skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda 105 l rok vyroby 1987 vse puvodni az na par malickosti jako sterace ,zpetny zrcatka ktere se me stale nedari sehnat predni blatnik a celo sem vymenil byli jenom trochu pomackany ale kdyz to slo do lakovny tak sem je vymenil za novy predni samonavijeci pas u ridice mam pocit ze je z favorita nebo z rapida nemam tuseni je nejak pretocenej takze se nevraci a to me stve a novy nemuzu sehnat . jinac sem druhy majtel tohoto super stroje ktery sem koupil mel najeto 40000 km chtel bych ji udrzet v tomhle stavu co nejdyl ale pokud stim clovek jezdi a nestoji mu to v garazi tak to je docela tezky ale za tri roky 7000km si myslim ze neni tak hodne pravidelne vymenuju olej mazu co se da kazdopadne az dodelam svuj druhy vuz skoda 120 gls tak se uvidi kterou dam k ledu tak aspon na 10 let .
davo 105 l - komentáře:
> Pavel P..: poliš - trochu jsem ho vyleštil nevypadá to špatně řek jsem si že to zkusím ty český vydrží tak 4roky tak jsem zvědavej jak dlouho vydrží
To máš nachromovanej výfuk nebo si vyleštil nějakej ten pohliníkovanej polmostrow? ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
Ten zadní koberec musím udělat ještě jednou je to z jednoho kusu na poprvé jsem to netrefil snad ho letos ještě stihnu. Jo střih sešitý a podlepený
-> Davo: koberec je strihanej a sitej nebo tepelne zpracovanej ?
Koberec je pecka, krásná práce.
Ten koberec je hezky vytvarovanej. Nečekal bych, že to jde doma takhle udělat. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Kola pekne panacku, spreje na kola nejsou nic moc, moc to nevydrzi..
Ja mel kola ofoukane sklem, pak strikane zakladem na lehke kovy, plnic epoxy, cerna perlet 4vrstvy, 2 lehke vrstvy ciry lak, takto u znameho na soustruh na priznani hran. Po tomto cirkuse kdy sem myslel ze me zabije (bordel z lakovani vsude), 3 nebo 4 vrstvy ciry lak komplet kola (ja teda nemam lestene ale tak jako to ma byt jen okopirovane do matna). Drzi to hezky ale drbacka hrozna, kola ale byly velice levne a stav paradni takze zase sem rad ze to je poradne udelane.
Ja mel kola ofoukane sklem, pak strikane zakladem na lehke kovy, plnic epoxy, cerna perlet 4vrstvy, 2 lehke vrstvy ciry lak, takto u znameho na soustruh na priznani hran. Po tomto cirkuse kdy sem myslel ze me zabije (bordel z lakovani vsude), 3 nebo 4 vrstvy ciry lak komplet kola (ja teda nemam lestene ale tak jako to ma byt jen okopirovane do matna). Drzi to hezky ale drbacka hrozna, kola ale byly velice levne a stav paradni takze zase sem rad ze to je poradne udelane.
Ten nový koberec... Paráda, povedená prácička![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> minno: spodni část z jednoho kusu a podběhy ze dvou kusu sešitý a zalepený páskou na koberce není to skoro vydět . Vypadá skoro jako originál nebýt tam těch bílých čar na malém vzorku nebyli vydět až když jsem koupil větší. Není to original ale mě se to líbí nevěřil jsem že to dopadne ale je to tam . Číslo koberce pokud budeš chtít ti můžu zjistit ale až v pondělí
-> Davo: To by ma teda zaujímalo, ako to tvaruješ a čo je to za koberec...
-> minno: jo nudím se
-> Davo: Vyrábaš nový koberec, či čo je to zač?
-> Davo: Neni zač. Případně ještě tenhle chlapík dělá sedla a pěkný matice.
www.skodateam.cz/bazar?ro w=Bj2
www.skodateam.cz/bazar?ro w=Bj2
-> ondie: díky za tip
-> kraska98: Komaxit nebývá nejlepší na tyhle černo leštěný aplikace,buď abys ho v těch leštěnejch částech posléze probrušoval/prolešťoval ručně,na což je dost tvrdej,anebo stáčel na soustruhu - tam se zase kvůli tý tvrdosti odtrhává.
Když nůž najede do toho leštěnýho paprsku,je to v pohodě,ale když nůž paprsek opouští většinou utrhne sebou kus komaxu jakoby i z boku toho paprsku. Snad je to pochopitelně popsáno.
Mokrá barva se mi jeví jako neschůdnější. A logicky až po vyleštění,jinak ten nástřik zase zničíš.
Takže oblepit,neni to zas taková pakárna,hranky a přetahy pak domyješ acetonem.
Davova cesta je podle mě ta nejlepší. Jen bych stříkal ale pistolí nějakou lepší barvou,ty spreje sou obecně takový dost "pro kutily".
Když nůž najede do toho leštěnýho paprsku,je to v pohodě,ale když nůž paprsek opouští většinou utrhne sebou kus komaxu jakoby i z boku toho paprsku. Snad je to pochopitelně popsáno.
Mokrá barva se mi jeví jako neschůdnější. A logicky až po vyleštění,jinak ten nástřik zase zničíš.
Takže oblepit,neni to zas taková pakárna,hranky a přetahy pak domyješ acetonem.
Davova cesta je podle mě ta nejlepší. Jen bych stříkal ale pistolí nějakou lepší barvou,ty spreje sou obecně takový dost "pro kutily".
-> Davo: A nevyplatilo by se už koupit tohle ? auto.bazos.cz/inzerat/...
/Stredove-puklicky-diskov-
Apollo-a-Jupiter.php
-> Davo: A nebylo potom lepší to prvně nastřikat a až pak to leštit ? Takhle zase bude sraní s oblepováním atd
Jinak u nás v okolí chtějí za komaxit na sadu alu kolem 2500,- což mi nepříjde zase tak moc, vzhledem k tomu, že u víkendového auta ti to potom vydrží snad navěky.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> kraska98: našel jsem na netu barvu ve spreji na hliníkový kola tak to zkusím natírat se mě to nechce a komaxit neni levna záležitost už ty kola byli drahý
Předpokládám, že je budeš lakovat. Nebylo lepší je dát do komaxitu ?