*Pavel P. Š130L* *Pavel P. Š130L*

komentáře | popis | fotky | Pavel P.. | 20.07.24 19:39 | 290x v oblíbených
Takže jednoho krásného letního dne, léta páně 9.8.2007, jsem se stal majitelem tohoto vozu. :-)

pár údajů o voze:

Škoda 130L ve zvláštní výbavě GL.

vyrobeno: 29.12.1985 ve Vrchlabí.

najeto: podle tachometru a slov majitele : poctivých 87tis km.

Podle TP jsem čtvrtý majitel, první byla nějaká soudružka která se v tom bála jezdit, ani se jí nedivim, ale zase auto bylo 10 let garážované v jejím vlastnictví. Druhý majitel byl syn třetího majitele který ho vlastnil od roku 1996 do 2002, kdy ho přepsal a přenechal svému otci..... a ten, jelikož chtěl přispět svému synovi na koupi nového auta, potřeboval škodovku rychle prodat. Tak jsem byl upozorněn že je tato škodovka na prodej, okamžitě jsem šel na obhlídku a hned majiteli zavolal, druhý den jsem se byl v autě projet a pořádně si ho prohlídnout a třetí den jsem jej koupil... to jest stručná historie vozidla.



Postup prací....aneb co se posralo :o)



27.8.2007 - k dnešnímu dni je repasovaný karbec, nová cívka, víčko rozdělovače, vyměněný kabel od cívky a nový palivový filtr, auto už jede celkem slušně ale bude to ještě chtít dát pořádně seštelovat.

30.8.2007 - vyměněn kondík rozdělovače a seřízen volnoběh.

15.9.2007 - přivezeny nové blatníky na předek snad se stihne jejich výměna v tomto roce...

8.10.2007 - vybroušení, odrezení a natření kapes u motoru

15.10.2007 - nasazeny nový zadní lampy - zkušební vylepený chromovou folií.

1.11.2007 - výměna plováku v nádrži, výměna otáčkoměru a celková oprava budíků... (už vše svítí, bliká a ukazuje jak má)

13.11.2007 - instalace fridexu do chladiče. :-D

16.11.2007 - nasadil jsem dečku před chladič :-)

_________________________ __________________________ _________________

_________________________ __________________________ _________________

10.1.2008 - výměna zadního plata.

27.3.2008 - odinstaloval jsem dečku před chladičem :)

26.4.2008 - výměna reproboxů za klasické repro do auta Tesla.

1.5.2008 - nasazeny kola Meteor II a gumy 175/70.

11.5.2008 - nové mlhovky Bosch.

29.5.2008 - nasazeno sací potrubí ze 110R a ALU víko ventilů.

30-31.5.2008 - účast na srazu v Doksech :o)

9.6.2008 - nové sedačky

15.6.2008 - nové silentbloky motoru

19.6.2008 - výměna AC pumpy za repasovanou.

26.6.2008 - nasazeno elektronické zapalování ETZ-06....... přidalo to 8,26kW a jede to jak kráááva :o)))

17.7.2008 - výměna oleje a filtru

23.7.2008 - repas altíku

11.8.2008 - STK

23.9-15.10 - výměna blatníků a vyvaření předku, výměna blinkrů za nové. Poděkování patří panu Větévkovi :o)

16.11.2008 - odešlo ETZ do věčných lovišť... nasazena zpět cívka

25.11.2008 - stojí na zimákách

_________________________ __________________________ ________________

_________________________ __________________________ ________________

1-8.1.2009 - výměna obou spojkových válců.

22.3.2009 - nasazeno nové zapalování ETZ 06, snad vydrží aspoň do švestek :o)

4-5.4.2009 - obuto na letní, výměna termostatu a ukostření budíku.

27.4.2009 - osudný den.. první bouračka :-/

28.6.2009 - naordinována apolla :)

28.8.2009 - nasazeno nové ALU víko ventilů a přetěsněn karbec, dále natírání a stříkání nazákladovaných míst.. příprava na Doksy v šibeničním termínu :-)

30.8.2009 - konečně nové blatníčky na autě.. hned to vypadá lépe

17.11.2009 - dnešní sváteční den proběl tuningově, nasadil jsem zámky dveří a spínačku z feldy, jinej rallye volant a zrepasovaný mlhovky :o)

12.12.2009 - začlo sněžit a tak jsem nasadil zimáky.

