tomu že mu doktorka zakázala řídit.A teď jak jsem se k němu dostal já ? Byly jsme u automechanika kvůli opravě jiného auta a ten o ni věděl poněvadž ji nedávno opravoval.Také věděl že bych chtěl auto,tak to nadhodil a já že se na to pojedem podívat.Samozřejmě se to hlavně mámě nelíbilo.Tak mu zavolal a ještě ten den jsme se na to jeli podívat , a skončilo to tak že jsem ji měl druhý den doma :-D

Plány do budoucna:

Přední náprava
- opískovat
- vyztužit ramena a nápravnici
- odlehčení nábojů nebo výroba z duralu
- povrchová úprava zinkem , následně natřít
- pružiny od Tunera#2
- tlumiče Spax nebo Gaz
- brzdiče Wilwood 4-pístkové
- kotouče vnitřně chlazené s průměrem 260 - 280 mm s duralovým středem
- stabilizátor průměr 20 mm
- tvrdé uložení ramen a stabilizátoru

Zadní náprava
- opískovat
- vyztužit podélná a šikmá ramena
- povrchová úprava zinkem , následně natřít
- pružiny z kyvky
- tlumiče Spax nebo Gaz
- brzdiče z Octávie
- kotouče
- uložení podélných ramen do tvrdých silentbloků

Motor
- základ 742.136(5)
- vnitřnosti z Fabie 1.4 8V
- snížit hlavu
- jinou vačku
- upravit sací a výfukové kanálky v hlavě
- karburátory Weber - dle finančních prostředků
- odlehčit setrvačník , řemenice
- alternátor Felície 70A
- svody z nerezu
- příčný výfuk z nerezu
- nebo rovnou úprava Fabie 1.4 8V ... uvidim jak to dopadne

Převodovka

- přetěsnit
- 5q se stálým převodem 3.9

Interiér
- sportovní sedačky
- 4bodové pásy s centrální matkou
- menší audio zástavbu

Karoserie
- oškrábat plastisol
- opískovat karoserii kromě střechy
- vyměnit bočnice , prahy , nosníky prahů , nosníky ramen a co bude ještě potřeba
- zadní kapota dle 130LR
- zrcátka Beskyd sport
- lak Škoda

Tichý / Škoda 105L - komentáře:

20:47:54
19.03.2013
Tichy Radek
-> Lukáš Černý: zatim to stojí v garáži a spíš přemýšlím o prodeji
09:53:56
06.03.2013
Lukáš Černý
bude neco noveho ? :)
13:38:07
06.11.2011
Tichy Radek
-> Shader: není to moje práce , takhle jsem to pořídil jinak to samozřejmě odbrousím a půjdou tam výztuhy originál
12:31:41
06.11.2011
Shader
-> Tichy Radek: Co to jsou za šílené výztuhy na těch šikmých ramenech?9
23:23:28
07.10.2011
Tichy Radek
-> WMA - navigátor :): bude z toho sportovnější kousek
12:23:05
07.10.2011
WMA - navigátor :)
-> Tichy Radek: a co z toho bude az to bude? 130 L/A, L/R? nebo jen pekny sportovni kousek?
20:08:11
01.10.2011
minno
-> Tichy Radek: tak nech sa darí...
16:36:07
01.10.2011
Tichy Radek
přemístil jsem kasli dál do garáže a pomalu začnu opeť pracovat na autě
zvětšit Tichý / Škoda 105L - obrázek od Tichy Radek vložen 01.10.2011 16:36:07
13:00:53
12.07.2011
Tichy Radek
-> Péďa17: zatim nepokračuju, pustili jsme se s tátou do předělávání další části garáže a na auto nějak nezbývá čas
15:07:38
09.07.2011
Péďa17
Tak jak pokračuješ?
20:29:41
13.04.2011
pistaa
-> Eidy: APma vzdy len hore vzdy z kazdeo brzdica su 4 varianty na jednu hrubku kotuca a to je prava, lava predna a prava ,lava zadna. tu mi to prijde zbytocne, iba ako potencionalna moznost poruchy
15:35:43
05.01.2011
caffeone
ale dolů se dává popojka, protože jinak spojené nejsou, je to kuli záměnosti levého za pravý a i kuli výměně půlky brzdiče6
10:50:40
10.10.2010
Tichy Radek 10.10.10 03:19:14 napsal:
→ Kapřík: už sem to taky dořešil , na auto půjde
minimálně vlečka 1
néééé 40 3
10:45:40
10.10.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> Tichy Radek: -> Tuner#2: Máte pravdu, ale pokud řešíte kila, nemáte jí vůbec.
03:19:14
10.10.2010
Tichy Radek
-> Kapřík: už sem to taky dořešil , na auto půjde minimálně vlečka 1
-> Bedřich 09.10.10 11:49:26: neřikám že by se mi to nelíbilo , ale na to moje svezení po silnicích a občas na okruhu v Mostě (pokud se bude konat "den otevřených dveří než to dostavim" ) to už je úplně jiná liga
upraveno 1x, naposled 10.10.2010 03:20:45
20:49:34
09.10.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bedřich 09.10.10 11:49:26: Plně respektuji Tvé znalosti, ale tahle formulová náprava bych řekl, že do auta na svezení po normální silnici není úplně to pravé... Kyvka prostě pořád bude podstatně víc měnit odklon kola při propružení (což se u formule na hladkém asfaltu téměř neděje) a proto si myslím, že vlečka je daleko lepší řešení. Co se týče Molčana, tak na rallye to bude 100% pevnější vež vlečka, ale do provozu jsou to jen zbytečná kila navíc kor v té verzi s mohutnou miskou na pružinu.
upraveno 1x, naposled 09.10.2010 20:50:23
19:03:21
09.10.2010
petr s
18:58:21
09.10.2010
MATTESS
-> havlik: nějaká fotka (pokud jsi již nenašel)
auta5p.eu/muzea/.../mb_24 .jpg
11:58:22
09.10.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> havlik: MTX 1-01.Není to nejmodernější náprava, ale než vlečku tak radši toto.
11:54:02
09.10.2010
havlik
-> Bedřich: to je dost možný eště by jsi mohl hodit nějaký foto jak to vůbec má vypadat:))
Extreme Tyres