*Pavel P. Š130L* *Pavel P. Š130L*

komentáře | popis | fotky | Pavel P.. | 20.07.24 19:39 | 290x v oblíbených
Takže jednoho krásného letního dne, léta páně 9.8.2007, jsem se stal majitelem tohoto vozu. :-)

pár údajů o voze:

Škoda 130L ve zvláštní výbavě GL.

vyrobeno: 29.12.1985 ve Vrchlabí.

najeto: podle tachometru a slov majitele : poctivých 87tis km.

Podle TP jsem čtvrtý majitel, první byla nějaká soudružka která se v tom bála jezdit, ani se jí nedivim, ale zase auto bylo 10 let garážované v jejím vlastnictví. Druhý majitel byl syn třetího majitele který ho vlastnil od roku 1996 do 2002, kdy ho přepsal a přenechal svému otci..... a ten, jelikož chtěl přispět svému synovi na koupi nového auta, potřeboval škodovku rychle prodat. Tak jsem byl upozorněn že je tato škodovka na prodej, okamžitě jsem šel na obhlídku a hned majiteli zavolal, druhý den jsem se byl v autě projet a pořádně si ho prohlídnout a třetí den jsem jej koupil... to jest stručná historie vozidla.



Postup prací....aneb co se posralo :o)



27.8.2007 - k dnešnímu dni je repasovaný karbec, nová cívka, víčko rozdělovače, vyměněný kabel od cívky a nový palivový filtr, auto už jede celkem slušně ale bude to ještě chtít dát pořádně seštelovat.

30.8.2007 - vyměněn kondík rozdělovače a seřízen volnoběh.

15.9.2007 - přivezeny nové blatníky na předek snad se stihne jejich výměna v tomto roce...

8.10.2007 - vybroušení, odrezení a natření kapes u motoru

15.10.2007 - nasazeny nový zadní lampy - zkušební vylepený chromovou folií.

1.11.2007 - výměna plováku v nádrži, výměna otáčkoměru a celková oprava budíků... (už vše svítí, bliká a ukazuje jak má)

13.11.2007 - instalace fridexu do chladiče. :-D

16.11.2007 - nasadil jsem dečku před chladič :-)

_________________________ __________________________ _________________

_________________________ __________________________ _________________

10.1.2008 - výměna zadního plata.

27.3.2008 - odinstaloval jsem dečku před chladičem :)

26.4.2008 - výměna reproboxů za klasické repro do auta Tesla.

1.5.2008 - nasazeny kola Meteor II a gumy 175/70.

11.5.2008 - nové mlhovky Bosch.

29.5.2008 - nasazeno sací potrubí ze 110R a ALU víko ventilů.

30-31.5.2008 - účast na srazu v Doksech :o)

9.6.2008 - nové sedačky

15.6.2008 - nové silentbloky motoru

19.6.2008 - výměna AC pumpy za repasovanou.

26.6.2008 - nasazeno elektronické zapalování ETZ-06....... přidalo to 8,26kW a jede to jak kráááva :o)))

17.7.2008 - výměna oleje a filtru

23.7.2008 - repas altíku

11.8.2008 - STK

23.9-15.10 - výměna blatníků a vyvaření předku, výměna blinkrů za nové. Poděkování patří panu Větévkovi :o)

16.11.2008 - odešlo ETZ do věčných lovišť... nasazena zpět cívka

25.11.2008 - stojí na zimákách

_________________________ __________________________ ________________

_________________________ __________________________ ________________

1-8.1.2009 - výměna obou spojkových válců.

22.3.2009 - nasazeno nové zapalování ETZ 06, snad vydrží aspoň do švestek :o)

4-5.4.2009 - obuto na letní, výměna termostatu a ukostření budíku.

27.4.2009 - osudný den.. první bouračka :-/

28.6.2009 - naordinována apolla :)

28.8.2009 - nasazeno nové ALU víko ventilů a přetěsněn karbec, dále natírání a stříkání nazákladovaných míst.. příprava na Doksy v šibeničním termínu :-)

30.8.2009 - konečně nové blatníčky na autě.. hned to vypadá lépe

17.11.2009 - dnešní sváteční den proběl tuningově, nasadil jsem zámky dveří a spínačku z feldy, jinej rallye volant a zrepasovaný mlhovky :o)

12.12.2009 - začlo sněžit a tak jsem nasadil zimáky.