_________________________ __________________________ _________________



5.4.2010 - vyměněn olej a k dnešnímu dni je namontovaný KN filtr, zpět origo maska a vyměněný kohout topení.

10.4.2010 - nasazeny letní kola neznámého původu :-)

16.4.2010 - nasazeno elektronové víko ventilů.

23.4.2010 - nasazený nově šopovaný výfuk

24.4.2010 - repase zadních brzd, téměř vše nové.

28.4.2010 - kompletní výměna předních brzd kromě trubiček.

29.4.2010 - odvzdušnění s vydatnou pomocí FORMa, kterému mockrát děkuju za pomoc.

7.5.2010 - výměna rozdělovače za nový, seřízení předstihu a seřízeny ventily a nakonec dány nové zástěrky

8.5.2010 - výměna spojkové lamely, ložiska, šusplechu u výfuku a hadice chlazení, seřízení spojky.

9.5.2010 - boj s korozí po zimním provozu.

23.5.2010 - výměna náhonu tachometru + nový tachometr....
Škoda 130L - nový tachometr v akci
:-))

18.7.2010 - opět výměna spojky - lamely a přítlačáku, doufám že už naposled

10.9.2010 - Pokus o STK, neprošlo! hned poté výměna kulových čepů, seřízení sbíhavosti a výměna křivého náboje.

13.9.2010 - 2. pokus o STK, tentokrát úspěšný a na dva roky je pokoj. :o))

_________________________ __________________________ __________________________ _______



11.6.2011 - vyndána zadní náprava a připravena k repasi.

17.7.2011 - vyndána převodovka, obě nápravy v laku a připravené na složení.

18.9.2011 - obě nápravy složeny, připraveny k namotnování, nasazena zrepasovaná převodovka.

21.9.2011 - nasazena zrepasovaná zadní náprava

28.9.2011 - nasazena přední zrepasovaná náprava.



_________________________ __________________________ __________________________ _________



10.5.2012 - udělána geometrie, dotaženy šrouby a různé dodělávky. dnes uběhlo přesně 10 měsíců od rozebrání.

20.8.2012 - výměna rozvodů, gufer a těsnění s tím spojených, nasazen nový komínek rozd. a dán nový olej.

10.9.2012 - STK + ME.

_________________________ __________________________ __________________________ __________



27.6.2014 - nově udělána geometrie, nahozeny podložky pod zadní kola, výměna zadních sedaček a různých nepodstatných drobností.... jinak auto funguje bezvadně, ladí se jen drobné detaily a občas mění kola.... takže už neni skoro co psát :-)

_________________________ __________________________ __________________________ __________



24.4.2015 - STK + emise..... zase na dva roky pokoj :-)

28.6.2015 - výměna oleje, předních pružin, příčky motoru a montáž podložek pod stabík.

_________________________ __________________________ __________________________ __________



18.8.2016 - výměna kotoučů za nové originály.

_________________________ __________________________ __________________________ __________



17.5.2017 - STK... opět bez závad a s pochvalou :-))

_________________________ __________________________ __________________________ __________

6.4.2019 - výměna oleje a filtru a výměna komplet brzdové kapaliny.

19.5.2019 - výměna gum ve spodních ramenech, promazání svisláků.

4.6.2019 - STK opět na dva roky :-)



poslední start a projížďka v roce 2011:
Škoda 130L - poslední výjezd před zazimováním.


