*Pavel P. Š130L* *Pavel P. Š130L*

komentáře | popis | fotky | Pavel P.. | 20.07.24 19:39 | 290x v oblíbených
Takže jednoho krásného letního dne, léta páně 9.8.2007, jsem se stal majitelem tohoto vozu. :-)

pár údajů o voze:

Škoda 130L ve zvláštní výbavě GL.

vyrobeno: 29.12.1985 ve Vrchlabí.

najeto: podle tachometru a slov majitele : poctivých 87tis km.

Podle TP jsem čtvrtý majitel, první byla nějaká soudružka která se v tom bála jezdit, ani se jí nedivim, ale zase auto bylo 10 let garážované v jejím vlastnictví. Druhý majitel byl syn třetího majitele který ho vlastnil od roku 1996 do 2002, kdy ho přepsal a přenechal svému otci..... a ten, jelikož chtěl přispět svému synovi na koupi nového auta, potřeboval škodovku rychle prodat. Tak jsem byl upozorněn že je tato škodovka na prodej, okamžitě jsem šel na obhlídku a hned majiteli zavolal, druhý den jsem se byl v autě projet a pořádně si ho prohlídnout a třetí den jsem jej koupil... to jest stručná historie vozidla.



Postup prací....aneb co se posralo :o)



27.8.2007 - k dnešnímu dni je repasovaný karbec, nová cívka, víčko rozdělovače, vyměněný kabel od cívky a nový palivový filtr, auto už jede celkem slušně ale bude to ještě chtít dát pořádně seštelovat.

30.8.2007 - vyměněn kondík rozdělovače a seřízen volnoběh.

15.9.2007 - přivezeny nové blatníky na předek snad se stihne jejich výměna v tomto roce...

8.10.2007 - vybroušení, odrezení a natření kapes u motoru

15.10.2007 - nasazeny nový zadní lampy - zkušební vylepený chromovou folií.

1.11.2007 - výměna plováku v nádrži, výměna otáčkoměru a celková oprava budíků... (už vše svítí, bliká a ukazuje jak má)

13.11.2007 - instalace fridexu do chladiče. :-D

16.11.2007 - nasadil jsem dečku před chladič :-)

_________________________ __________________________ _________________

_________________________ __________________________ _________________

10.1.2008 - výměna zadního plata.

27.3.2008 - odinstaloval jsem dečku před chladičem :)

26.4.2008 - výměna reproboxů za klasické repro do auta Tesla.

1.5.2008 - nasazeny kola Meteor II a gumy 175/70.

11.5.2008 - nové mlhovky Bosch.

29.5.2008 - nasazeno sací potrubí ze 110R a ALU víko ventilů.

30-31.5.2008 - účast na srazu v Doksech :o)

9.6.2008 - nové sedačky

15.6.2008 - nové silentbloky motoru

19.6.2008 - výměna AC pumpy za repasovanou.

26.6.2008 - nasazeno elektronické zapalování ETZ-06....... přidalo to 8,26kW a jede to jak kráááva :o)))

17.7.2008 - výměna oleje a filtru

23.7.2008 - repas altíku

11.8.2008 - STK

23.9-15.10 - výměna blatníků a vyvaření předku, výměna blinkrů za nové. Poděkování patří panu Větévkovi :o)

16.11.2008 - odešlo ETZ do věčných lovišť... nasazena zpět cívka

25.11.2008 - stojí na zimákách

_________________________ __________________________ ________________

_________________________ __________________________ ________________

1-8.1.2009 - výměna obou spojkových válců.

22.3.2009 - nasazeno nové zapalování ETZ 06, snad vydrží aspoň do švestek :o)

4-5.4.2009 - obuto na letní, výměna termostatu a ukostření budíku.

27.4.2009 - osudný den.. první bouračka :-/

28.6.2009 - naordinována apolla :)

28.8.2009 - nasazeno nové ALU víko ventilů a přetěsněn karbec, dále natírání a stříkání nazákladovaných míst.. příprava na Doksy v šibeničním termínu :-)

30.8.2009 - konečně nové blatníčky na autě.. hned to vypadá lépe

17.11.2009 - dnešní sváteční den proběl tuningově, nasadil jsem zámky dveří a spínačku z feldy, jinej rallye volant a zrepasovaný mlhovky :o)

12.12.2009 - začlo sněžit a tak jsem nasadil zimáky.