_________________________ __________________________ _________________



5.4.2010 - vyměněn olej a k dnešnímu dni je namontovaný KN filtr, zpět origo maska a vyměněný kohout topení.

10.4.2010 - nasazeny letní kola neznámého původu :-)

16.4.2010 - nasazeno elektronové víko ventilů.

23.4.2010 - nasazený nově šopovaný výfuk

24.4.2010 - repase zadních brzd, téměř vše nové.

28.4.2010 - kompletní výměna předních brzd kromě trubiček.

29.4.2010 - odvzdušnění s vydatnou pomocí FORMa, kterému mockrát děkuju za pomoc.

7.5.2010 - výměna rozdělovače za nový, seřízení předstihu a seřízeny ventily a nakonec dány nové zástěrky

8.5.2010 - výměna spojkové lamely, ložiska, šusplechu u výfuku a hadice chlazení, seřízení spojky.

9.5.2010 - boj s korozí po zimním provozu.

23.5.2010 - výměna náhonu tachometru + nový tachometr....
Škoda 130L - nový tachometr v akci
:-))

18.7.2010 - opět výměna spojky - lamely a přítlačáku, doufám že už naposled

10.9.2010 - Pokus o STK, neprošlo! hned poté výměna kulových čepů, seřízení sbíhavosti a výměna křivého náboje.

13.9.2010 - 2. pokus o STK, tentokrát úspěšný a na dva roky je pokoj. :o))

_________________________ __________________________ __________________________ _______



11.6.2011 - vyndána zadní náprava a připravena k repasi.

17.7.2011 - vyndána převodovka, obě nápravy v laku a připravené na složení.

18.9.2011 - obě nápravy složeny, připraveny k namotnování, nasazena zrepasovaná převodovka.

21.9.2011 - nasazena zrepasovaná zadní náprava

28.9.2011 - nasazena přední zrepasovaná náprava.



_________________________ __________________________ __________________________ _________



10.5.2012 - udělána geometrie, dotaženy šrouby a různé dodělávky. dnes uběhlo přesně 10 měsíců od rozebrání.

20.8.2012 - výměna rozvodů, gufer a těsnění s tím spojených, nasazen nový komínek rozd. a dán nový olej.

10.9.2012 - STK + ME.

_________________________ __________________________ __________________________ __________



27.6.2014 - nově udělána geometrie, nahozeny podložky pod zadní kola, výměna zadních sedaček a různých nepodstatných drobností.... jinak auto funguje bezvadně, ladí se jen drobné detaily a občas mění kola.... takže už neni skoro co psát :-)

_________________________ __________________________ __________________________ __________



24.4.2015 - STK + emise..... zase na dva roky pokoj :-)

28.6.2015 - výměna oleje, předních pružin, příčky motoru a montáž podložek pod stabík.

_________________________ __________________________ __________________________ __________



18.8.2016 - výměna kotoučů za nové originály.

_________________________ __________________________ __________________________ __________



17.5.2017 - STK... opět bez závad a s pochvalou :-))

_________________________ __________________________ __________________________ __________

6.4.2019 - výměna oleje a filtru a výměna komplet brzdové kapaliny.

19.5.2019 - výměna gum ve spodních ramenech, promazání svisláků.

4.6.2019 - STK opět na dva roky :-)



poslední start a projížďka v roce 2011:
Škoda 130L - poslední výjezd před zazimováním.


*Pavel P. Š130L* - komentáře:

21:05:26
01.10.2010
Pavel P..
-> Nwkt: tohle mělo bejt garde.... holt dědkové si mysleli že tim tomu zvednou cenu3 myslim na tebe

4

-> VeTeV: neboj, nedám je z ruky5 ještě tak klofnout jedno šikmý rameno a můžu si poskládat novou vlečku2

