*Pavel P. Š130L* *Pavel P. Š130L*

komentáře | popis | fotky | Pavel P.. | 20.07.24 19:39 | 290x v oblíbených
Takže jednoho krásného letního dne, léta páně 9.8.2007, jsem se stal majitelem tohoto vozu. :-)

pár údajů o voze:

Škoda 130L ve zvláštní výbavě GL.

vyrobeno: 29.12.1985 ve Vrchlabí.

najeto: podle tachometru a slov majitele : poctivých 87tis km.

Podle TP jsem čtvrtý majitel, první byla nějaká soudružka která se v tom bála jezdit, ani se jí nedivim, ale zase auto bylo 10 let garážované v jejím vlastnictví. Druhý majitel byl syn třetího majitele který ho vlastnil od roku 1996 do 2002, kdy ho přepsal a přenechal svému otci..... a ten, jelikož chtěl přispět svému synovi na koupi nového auta, potřeboval škodovku rychle prodat. Tak jsem byl upozorněn že je tato škodovka na prodej, okamžitě jsem šel na obhlídku a hned majiteli zavolal, druhý den jsem se byl v autě projet a pořádně si ho prohlídnout a třetí den jsem jej koupil... to jest stručná historie vozidla.



Postup prací....aneb co se posralo :o)



27.8.2007 - k dnešnímu dni je repasovaný karbec, nová cívka, víčko rozdělovače, vyměněný kabel od cívky a nový palivový filtr, auto už jede celkem slušně ale bude to ještě chtít dát pořádně seštelovat.

30.8.2007 - vyměněn kondík rozdělovače a seřízen volnoběh.

15.9.2007 - přivezeny nové blatníky na předek snad se stihne jejich výměna v tomto roce...

8.10.2007 - vybroušení, odrezení a natření kapes u motoru

15.10.2007 - nasazeny nový zadní lampy - zkušební vylepený chromovou folií.

1.11.2007 - výměna plováku v nádrži, výměna otáčkoměru a celková oprava budíků... (už vše svítí, bliká a ukazuje jak má)

13.11.2007 - instalace fridexu do chladiče. :-D

16.11.2007 - nasadil jsem dečku před chladič :-)

_________________________ __________________________ _________________

_________________________ __________________________ _________________

10.1.2008 - výměna zadního plata.

27.3.2008 - odinstaloval jsem dečku před chladičem :)

26.4.2008 - výměna reproboxů za klasické repro do auta Tesla.

1.5.2008 - nasazeny kola Meteor II a gumy 175/70.

11.5.2008 - nové mlhovky Bosch.

29.5.2008 - nasazeno sací potrubí ze 110R a ALU víko ventilů.

30-31.5.2008 - účast na srazu v Doksech :o)

9.6.2008 - nové sedačky

15.6.2008 - nové silentbloky motoru

19.6.2008 - výměna AC pumpy za repasovanou.

26.6.2008 - nasazeno elektronické zapalování ETZ-06....... přidalo to 8,26kW a jede to jak kráááva :o)))

17.7.2008 - výměna oleje a filtru

23.7.2008 - repas altíku

11.8.2008 - STK

23.9-15.10 - výměna blatníků a vyvaření předku, výměna blinkrů za nové. Poděkování patří panu Větévkovi :o)

16.11.2008 - odešlo ETZ do věčných lovišť... nasazena zpět cívka

25.11.2008 - stojí na zimákách

_________________________ __________________________ ________________

_________________________ __________________________ ________________

1-8.1.2009 - výměna obou spojkových válců.

22.3.2009 - nasazeno nové zapalování ETZ 06, snad vydrží aspoň do švestek :o)

4-5.4.2009 - obuto na letní, výměna termostatu a ukostření budíku.