_________________________ __________________________ _________________



5.4.2010 - vyměněn olej a k dnešnímu dni je namontovaný KN filtr, zpět origo maska a vyměněný kohout topení.

10.4.2010 - nasazeny letní kola neznámého původu :-)

16.4.2010 - nasazeno elektronové víko ventilů.

23.4.2010 - nasazený nově šopovaný výfuk

24.4.2010 - repase zadních brzd, téměř vše nové.

28.4.2010 - kompletní výměna předních brzd kromě trubiček.

29.4.2010 - odvzdušnění s vydatnou pomocí FORMa, kterému mockrát děkuju za pomoc.

7.5.2010 - výměna rozdělovače za nový, seřízení předstihu a seřízeny ventily a nakonec dány nové zástěrky

8.5.2010 - výměna spojkové lamely, ložiska, šusplechu u výfuku a hadice chlazení, seřízení spojky.

9.5.2010 - boj s korozí po zimním provozu.

23.5.2010 - výměna náhonu tachometru + nový tachometr....
Škoda 130L - nový tachometr v akci
:-))

18.7.2010 - opět výměna spojky - lamely a přítlačáku, doufám že už naposled

10.9.2010 - Pokus o STK, neprošlo! hned poté výměna kulových čepů, seřízení sbíhavosti a výměna křivého náboje.

13.9.2010 - 2. pokus o STK, tentokrát úspěšný a na dva roky je pokoj. :o))

_________________________ __________________________ __________________________ _______



11.6.2011 - vyndána zadní náprava a připravena k repasi.

17.7.2011 - vyndána převodovka, obě nápravy v laku a připravené na složení.

18.9.2011 - obě nápravy složeny, připraveny k namotnování, nasazena zrepasovaná převodovka.

21.9.2011 - nasazena zrepasovaná zadní náprava

28.9.2011 - nasazena přední zrepasovaná náprava.



_________________________ __________________________ __________________________ _________



10.5.2012 - udělána geometrie, dotaženy šrouby a různé dodělávky. dnes uběhlo přesně 10 měsíců od rozebrání.

20.8.2012 - výměna rozvodů, gufer a těsnění s tím spojených, nasazen nový komínek rozd. a dán nový olej.

10.9.2012 - STK + ME.

_________________________ __________________________ __________________________ __________



27.6.2014 - nově udělána geometrie, nahozeny podložky pod zadní kola, výměna zadních sedaček a různých nepodstatných drobností.... jinak auto funguje bezvadně, ladí se jen drobné detaily a občas mění kola.... takže už neni skoro co psát :-)

_________________________ __________________________ __________________________ __________



24.4.2015 - STK + emise..... zase na dva roky pokoj :-)

28.6.2015 - výměna oleje, předních pružin, příčky motoru a montáž podložek pod stabík.

_________________________ __________________________ __________________________ __________



18.8.2016 - výměna kotoučů za nové originály.

_________________________ __________________________ __________________________ __________



17.5.2017 - STK... opět bez závad a s pochvalou :-))

_________________________ __________________________ __________________________ __________

6.4.2019 - výměna oleje a filtru a výměna komplet brzdové kapaliny.

19.5.2019 - výměna gum ve spodních ramenech, promazání svisláků.

4.6.2019 - STK opět na dva roky :-)



poslední start a projížďka v roce 2011:
Škoda 130L - poslední výjezd před zazimováním.