-> jarda.u1: za hodinu vyrážim.3 2
21:01:42
01.10.2010
jarda.u1
-> Pavel P..: kurnik,to abych si privstal,nez to tam zas vyrabujes 3
21:01:14
01.10.2010
VeTeV
-> Pavel P..: schovat, nechat 4
21:00:33
01.10.2010
Nwkt
-> Pavel P..: Kdyby tam měli něco hezkýho brnkni 4
20:59:56
01.10.2010
Pavel P..
-> jarda.u1: ano ano... odtamtud pocházejí právě ony nové hřídelky s nábojky5
zvětšit *Pavel P. Š130L* - obrázek od Pavel P.. vložen 01.10.2010 20:59:56
20:51:46
01.10.2010
jarda.u1
-> Pavel P..: Jedeš zejtra na Záporno?4
20:49:47
01.10.2010
VeTeV
Pavel P.. 01.10.10 20:47:48 napsal:

→ Labros: t

jinak já náboje i hřídele mám nový :o))




taky co ty nemáš 3
20:47:48
01.10.2010
Pavel P..
-> Labros: tak náboj neni problem upnout a lehce líznout na soustruhu ale hřídel těžko.... popravdě neveřim v ohnutou hřídel ale spíš to je tim unašečem, protože podle už dvou unašečů ze dvou různých vleček to sundavali dost brutálně při výměně ložisek...



jinak já náboje i hřídele mám nový :o))
upraveno 1x, naposled 01.10.2010 20:48:25
20:44:24
01.10.2010
VeTeV
-> Labros: tys toho nevidel 3
20:43:42
01.10.2010
Labros
Pavel P.. 01.10.10 10:35:43 napsal: → VeTeV: já se na to vyseru… nápravu zrepasuju a bude po prdeli.5

jj já repasoval ale se starejma hřídelema - to kámoš repasoval jedině s novejma hřídelema - anebo měl taky metodu rovnání hřídelí pomocí COčka. S tím křivým nábojem je to druhá možnost, to by mělo vlastně stejnej efekt. Akorát že novej náboj jsem neviděl prodávat snad nikdy.
15:40:59
01.10.2010
VeTeV
-> Pavel P..: tak to je pak těžký... hele na to co jezdíš, na to ser 4
13:44:51
01.10.2010
Pavel P..
-> VeTeV: neblázni... takovou kosmickou rychlost moje hejbadlo nevyvine3
12:06:08
01.10.2010
minno
VeTeV 01.10.10 11:29:40 napsal:

→ Pavel P..: rozpal to víc než 60 km/hod4


3 3
12:01:16
01.10.2010
jarda.u1
-> VeTeV: aby se nelibal se svestkou 3
11:29:40
01.10.2010
VeTeV
-> Pavel P..: rozpal to víc než 60 km/hod - třeba na kilo, hamtni na to a volant jen přidržuj - tam se to ukáže hned 4
11:14:56
01.10.2010
Pavel P..
-> VeTeV: mě to taky nikam netáhne a při prudkém brždění jsem taky nic neobvyklýho nepozoroval.9
11:12:42
01.10.2010
VeTeV
-> Pavel P..: si viděl jak to brzdí mě v karkuli ne :-)) a to jsem tomu nehamtnul na krk - když pominu zasraný mírně kopající přední kotouče,a stále se blbě vracející jeden pístek... tak jsem spokojen a netáhne to zatím nikam 4
upraveno 1x, naposled 01.10.2010 11:13:20
10:35:43
01.10.2010
Pavel P..
-> VeTeV: já se na to vyseru... nápravu zrepasuju a bude po prdeli.5
10:28:22
01.10.2010
VeTeV
-> Pavel P..: teda ty si pěkně užíváš - mě to připomíná toho pána v ďáblicích s červenou 130 - měnil měnil, zahočel v tom 15tis a stálo to pořád za hovno - vyměnilo se úplně vše co šlo a nesouměrnost jak kráva ... STK podmazal a sere na to a jezdí - pro tu basu tejdně do Glóbusu dojede a víc netřeba 4
10:00:55
01.10.2010
minno
-> Pavel P.. 10.09.10 20:56:16: no pekne :) to si nechal dôjsť ten gulák do takéhoto štádia? veď to muselo byť za jazdy hrozné, nie? A to mne sa už zdá, že by som už mal vymeniť aj moje guláky po dvoch rokoch, lebo sa mi už zdajú byť vyvaklané, ale podľa tohto tvojho vidím, že si robím ešte zbytočné starosti a ešte pár rokov vydržia :))
Extreme Tyres