skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Je to Škoda 120L r.v. 87 typ M
PODVOZEK:
převodovka 5Q s vyztuženou vlečnou nápravou
předek snížen o 6cm, tvrdší tlumiče
podložky o síle 30mm se změnou rozteče na 4x100
kola 15" obutá do pneu SAVA-Intesa 195/50
MOTOR:
Favorit 136 + LEKR slícované sání, sportovní filtr RAID,
tlumič výfuku KM
alternátor 90A
odlehčený setrvák (5kg)
odlehčená řemenice kliky a alternátoru
vačka 280*
vyleštěný a slícovaný sání
hlava -0,8mm
filtr odvětrání klikove skříně
a nějaký ty další už jen drobnosti, aby to lépe jelo .o)))))
INTERIÉR:
nové čalounění dveří a podlahy, palubní deska z felície, alu koberečky,
El stahování oken, sportovní volant, sportovní sedačky, tříbodové pásy
fólie na oknech,
přelaminovaný palel proradio
centrál, alarm na DO., GSM pager,
EXTERIÉR:
Křídlo a maska vlastní výroby, prahy, zrcátka, neony, kliky z fáva, zavařená zadní kapota, přední a zadní spoiler KS BI-xenony, zadní LED světla
a další..........
MUZIKA:
rádio Pioneerr DEH-1500R
přední repro JVC 16cm
zadní repro ovály ELTAX
výškové repro Dexon
Subwoofer Raveland AXX 1212 32cm
zesilovač CRUNCH 4x150W
kapacitor 0,5F
vestavěný box přímo do vozu
autobaterie 80Ah + alternátor 90A
tak to je až na drobnosti asi vše
PODVOZEK:
převodovka 5Q s vyztuženou vlečnou nápravou
předek snížen o 6cm, tvrdší tlumiče
podložky o síle 30mm se změnou rozteče na 4x100
kola 15" obutá do pneu SAVA-Intesa 195/50
MOTOR:
Favorit 136 + LEKR slícované sání, sportovní filtr RAID,
tlumič výfuku KM
alternátor 90A
odlehčený setrvák (5kg)
odlehčená řemenice kliky a alternátoru
vačka 280*
vyleštěný a slícovaný sání
hlava -0,8mm
filtr odvětrání klikove skříně
a nějaký ty další už jen drobnosti, aby to lépe jelo .o)))))
INTERIÉR:
nové čalounění dveří a podlahy, palubní deska z felície, alu koberečky,
El stahování oken, sportovní volant, sportovní sedačky, tříbodové pásy
fólie na oknech,
přelaminovaný palel proradio
centrál, alarm na DO., GSM pager,
EXTERIÉR:
Křídlo a maska vlastní výroby, prahy, zrcátka, neony, kliky z fáva, zavařená zadní kapota, přední a zadní spoiler KS BI-xenony, zadní LED světla
a další..........
MUZIKA:
rádio Pioneerr DEH-1500R
přední repro JVC 16cm
zadní repro ovály ELTAX
výškové repro Dexon
Subwoofer Raveland AXX 1212 32cm
zesilovač CRUNCH 4x150W
kapacitor 0,5F
vestavěný box přímo do vozu
autobaterie 80Ah + alternátor 90A
tak to je až na drobnosti asi vše
Zabak - komentáře:
Zabak: celkom fanjne to mas vyriesene
tak jsem konečne pořešil sání a filtr
dal jsem sem foto tak to posuďte
dal jsem sem foto tak to posuďte


Zabak: no toz holt smola ono nieco za nieco... ale nieje to az tak kriticke

no zatim s tim zapalováním
mam pocit že se to pomaleji vytáčí takže zatim nic moc
mam pocit že se to pomaleji vytáčí takže zatim nic moc
no a proto jsem to taky hlavne delal

