
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Je to Škoda 120L r.v. 87 typ M
PODVOZEK:
převodovka 5Q s vyztuženou vlečnou nápravou
předek snížen o 6cm, tvrdší tlumiče
podložky o síle 30mm se změnou rozteče na 4x100
kola 15" obutá do pneu SAVA-Intesa 195/50
MOTOR:
Favorit 136 + LEKR slícované sání, sportovní filtr RAID,
tlumič výfuku KM
alternátor 90A
odlehčený setrvák (5kg)
odlehčená řemenice kliky a alternátoru
vačka 280*
vyleštěný a slícovaný sání
hlava -0,8mm
filtr odvětrání klikove skříně
a nějaký ty další už jen drobnosti, aby to lépe jelo .o)))))
INTERIÉR:
nové čalounění dveří a podlahy, palubní deska z felície, alu koberečky,
El stahování oken, sportovní volant, sportovní sedačky, tříbodové pásy
fólie na oknech,
přelaminovaný palel proradio
centrál, alarm na DO., GSM pager,
EXTERIÉR:
Křídlo a maska vlastní výroby, prahy, zrcátka, neony, kliky z fáva, zavařená zadní kapota, přední a zadní spoiler KS BI-xenony, zadní LED světla
a další..........
MUZIKA:
rádio Pioneerr DEH-1500R
přední repro JVC 16cm
zadní repro ovály ELTAX
výškové repro Dexon
Subwoofer Raveland AXX 1212 32cm
zesilovač CRUNCH 4x150W
kapacitor 0,5F
vestavěný box přímo do vozu
autobaterie 80Ah + alternátor 90A
tak to je až na drobnosti asi vše
PODVOZEK:
převodovka 5Q s vyztuženou vlečnou nápravou
předek snížen o 6cm, tvrdší tlumiče
podložky o síle 30mm se změnou rozteče na 4x100
kola 15" obutá do pneu SAVA-Intesa 195/50
MOTOR:
Favorit 136 + LEKR slícované sání, sportovní filtr RAID,
tlumič výfuku KM
alternátor 90A
odlehčený setrvák (5kg)
odlehčená řemenice kliky a alternátoru
vačka 280*
vyleštěný a slícovaný sání
hlava -0,8mm
filtr odvětrání klikove skříně
a nějaký ty další už jen drobnosti, aby to lépe jelo .o)))))
INTERIÉR:
nové čalounění dveří a podlahy, palubní deska z felície, alu koberečky,
El stahování oken, sportovní volant, sportovní sedačky, tříbodové pásy
fólie na oknech,
přelaminovaný palel proradio
centrál, alarm na DO., GSM pager,
EXTERIÉR:
Křídlo a maska vlastní výroby, prahy, zrcátka, neony, kliky z fáva, zavařená zadní kapota, přední a zadní spoiler KS BI-xenony, zadní LED světla
a další..........
MUZIKA:
rádio Pioneerr DEH-1500R
přední repro JVC 16cm
zadní repro ovály ELTAX
výškové repro Dexon
Subwoofer Raveland AXX 1212 32cm
zesilovač CRUNCH 4x150W
kapacitor 0,5F
vestavěný box přímo do vozu
autobaterie 80Ah + alternátor 90A
tak to je až na drobnosti asi vše
Zabak - komentáře:
jak jako - zakra puvodne septat?????

no komplet vlaztný viroba (kdibi to bilo vlaztný "prydelány" tak to any nepýšu
)
4dýri do kári svládne každej

4dýri do kári svládne každej
-> Sabak: zakra...a to jzem ze chtěl původně septat co snamená to: "Křýdlo vlaztný vírobi"? jeztly jako komplet vírobu,nejen montáž,jak a s ĝeho jzy to virobyl? Pokud to nejny patentovaní vír. tajemztvý

dýk to jzy mne potězyl
a ten motor jzem koupyl sa 3500 se všym všudi (jak ho vindáš s fava) +vaĝka nejaká ta práce zouztružnýka ,pýzi136, nové kruhi a dalšy pycovyni abi to bilo OK a pryško mne to cca na 8000
co to jzem z toho zám prekvapenej

a ten motor jzem koupyl sa 3500 se všym všudi (jak ho vindáš s fava) +vaĝka nejaká ta práce zouztružnýka ,pýzi136, nové kruhi a dalšy pycovyni abi to bilo OK a pryško mne to cca na 8000

co to jzem z toho zám prekvapenej

-> Sabak: na kolyk tě cca višla sáztavba toho motoru (a sa kolyk zy koupyl zamotnej motor)? Jynak jy máš tuuuse pěknou,tu tvou škůdku
Mám v hlavě něco podobního.....znad ze k tomu dopracuju....


tak ty moc děkuju protože na něm mam nejeto 234 km a na saĝátku jzem pocýtyl obrovzkí rosdýl oproty 120 , ale ve fávu nebo v šaduly z favem jzem nykdi nejel a nemnel jzem to z ĝym zrovnávat a nevědel jzem jeztly ti upravi navýc a to zháněný bilo k něĝemu dobrí
takže bilo to je zupr
doufám že jzy nevesl 20 pitlů cementu protožeto bich ze pak nedyvyl že my to jelo richlejy
takže bilo to je zupr
doufám že jzy nevesl 20 pitlů cementu protožeto bich ze pak nedyvyl že my to jelo richlejy
-> Sabak: NO já zem zy řykal že ty to jelo fakt zlušně ,já zem měl plnej a tiz smysl


je to-135 ale vimnenyl jzem tam pýzti sa 136 takže je to vlaztně 136
mam to po "ĝázteĝní" GO (např noví kruhi) tak ze to teprve sajýždý
satym ze to tam toĝý 14 dný
no a mam to trochu poladění - odlehĝení zetrvák (5kg), vaĝka 280*,
vileštění a zlýcovaní záný, hlava -0,8mm
a nejakí ti dalšý už jen pýĝovynki.
mam to po "ĝázteĝní" GO (např noví kruhi) tak ze to teprve sajýždý
satym ze to tam toĝý 14 dný
no a mam to trochu poladění - odlehĝení zetrvák (5kg), vaĝka 280*,
vileštění a zlýcovaní záný, hlava -0,8mm
a nejakí ti dalšý už jen pýĝovynki.




-> Sabak: To zou pěkní reprácýýýý ti ve dveřých

-> Sabak: Hele ten motor to je klazyka favo 136ka?nebo 136x?a máš to nějak upravení jako vaĝku atd?
jo a ještě dalšý doplněk audya
Jé -WC
Jé -WC

tak koneĝně jzem zem dal fotki zvého hadýho doupěte
no pozuďte zamy
no pozuďte zamy

bohužel ale azy to nepujde ja ycq nemam
To Sabak : nepokecáme po YCQ ???
masda 323 rok ten tip virabeni kolem roku 92
2Boryn :
zedaĝki jzou s masdi
zedaĝki jzou s masdi

Čau prozým tě s ĝeho jzou ti zedaĝki ???
-> Tom: jak polovyĝatí??
Jeztly mizlýš ten zklon tak to mám taki takhle a rosdýl v tom nevydym


Pěkní, ale kdiž už zyz dal takovou prácy z tým motorem, tak zy mohl ještě převařyt to záný, takhle je to takoví polovyĝatí.

tak jzem bil koneĝne projet ten novej motor je to uplne neco jyního tam kde jzem jesdyl na vitoĝenou "3" ted ředym zkoro "5" je to uplná bomba
ja zu tak HAPPI
ja zu tak HAPPI