27.4.2009 - osudný den.. první bouračka :-/

28.6.2009 - naordinována apolla :)

28.8.2009 - nasazeno nové ALU víko ventilů a přetěsněn karbec, dále natírání a stříkání nazákladovaných míst.. příprava na Doksy v šibeničním termínu :-)

30.8.2009 - konečně nové blatníčky na autě.. hned to vypadá lépe

17.11.2009 - dnešní sváteční den proběl tuningově, nasadil jsem zámky dveří a spínačku z feldy, jinej rallye volant a zrepasovaný mlhovky :o)

12.12.2009 - začlo sněžit a tak jsem nasadil zimáky.

_________________________ __________________________ _________________



5.4.2010 - vyměněn olej a k dnešnímu dni je namontovaný KN filtr, zpět origo maska a vyměněný kohout topení.

10.4.2010 - nasazeny letní kola neznámého původu :-)

16.4.2010 - nasazeno elektronové víko ventilů.

23.4.2010 - nasazený nově šopovaný výfuk

24.4.2010 - repase zadních brzd, téměř vše nové.

28.4.2010 - kompletní výměna předních brzd kromě trubiček.

29.4.2010 - odvzdušnění s vydatnou pomocí FORMa, kterému mockrát děkuju za pomoc.

7.5.2010 - výměna rozdělovače za nový, seřízení předstihu a seřízeny ventily a nakonec dány nové zástěrky

8.5.2010 - výměna spojkové lamely, ložiska, šusplechu u výfuku a hadice chlazení, seřízení spojky.

9.5.2010 - boj s korozí po zimním provozu.

23.5.2010 - výměna náhonu tachometru + nový tachometr....
Škoda 130L - nový tachometr v akci
:-))

18.7.2010 - opět výměna spojky - lamely a přítlačáku, doufám že už naposled

10.9.2010 - Pokus o STK, neprošlo! hned poté výměna kulových čepů, seřízení sbíhavosti a výměna křivého náboje.

13.9.2010 - 2. pokus o STK, tentokrát úspěšný a na dva roky je pokoj. :o))

_________________________ __________________________ __________________________ _______



11.6.2011 - vyndána zadní náprava a připravena k repasi.

17.7.2011 - vyndána převodovka, obě nápravy v laku a připravené na složení.

18.9.2011 - obě nápravy složeny, připraveny k namotnování, nasazena zrepasovaná převodovka.

21.9.2011 - nasazena zrepasovaná zadní náprava

28.9.2011 - nasazena přední zrepasovaná náprava.



_________________________ __________________________ __________________________ _________



10.5.2012 - udělána geometrie, dotaženy šrouby a různé dodělávky. dnes uběhlo přesně 10 měsíců od rozebrání.

20.8.2012 - výměna rozvodů, gufer a těsnění s tím spojených, nasazen nový komínek rozd. a dán nový olej.

10.9.2012 - STK + ME.

_________________________ __________________________ __________________________ __________



27.6.2014 - nově udělána geometrie, nahozeny podložky pod zadní kola, výměna zadních sedaček a různých nepodstatných drobností.... jinak auto funguje bezvadně, ladí se jen drobné detaily a občas mění kola.... takže už neni skoro co psát :-)

_________________________ __________________________ __________________________ __________



24.4.2015 - STK + emise..... zase na dva roky pokoj :-)

28.6.2015 - výměna oleje, předních pružin, příčky motoru a montáž podložek pod stabík.

_________________________ __________________________ __________________________ __________



18.8.2016 - výměna kotoučů za nové originály.

_________________________ __________________________ __________________________ __________



17.5.2017 - STK... opět bez závad a s pochvalou :-))

_________________________ __________________________ __________________________ __________

6.4.2019 - výměna oleje a filtru a výměna komplet brzdové kapaliny.

19.5.2019 - výměna gum ve spodních ramenech, promazání svisláků.

4.6.2019 - STK opět na dva roky :-)



poslední start a projížďka v roce 2011:
Škoda 130L - poslední výjezd před zazimováním.