*Pavel P. Š130L* - komentáře:

12:53:24
30.06.2010
Pavel P..
něco se zase chystá... prostřední padne za vlast aby posloužil svodama pro krajní kolegy1
zvětšit *Pavel P. Š130L* - obrázek od Pavel P.. vložen 30.06.2010 12:53:24
09:48:49
29.06.2010
VeTeV
-> sep: -> Pavel P..: jo az tak jo? no podivams e co mam doma 4
16:59:45
28.06.2010
Pavel P..
-> VeTeV: jo musíš ke KNku dát větší trysku a menší vzdušník aby byla směs ideální jinak to neni moc dobrý jen ho tam plácnout.
16:58:17
28.06.2010
Pavel P..
-> sep: ano teplý motor musim jedině s plynem a točí to jak dlouho jak kdyby to bylo uchlastaný, nejspíš je to blbě nastavenýma šroubama volnoběhu... druhý problem, neškube to pod plynem ale zdá se mi lehce že to trochu škube když jedu bez plynu... každopádně se to kapku víc hřeje což je následek chudší směsi.
16:34:22
28.06.2010
sep
-> VeTeV: :no takhle,pokud ho tam das tak se slusne rozhodi smes,zkouseno na emisich,dost se to ochudi,chce to pak pridat na tryskach a pak uz to docela poznat je...
16:24:18
28.06.2010
VeTeV
-> sep: ja to chci jen zkusit co to dělá - semtam se to někde ukáže za pár korun... ale není to nic co by mě momentálně trápilo 4
16:17:45
28.06.2010
sep
-> Pavel P..: :budu hadat,teply motor nechce naskocit,musis startovat s pootevrenou klapkou?Drhy problem,cuka to?

-> VeTeV: :ani nemluv:-),jezdil sem hrib,pak sisku a v zaloze je KN do origo filtrboxu:-) ted jezdim sisku jako Pavel ale jen ze je mi lito ji nechat lezet ladem:-)
16:06:05
28.06.2010
VeTeV
-> Pavel P..: tam by to ani nedojelo 3 letos bych se s tim bál jet i na Šumavu 8
16:03:58
28.06.2010
Pavel P..
-> VeTeV: pujčim ale né že budeš jezdit do ostravy a v okolí uhelnejch dolů, abych to pak z toho filtru neodsekával majzlíkem3
16:02:03
28.06.2010
VeTeV
-> Pavel P..: zajímalu by mě jak se to změní oproti origo tubusu - na víkend a zase vrátit...4
16:01:05
28.06.2010
VeTeV
-> sep: me to zajímá v reálu jak to na to funguje - to znáš sám, dokud neodzkoušíš, tka na řeči jedna paní povídala nedáš 4 a já jěště neprošel etapou tuning filtrů sání - ty to máš za sebou 4
16:00:25
28.06.2010
Pavel P..
-> sep: docela slušně... akorát mám dva problemy... první je start teplýho motoru a druhý - nejspíš chudší směs, zřejmě kvůli malý trysce a velkýmu vzdušníku



-> VeTeV: uvidíme pane vetřévko4
15:48:02
28.06.2010
sep
-> Pavel P..: :tak jak to lita s panem weberem?

-> VeTeV: :nevymyslej cypoviny.-)
15:15:03
28.06.2010
VeTeV
-> Pavel P..: nebo-li pro test by mohl být momentálně uvolněn 4
13:57:27
28.06.2010
Pavel P..
-> VeTeV: no jasně že je to šejdrem když je ten karbec vyšší3



hříbek je schován, až vymyslim nějakej mezikus tak se tam asi vrátí...1
13:33:11
28.06.2010
VeTeV
-> Pavel P..: me prislo ze ta podlozka na tom karbu ej rovne a ted koukam ze to jde sejdrem a znasilnoval si drzak filtrboxu dle opraskane barvy.. to jsou kraviny 3



BTW kde je hribek? ze bych potestoval jak to s nim jezdi :-)
upraveno 1x, naposled 28.06.2010 13:34:17
13:26:53
28.06.2010
Pavel P..
-> Tomaso435: a doma si je vyklepeš z filtru a osmažíš na másle3 3
13:26:09
28.06.2010
Tomaso435
-> Pavel P..: to ne ale mám to podobně 40 přímo do mřížky nárazníku, takže zpracovávám i mouchy co tam nalítaj :D
13:24:56
28.06.2010
Pavel P..
-> Tomaso435: nezáviď.... to na favořiť nejde3
13:24:10
28.06.2010
Tomaso435
sání alá vysavač ? 3
Extreme Tyres