Zabak: mna na tom nebavilo kazdu xvylu nastavovat predsith a hlavne kladivko ;o) a tym padom je viac kludu okolo zapalovania ;o)
2:BEYER
no to ja jen tak
(ale přeci, když jsem mnel ve 120 tyristorový tak jsem ho za chvilku vyndal)
a tak jsem se bál aby to nedopadlo stejně
ja vedel že to přinejmenčim stejný néli lepší jinak bych to nedelal
ale jaste musim doladit předstih
no to ja jen tak
(ale přeci, když jsem mnel ve 120 tyristorový tak jsem ho za chvilku vyndal)
a tak jsem se bál aby to nedopadlo stejně

ja vedel že to přinejmenčim stejný néli lepší jinak bych to nedelal

ale jaste musim doladit předstih
Zabak: a preco by sa to malo zhorsit 

tak jsem tam namontoval bezkontaktní zapalování z fáva
no uvidím co to udělá
zatím dobrý nezhoršilo se to
no uvidím co to udělá

zatím dobrý nezhoršilo se to



tak jsem usoudil že by bylo na čase se vrhnout nabrzdy tak jsem zatim vymněnil zadní brzdové prasátka za 22,2 je znát že tomu brzdí lépe zadek
a ted shánim 4 písty a držáky dopredu
no snad to pomůže.
a ted shánim 4 písty a držáky dopredu
no snad to pomůže.
Zabak: desing vyfucku nic moc ale to hlavne tam je... a mne moc nejde o desing toho co nieje vidno ;o teda az naten moj motor
ked das este koncovecky bude to eno-nuno
a diky za ustretovost a oxotu sa podelit o skusenoti dik...


2 BEYER
kouří se z obou stejně
uprava spočívá v tom že jak je ta kradší roura přivařená tak nemá ten přechod mesi mima stejnej průměr ale je menší a to to právě vyrovnává
a ke zvuku : jediné co se změnilo je to že při podřazení a deceleraci to trochu víc zabublá
a na výkonu jsem nic nepocítil
tak to ti snad stačí
doufam že se to líbý alespon tobě
kouří se z obou stejně
uprava spočívá v tom že jak je ta kradší roura přivařená tak nemá ten přechod mesi mima stejnej průměr ale je menší a to to právě vyrovnává
a ke zvuku : jediné co se změnilo je to že při podřazení a deceleraci to trochu víc zabublá
a na výkonu jsem nic nepocítil
tak to ti snad stačí

doufam že se to líbý alespon tobě

-> Saky: To bylo jen slovo do "pranice", já jsem se svým výfukem spokojen :-).
nevim zkus to.. pak uz to sice bude kourit stejnomerne nicmene jakej to bude mit vliv na vykon a kroutak tot otazka
-> Baghira: "takdej" :-)...myslel jsem každej.
-> Saky: a co zkusit dva a dva válce, takdej do jedný?...samozřejmě při zachování dýlky potrubí
Zabak: a diky za foto ;) aky mas vystup tlakov cca samozrejme ... dymkuje ti len jedna strana alebo obe ;o
Saky: xcem totiz daky esteticky vyfuck a tato moznost mi pride najestetickesia ;o ... aj tak xcem casom zvody 4do1 a priecnak ... aj ked to nieje tak esteticke... ako prakticke ;) ci som trepol riadnu blbost ? ;o
ja nevim.. ja sem to videl parkrat a stejne to kourilo jen z jednoho a ten druhej jen tak lehce kouril a vypadalo to docela blbe.. treba to tady ma jinak tezko rict ja to nijak nezkoumal.. a co se tyka vykonu taky tezko rict podle me to vykon ubere nicmene asi nijak drasticky ale to je dohadovani upne o nicem bez brzdy to nikdo nepozna..
Saky: mne nejde ani tak o vykon smerom hore ale hlavne o efkt ;) ja len tak ci nahodou sa nemoze stat ze pri takomto fiiifucku klesne fiikon... ;ooo no a ak by to malo aspon pomer tlaku fiiifuckofix plynov 60:40 alebo 60:30 tak sa to da... este aj esteticky zniest aj v zime ;o