*Pavel P. Š130L* - komentáře:

22:31:21
03.03.2010
Labros
A zas to není tak hrozný 3 Dal bych to trochu níž, aby se to nedotýkalo lamp, a přidal bych informaci o sazbě za kilometr.
upraveno 1x, naposled 03.03.2010 22:31:44
20:05:47
28.02.2010
Kaprof-Pisařík
-> VeTeV: a maly vetvečata budou chvostí 3
upraveno 1x, naposled 28.02.2010 20:06:14
20:03:45
28.02.2010
VeTeV
-> Pavel P..: pockej poslu na te pribuznyho strom - aspon 6ti metrovou sekvoj az pojedes na chatu - poplaca te po strese 3
19:49:42
28.02.2010
semi105
pekne pokračuješ na autíčku 6
19:36:12
28.02.2010
Pavel P..
-> VeTeV: vjětve nevozim...2
19:32:00
28.02.2010
VeTeV
-> Pavel P..: kolik vberes za km, kolik je cekaci sazba? .-))
15:36:43
28.02.2010
Pavel P..
-> Jožynek : co by? taxikář to ztratil...3
15:33:01
28.02.2010
Placko
-> Pavel P..: hruza 3 3 4
15:31:55
28.02.2010
Jožynek
-> Pavel P..: čo to je?3
15:31:19
28.02.2010
Pavel P..
tuning by Taxi3
zvětšit *Pavel P. Š130L* - obrázek od Pavel P.. vložen 28.02.2010 15:31:19
19:45:50
23.02.2010
Pavel P..
děvčata ty kola nejsou jedinný... tady jsou ty skoro stejný4

skoda-virt.cz/cz/.../6099 2-delena-kola-5-13-4x130?g otopost=1...
19:44:19
23.02.2010
VeTeV
-> Pavel P..: domaci kutil se vyblbnul - nebylo to nahodou jako navod v "urob si sam" ? :-))
upraveno 1x, naposled 23.02.2010 19:45:23
18:18:54
23.02.2010
Labros
-> Pavel P..: No to jsou fakt pseudo.
13:33:27
23.02.2010
Pavel P..
-> sep: límce jsou 5" takže nejsou ze škodováckých plechů, šrouby jsou jinak podle paprsků, původní kola asi nebyli nýtovaný ale vařený jsou tam vidět ty provařený místa původních středů.... seriová výroba to rozhodně neni.. duše tam byli, protože ty kola jsou namatlaný všema možnejma barvama a pochybuju že by to těsnilo.... každopádně po renovaci tam pujdou zase duše pro jistotu.4
upraveno 1x, naposled 23.02.2010 18:53:05
13:26:38
23.02.2010
sep
-> Pavel P..: :nejsou to nakonec origo plech disky kde v miste puvodnich nytu jsou srouby?Ty pneu byly s dusi nebo bez?Tak ci tak,tohle moc na nejakou "seriovou" vyrobu nevypada.
13:14:41
23.02.2010
Pavel P..
tady jsou hlavy šroubů dost vystouplé bude potřeba více kobercovky na střed3
zvětšit *Pavel P. Š130L* - obrázek od Pavel P.. vložen 23.02.2010 13:14:41
13:13:22
23.02.2010
Pavel P..
details
zvětšit *Pavel P. Š130L* - obrázek od Pavel P.. vložen 23.02.2010 13:13:22
13:12:59
23.02.2010
Pavel P..
Dneska jsem nechal zout ty pseudoBBS3



takhle vypadá spojení límce a středu
zvětšit *Pavel P. Š130L* - obrázek od Pavel P.. vložen 23.02.2010 13:12:59
12:57:28
23.02.2010
Pavel P..
-> J3STER: ještě nebyl... ale problem snad nebude, je to originál a zespoda je značený... hluk nepřekračuje a dneska nemusí být výfuk originál, stačí že splňuje hlučnost.4
11:27:02
23.02.2010
J3STER
-> Pavel P..: A byl si s tím Sebringem už na STK? Zajímá mě jestli by to prošlo.4
upraveno 1x, naposled 23.02.2010 11:27:34
Extreme Tyres