
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Je to Škoda 120L r.v. 87 typ M
PODVOZEK:
převodovka 5Q s vyztuženou vlečnou nápravou
předek snížen o 6cm, tvrdší tlumiče
podložky o síle 30mm se změnou rozteče na 4x100
kola 15" obutá do pneu SAVA-Intesa 195/50
MOTOR:
Favorit 136 + LEKR slícované sání, sportovní filtr RAID,
tlumič výfuku KM
alternátor 90A
odlehčený setrvák (5kg)
odlehčená řemenice kliky a alternátoru
vačka 280*
vyleštěný a slícovaný sání
hlava -0,8mm
filtr odvětrání klikove skříně
a nějaký ty další už jen drobnosti, aby to lépe jelo .o)))))
INTERIÉR:
nové čalounění dveří a podlahy, palubní deska z felície, alu koberečky,
El stahování oken, sportovní volant, sportovní sedačky, tříbodové pásy
fólie na oknech,
přelaminovaný palel proradio
centrál, alarm na DO., GSM pager,
EXTERIÉR:
Křídlo a maska vlastní výroby, prahy, zrcátka, neony, kliky z fáva, zavařená zadní kapota, přední a zadní spoiler KS BI-xenony, zadní LED světla
a další..........
MUZIKA:
rádio Pioneerr DEH-1500R
přední repro JVC 16cm
zadní repro ovály ELTAX
výškové repro Dexon
Subwoofer Raveland AXX 1212 32cm
zesilovač CRUNCH 4x150W
kapacitor 0,5F
vestavěný box přímo do vozu
autobaterie 80Ah + alternátor 90A
tak to je až na drobnosti asi vše
PODVOZEK:
převodovka 5Q s vyztuženou vlečnou nápravou
předek snížen o 6cm, tvrdší tlumiče
podložky o síle 30mm se změnou rozteče na 4x100
kola 15" obutá do pneu SAVA-Intesa 195/50
MOTOR:
Favorit 136 + LEKR slícované sání, sportovní filtr RAID,
tlumič výfuku KM
alternátor 90A
odlehčený setrvák (5kg)
odlehčená řemenice kliky a alternátoru
vačka 280*
vyleštěný a slícovaný sání
hlava -0,8mm
filtr odvětrání klikove skříně
a nějaký ty další už jen drobnosti, aby to lépe jelo .o)))))
INTERIÉR:
nové čalounění dveří a podlahy, palubní deska z felície, alu koberečky,
El stahování oken, sportovní volant, sportovní sedačky, tříbodové pásy
fólie na oknech,
přelaminovaný palel proradio
centrál, alarm na DO., GSM pager,
EXTERIÉR:
Křídlo a maska vlastní výroby, prahy, zrcátka, neony, kliky z fáva, zavařená zadní kapota, přední a zadní spoiler KS BI-xenony, zadní LED světla
a další..........
MUZIKA:
rádio Pioneerr DEH-1500R
přední repro JVC 16cm
zadní repro ovály ELTAX
výškové repro Dexon
Subwoofer Raveland AXX 1212 32cm
zesilovač CRUNCH 4x150W
kapacitor 0,5F
vestavěný box přímo do vozu
autobaterie 80Ah + alternátor 90A
tak to je až na drobnosti asi vše
Zabak - komentáře:
-> Sabak: no a co ztavytelni podvosek???

2Komár 1981 : dýk
2Bombaztyc : bohužel to nýž jýt nemůže jynak bich nesajel do sahradi a do dýlni už vubec ne
mam to jen tak tak kdiž sajýždym tak "vitrhavam travu"
2Bombaztyc : bohužel to nýž jýt nemůže jynak bich nesajel do sahradi a do dýlni už vubec ne



mam to jen tak tak kdiž sajýždym tak "vitrhavam travu"

No jo vipadá to fakt zuper!!!Pozli tu káru ještě výc k semy.
Jo jo Sabulko... maz to pekni! Hlavne jak zy upravyl kapotu motoru, sez to nenechal neupraveni jako vetzyna lydy... pekna kara...
to jzem rad že ze ty lybý



