*Pavel P. Š130L* *Pavel P. Š130L*

komentáře | popis | fotky | Pavel P.. | 20.07.24 19:39 | 290x v oblíbených
Takže jednoho krásného letního dne, léta páně 9.8.2007, jsem se stal majitelem tohoto vozu. :-)

pár údajů o voze:

Škoda 130L ve zvláštní výbavě GL.

vyrobeno: 29.12.1985 ve Vrchlabí.

najeto: podle tachometru a slov majitele : poctivých 87tis km.

Podle TP jsem čtvrtý majitel, první byla nějaká soudružka která se v tom bála jezdit, ani se jí nedivim, ale zase auto bylo 10 let garážované v jejím vlastnictví. Druhý majitel byl syn třetího majitele který ho vlastnil od roku 1996 do 2002, kdy ho přepsal a přenechal svému otci..... a ten, jelikož chtěl přispět svému synovi na koupi nového auta, potřeboval škodovku rychle prodat. Tak jsem byl upozorněn že je tato škodovka na prodej, okamžitě jsem šel na obhlídku a hned majiteli zavolal, druhý den jsem se byl v autě projet a pořádně si ho prohlídnout a třetí den jsem jej koupil... to jest stručná historie vozidla.



Postup prací....aneb co se posralo :o)



27.8.2007 - k dnešnímu dni je repasovaný karbec, nová cívka, víčko rozdělovače, vyměněný kabel od cívky a nový palivový filtr, auto už jede celkem slušně ale bude to ještě chtít dát pořádně seštelovat.

30.8.2007 - vyměněn kondík rozdělovače a seřízen volnoběh.

15.9.2007 - přivezeny nové blatníky na předek snad se stihne jejich výměna v tomto roce...

8.10.2007 - vybroušení, odrezení a natření kapes u motoru

15.10.2007 - nasazeny nový zadní lampy - zkušební vylepený chromovou folií.

1.11.2007 - výměna plováku v nádrži, výměna otáčkoměru a celková oprava budíků... (už vše svítí, bliká a ukazuje jak má)

13.11.2007 - instalace fridexu do chladiče. :-D

16.11.2007 - nasadil jsem dečku před chladič :-)

_________________________ __________________________ _________________

_________________________ __________________________ _________________

10.1.2008 - výměna zadního plata.

27.3.2008 - odinstaloval jsem dečku před chladičem :)

26.4.2008 - výměna reproboxů za klasické repro do auta Tesla.

1.5.2008 - nasazeny kola Meteor II a gumy 175/70.

11.5.2008 - nové mlhovky Bosch.

29.5.2008 - nasazeno sací potrubí ze 110R a ALU víko ventilů.

30-31.5.2008 - účast na srazu v Doksech :o)

9.6.2008 - nové sedačky

15.6.2008 - nové silentbloky motoru

19.6.2008 - výměna AC pumpy za repasovanou.

26.6.2008 - nasazeno elektronické zapalování ETZ-06....... přidalo to 8,26kW a jede to jak kráááva :o)))

17.7.2008 - výměna oleje a filtru

23.7.2008 - repas altíku

11.8.2008 - STK

23.9-15.10 - výměna blatníků a vyvaření předku, výměna blinkrů za nové. Poděkování patří panu Větévkovi :o)

16.11.2008 - odešlo ETZ do věčných lovišť... nasazena zpět cívka

25.11.2008 - stojí na zimákách

_________________________ __________________________ ________________

_________________________ __________________________ ________________

1-8.1.2009 - výměna obou spojkových válců.

22.3.2009 - nasazeno nové zapalování ETZ 06, snad vydrží aspoň do švestek :o)

4-5.4.2009 - obuto na letní, výměna termostatu a ukostření budíku.