*Pavel P. Š130L* - komentáře:

21:53:33
17.08.2011
Pavel P..
-> Nwkt: noo tak to já mám všechno v základu..3
21:53:05
17.08.2011
Nwkt
-> Pavel P..: Podívej se na minna jak tuní 3
21:52:24
17.08.2011
Pavel P..
-> palinator: nebude to žádná přízemní žehlička.. jen chci aby to bylo v rovině, žádný velký snižování a převařování dorazů, kyvkový pružiny, stavitelný tlumiče, osmikanály, nízkoprofily, chlazený kotouče a podobný kund....
21:49:22
17.08.2011
palinator
-> Pavel P..:

Jak už bylo řečeno, paráda. Ještě jsi mohl nechat origo pružiny, když už jsi na ty balonový pneumatiky, ať jdeš správně proti virťáckýmu proudu.2



Taky to takhle jednou budu dělat.6
21:40:40
17.08.2011
Pavel P..
-> Star LC20: díky1 už se nemůžu dočkat až to složim a projedu se konečně :-)
21:12:33
17.08.2011
Star LC20
Pavel P.. 17.08.11 20:10:21 napsal:

→ castrol: dík.. no tak chyby tam jsou ale snad to nebude

tak zlý.. hlavní je funkčnost… nechci mít omalovánky ale kvalitu a

výdrž a +- seriovej vzhled jako z výroby.


správně 4 chválím a tiše závidím
20:38:45
17.08.2011
castrol
-> Pavel P..: ja ako feldar tam chyby nevidim 1
20:10:21
17.08.2011
Pavel P..
-> castrol: dík.. no tak chyby tam jsou ale snad to nebude tak zlý.. hlavní je funkčnost.... nechci mít omalovánky ale kvalitu a výdrž a +- seriovej vzhled jako z výroby.
19:54:50
17.08.2011
castrol
-> Pavel P..: nadhera nieje co vytknut 1
12:49:18
14.08.2011
Pavel P..
-> Eidy: no leštěnka to asi nikdy taková nebude.... ale snažim se toho dosáhnout jak to jen pujde... ale spíš řešim funkčnost a kvalitu než omalovánky a lesk...



bral jsem PUR od Sincolor z Plzně.. stříkal jsem to jako amater a ředil jsem to aby to bylo jako šlehačka... pak se to musí nechat 30minut odstát, takže bublinky vybublaj a pak jsem to jen lehce zamíchal a nalil do pistole... stříká se to pěkně, tam problem žádnej nebude.. jen to nechat odstát podle návodu, stříkal jsem tři vrstvy.

štětcem jsem natíral taky pár věcí nakonec a udělal jsem to ještě řidší a docela to šlo4
upraveno 1x, naposled 14.08.2011 12:50:53
01:33:42
14.08.2011
Eidy
-> VeTeV: Já vím, proto se ptám. Chci to zkusit fouknout, ale mám strach, že to bude ještě horší.
00:04:36
14.08.2011
VeTeV
-> Eidy: on to foukal
00:03:43
14.08.2011
Eidy
-> Pavel P..: Spotřebáka máš, tak to neva. Už z toho budeš dělat taky leštěnku?

Ještě mi řekni jakou přesně barvu jsi měl na ty nápravy. Já koupil PUR dvousložku a při natířání štětcem z toho nejsem moc nadšenej. Už při míchání v kelímku se nechá dost "našlehat", jsou v ní bublinky. No a při natírání tam zůstávají. Když ji naředím, teče, když nenaředím, "bublá" a zůstane tak i po vytvrdnutí. Je to první barva v životě, která tohle dělá. Co dělala ta tvoje?
upraveno 1x, naposled 14.08.2011 00:04:12
23:46:41
13.08.2011
Pavel P..
-> Eidy: dík.. plánuju výjezd až bude převodovka... dneska jsem jí chtěl odvezt k Sixtovi ale on byl zrovna v maďarsku takže bohužel se to protáhne8
23:44:34
13.08.2011
Eidy
-> Pavel P..: Pěkný. A kdy teda plánuješ výjezd?
23:43:01
12.08.2011
Pavel P..
-> Dale_Estelle: ooo děkuji... už aby byli na autě6
23:38:37
12.08.2011
Dale_Estelle
-> Pavel P..: 4já tleskáám pane, ty napravy jsou koncert ! vážně super, je vidět precizní práce, tiše závidim a slintám 171
21:51:42
12.08.2011
Pavel P..
Dnes namontovány ramena na nápravnici... vše vydatně namazatý měděným sprejem4
zvětšit *Pavel P. Š130L* - obrázek od Pavel P.. vložen 12.08.2011 21:51:42
Extreme Tyres