-> Sabak: no jazně že to sa to ztálo,jynak bich nevisvýdal

tak jzem tam koneĝně dal novej předny zpoyler
a taki jzem zy pohrál z mazkou
tak my to shodnoďte!!!!
a taki jzem zy pohrál z mazkou
tak my to shodnoďte!!!!



ale mizlym že to sa to ztálo nykdo ho nemá



patent na to nemam proztě jen lamymát a lamynát a lamynát a potom brouzyt a brouzyt brouzyt a porád dokola
a lepydlo všude a škrábu ze ještě ted kdiž zy na to vspomenu


-> Sabak: jak 4 dyri? ja mizlel....jo taaaaak,us chapu.....no a s ceho virobeno?
jak jako - zakra puvodne septat?????

no komplet vlaztný viroba (kdibi to bilo vlaztný "prydelány" tak to any nepýšu
)
4dýri do kári svládne každej

4dýri do kári svládne každej
-> Sabak: zakra...a to jzem ze chtěl původně septat co snamená to: "Křýdlo vlaztný vírobi"? jeztly jako komplet vírobu,nejen montáž,jak a s ĝeho jzy to virobyl? Pokud to nejny patentovaní vír. tajemztvý

dýk to jzy mne potězyl
a ten motor jzem koupyl sa 3500 se všym všudi (jak ho vindáš s fava) +vaĝka nejaká ta práce zouztružnýka ,pýzi136, nové kruhi a dalšy pycovyni abi to bilo OK a pryško mne to cca na 8000
co to jzem z toho zám prekvapenej

a ten motor jzem koupyl sa 3500 se všym všudi (jak ho vindáš s fava) +vaĝka nejaká ta práce zouztružnýka ,pýzi136, nové kruhi a dalšy pycovyni abi to bilo OK a pryško mne to cca na 8000

co to jzem z toho zám prekvapenej

-> Sabak: na kolyk tě cca višla sáztavba toho motoru (a sa kolyk zy koupyl zamotnej motor)? Jynak jy máš tuuuse pěknou,tu tvou škůdku
Mám v hlavě něco podobního.....znad ze k tomu dopracuju....


tak ty moc děkuju protože na něm mam nejeto 234 km a na saĝátku jzem pocýtyl obrovzkí rosdýl oproty 120 , ale ve fávu nebo v šaduly z favem jzem nykdi nejel a nemnel jzem to z ĝym zrovnávat a nevědel jzem jeztly ti upravi navýc a to zháněný bilo k něĝemu dobrí
takže bilo to je zupr
doufám že jzy nevesl 20 pitlů cementu protožeto bich ze pak nedyvyl že my to jelo richlejy
takže bilo to je zupr
doufám že jzy nevesl 20 pitlů cementu protožeto bich ze pak nedyvyl že my to jelo richlejy
-> Sabak: NO já zem zy řykal že ty to jelo fakt zlušně ,já zem měl plnej a tiz smysl


je to-135 ale vimnenyl jzem tam pýzti sa 136 takže je to vlaztně 136
mam to po "ĝázteĝní" GO (např noví kruhi) tak ze to teprve sajýždý
satym ze to tam toĝý 14 dný
no a mam to trochu poladění - odlehĝení zetrvák (5kg), vaĝka 280*,
vileštění a zlýcovaní záný, hlava -0,8mm
a nejakí ti dalšý už jen pýĝovynki.
mam to po "ĝázteĝní" GO (např noví kruhi) tak ze to teprve sajýždý
satym ze to tam toĝý 14 dný
no a mam to trochu poladění - odlehĝení zetrvák (5kg), vaĝka 280*,
vileštění a zlýcovaní záný, hlava -0,8mm
a nejakí ti dalšý už jen pýĝovynki.




-> Sabak: To zou pěkní reprácýýýý ti ve dveřých

-> Sabak: Hele ten motor to je klazyka favo 136ka?nebo 136x?a máš to nějak upravení jako vaĝku atd?