27.4.2009 - osudný den.. první bouračka :-/

28.6.2009 - naordinována apolla :)

28.8.2009 - nasazeno nové ALU víko ventilů a přetěsněn karbec, dále natírání a stříkání nazákladovaných míst.. příprava na Doksy v šibeničním termínu :-)

30.8.2009 - konečně nové blatníčky na autě.. hned to vypadá lépe

17.11.2009 - dnešní sváteční den proběl tuningově, nasadil jsem zámky dveří a spínačku z feldy, jinej rallye volant a zrepasovaný mlhovky :o)

12.12.2009 - začlo sněžit a tak jsem nasadil zimáky.

_________________________ __________________________ _________________



5.4.2010 - vyměněn olej a k dnešnímu dni je namontovaný KN filtr, zpět origo maska a vyměněný kohout topení.

10.4.2010 - nasazeny letní kola neznámého původu :-)

16.4.2010 - nasazeno elektronové víko ventilů.

23.4.2010 - nasazený nově šopovaný výfuk

24.4.2010 - repase zadních brzd, téměř vše nové.

28.4.2010 - kompletní výměna předních brzd kromě trubiček.

29.4.2010 - odvzdušnění s vydatnou pomocí FORMa, kterému mockrát děkuju za pomoc.

7.5.2010 - výměna rozdělovače za nový, seřízení předstihu a seřízeny ventily a nakonec dány nové zástěrky

8.5.2010 - výměna spojkové lamely, ložiska, šusplechu u výfuku a hadice chlazení, seřízení spojky.

9.5.2010 - boj s korozí po zimním provozu.

23.5.2010 - výměna náhonu tachometru + nový tachometr....
Škoda 130L - nový tachometr v akci
:-))

18.7.2010 - opět výměna spojky - lamely a přítlačáku, doufám že už naposled

10.9.2010 - Pokus o STK, neprošlo! hned poté výměna kulových čepů, seřízení sbíhavosti a výměna křivého náboje.

13.9.2010 - 2. pokus o STK, tentokrát úspěšný a na dva roky je pokoj. :o))

_________________________ __________________________ __________________________ _______



11.6.2011 - vyndána zadní náprava a připravena k repasi.

17.7.2011 - vyndána převodovka, obě nápravy v laku a připravené na složení.

18.9.2011 - obě nápravy složeny, připraveny k namotnování, nasazena zrepasovaná převodovka.

21.9.2011 - nasazena zrepasovaná zadní náprava

28.9.2011 - nasazena přední zrepasovaná náprava.



_________________________ __________________________ __________________________ _________



10.5.2012 - udělána geometrie, dotaženy šrouby a různé dodělávky. dnes uběhlo přesně 10 měsíců od rozebrání.

20.8.2012 - výměna rozvodů, gufer a těsnění s tím spojených, nasazen nový komínek rozd. a dán nový olej.

10.9.2012 - STK + ME.

_________________________ __________________________ __________________________ __________



27.6.2014 - nově udělána geometrie, nahozeny podložky pod zadní kola, výměna zadních sedaček a různých nepodstatných drobností.... jinak auto funguje bezvadně, ladí se jen drobné detaily a občas mění kola.... takže už neni skoro co psát :-)

_________________________ __________________________ __________________________ __________



24.4.2015 - STK + emise..... zase na dva roky pokoj :-)

28.6.2015 - výměna oleje, předních pružin, příčky motoru a montáž podložek pod stabík.

_________________________ __________________________ __________________________ __________



18.8.2016 - výměna kotoučů za nové originály.

_________________________ __________________________ __________________________ __________



17.5.2017 - STK... opět bez závad a s pochvalou :-))

_________________________ __________________________ __________________________ __________

6.4.2019 - výměna oleje a filtru a výměna komplet brzdové kapaliny.

19.5.2019 - výměna gum ve spodních ramenech, promazání svisláků.

4.6.2019 - STK opět na dva roky :-)



poslední start a projížďka v roce 2011:
Škoda 130L - poslední výjezd před zazimováním.


*Pavel P. Š130L* - komentáře:

11:15:39
10.02.2010
Pavel P..
-> VeTeV: kde kde?1
10:38:46
10.02.2010
VeTeV
zasjímací auto 4
19:04:49
05.02.2010
ondie
pro ty kola je to ČEST 47 ..taková krásná pokrývka proti prachu
14:40:43
05.02.2010
Pavel P..
-> Labros: 144
14:08:34
05.02.2010
Honza120L
-> Labros: co to meleš? ta je náhodou moc pěkná ta vlajka - taky bych jednu bral a dal bych si jí do té boudy a vedle níc československou a mezito starý znak naší ČSSR - ať mám ustájeno stylově 4
14:01:51
05.02.2010
Labros
-> Pavel P..: ty si znesvětil kola.. 78 chudáci pod tou vlajkou.
10:21:48
05.02.2010
Pavel P..
-> J3STER: uvidimě, třeba potkám někde něco co tam sedne a nebude se to muset vyrábět1
10:19:28
05.02.2010
J3STER
-> Pavel P..: Tak ti nezbyde nic jiného než navštívit soustružníka a podle Wartburgových nechat z hliníku udělat poklčky na míru.4
00:13:29
05.02.2010
ondie
-> Honza120L: jasný no 3 ..já k nim přišel jak slepej k houslím,jednu už sem jednomu pučil na mustr,posléze druhému slíbil,že mu je všechny "jednou" nechám..
upraveno 1x, naposled 05.02.2010 00:13:59
00:06:29
05.02.2010
Honza120L
-> ondie: ale tech asi moc nikd enebude 3
23:49:15
04.02.2010
ondie
Tak sem nad tim ještě přemejšlel a možná by byla pro tvůj účel dobrá poklička z anglickýho plecháče..podle rozměrů cos níže psal,tak to tak nějak vychází,zkus to změřit eště na plechu.. (českej plecháč má stejnej střed.otvor a poklička na něj jde)

Ale je pravda,že se to neschání moc dobře,to je fakt.



fotky zde:

skoda-virt.cz/cz/.../1260 60-ondie-varime-karburator -o
upraveno 1x, naposled 04.02.2010 23:52:47
20:36:23
04.02.2010
Pavel P..
-> J3STER: jo to je nápad z plechovky3 zase takovej vesnickej tuzing nepotřebuju... to tam radši žádný nedám.. chtěl jsem z wartburga ty chromový ale ty jsou prej moc velký8
20:31:53
04.02.2010
J3STER
-> Pavel P..: Nějakou kulatou plechovku najdeš. Nebo si kup pár velkých jogurtů.2
20:18:55
04.02.2010
Pavel P..
-> U-Geen: 87mm ale ta dosedá uplně na náboj takže tam nic dát nejde, jedině to toho středu co tvoří ty konce paprsků a tam je průměr asi 95mm.
upraveno 1x, naposled 04.02.2010 20:19:30
20:12:28
04.02.2010
U-Geen
-> Pavel P..: jakou ze to ma stredovou diru?
20:11:23
04.02.2010
Pavel P..
-> J3STER: sardinky jsou oválný lojzo3 víčko od spreje moc malý
20:10:10
04.02.2010
J3STER
-> Pavel P..: Vršky od spreje, nebo konzervy od sardinek.3
20:08:07
04.02.2010
Pavel P..
-> J3STER: pokličky se vymýšlejí... gumy pujdou nový, tyhle jsou K.O
20:07:16
04.02.2010
J3STER
-> Pavel P..: Jak jsou na těch tvých nových kolech pneu hned to vypadá líp. Akorát by to chtělo nějaké středové pokličky.4
upraveno 1x, naposled 04.02.2010 20:07:44
13:46:12
04.02.2010
Pavel P..
-> ondie: měřil jsem je a +- odpovídaj apollu takže 5"

váha s gumou 175/65 michelin je 12kg, až budu mít nový gumy tak zvážim samotnou sjetou michelinku a uvidíme.4
Extreme Tyres