Škoda 130LR (č. 2) Škoda 130LR (č. 2)

komentáře | popis | fotky | Peklo-Evo-Luboš | 01.06.12 07:26 | 185x v oblíbených
ŠKODA 130LR (č.2) - 24.7.2009

- postavena z nových a použitelných dílu předchozího vozu za 2 měsíce a 9. dní (poslední šroubek jsme utáhli v šest ráno před závodem :-).

- v prvním závodě M.V. Matrix Rallye Kostelec nad Orlicí 2009 se umístila na třetím místě ve skupině H3



Podstatné změny oproti parametrům prvního vozu proběhly v těchto oblastech:

karburace, palivová soustava, zapalování, design, konstrukce rámu, ovládání elektriky, přední dveře, přední náprava.

_________________________ __________________________ _________________

ŠKODA 130LR - 13.6.2004 - 16.5.2009 - po nehodě zrušena



Ahoj pratele, na cetne zadosti a "natlaky" z Vasi strany jsem se rozhodl, ze zde umistim nejake informace o mem vozitku. To aby prestaly kuloarni reci, ze nemam zadny auto a jen blbe kecam :-D



JAK ŠEL ČAS:

2004:

Za pocatek stavby tohoto auta, lze povazovat datum 13.6.2004. Toho dne jsem ucinil druhy dulezity krok ke stavbe a to koupi vozu. Bohuzel nakonec se ukazalo ze pro zavody je naprosto nepouzitelny ale stavba se diky nemu rozjela. V teto době nebylo o zavodech temer ani potuchy, stavba se ubirala smerem tuning.

2005:

Obrat o 180°, diky vlivne parte zavodniku z naseho "zavodniho" mesta je jasne, ze z tohoto vozu musi byt cistokrevny zavodak. Zacina martyrium shaneni nedostatkovych dilu, a stavba karoserie ve stylu Š130LR/H.

2006:

Dalsi obrat ve stavbe. Po dlouhych debatach s technickymi komisari ze nekolika ruznych soutezi pod FAS i z rad amateru, jsem nucen prestavet karoserii zpet na S130LR. Nastava dalsi kolo shaneni nedostatkovych dilu a hlavne vykresu a tech.postupu. Uspesne se nam dari sehnat nekolik paru kloubu Lobro. V listopadu tohoto roku nasi partu bohuzel zasahne zdrcujici ztrata kamarada, ktera nam odebere nadseni do zavodu, nastesti vetsine jen kratkodobe.

2007:

Puvodne jsme meli v planu startovat na rallye Strela 2007, ale nejen po tymove porade z tohoto planu seslo. Doufame ze pristi rok odjedeme co nejvice svych prvnich soutezi, ackoliv nas oba cekaji statnice na VS a jine kratochvile.. :-)

2008:

Dne 12.4.2008 poprve auto zavrcelo:-) Sice se skoroseriovym favoritem, ale zjistili jsme ze trubky nikde netecou a dal se muzeme pripravovat na prvni zkusebni jizdu.

První rozsahlejsi testovaci jizda se uskutecnila 28.4.2008. Vysledkem bude nekolik uprav uchyceni agregatu a upravy brzd.

2009:

První kompletní sezóna v Rallye Cupu. Po nehodě v květnu 2009 stavba nového auta.

2010:

1. místo v Rallye Cupu ve skupině historiků do 1300ccm, 2. místo v historicích absolutně.



KAMARADI BEZ KTERYCH BYCH SE NEOBESEL A KTERYM BYCH CHTEL PODEKOVAT:

Martin Vodehnal, Jan Vodehnal, Josef Vodehnal, Filip Krticka, Jan Kopecky, Martin Bednar, Tomas Kavalek, Martin Provaznik, Ales Padrian, Ladislav Zeleny, Jiri Chaloupka, Tomas Machacek, Petr Dostal, Břetislav Štěpar, Matěj Kryndler,

+ samozrejme moje rodinka a polovicka :-)



Specialni podekovani:

Peklo rallye team, Motosport Kopecky, Motor Skoda Jiri Chaloupka, Renovak a Johnie Walker :-o))



www.peklorallyeteam.cz/



130LR na TV Prima dne 20.9.2007

Reportaz, ktera byla odvysilana dne 20.9.2007 v poradu Minuty regionu, naleznete na internetu na teto adrese:

www.rta.cz/index2.html?re gion=k08...
V pravem sloupci najdete porad Minuty regionu s datem 20.9.2007 a kliknete na Otevrit playlist. Ctvrta reportaz je ta nase :-)



Zaverem bych chtel rici, ze by se melo jednat o repliku S130LR, tedy i se zadni napravou S130LR a ne napr. hojne pouzivanymi: Molcanovymi svarenci, vleckou, nebo nedej boze kyvkou :-), kterez to tam hodne lidi ma a rikaji tomu honosne 130LR. Auto je vytvareno pouze pro zavodni pouziti, v silnicnim provozu tohle auto jezdit nesmi. Auto bude rust v zavislosti na penezich. Vzhledem k tomu, ze na podzim bychom chteli odstartovat, odsunuli jsme prozatim originalitu stranou a pracuje se spise na tom, aby to jelo. Na originalni piplacky bude cas v zime :-)



PS.: Po druhy uz bych to nikdy nestavel, stoji to strasny penize + cas a porad je to pro ostatni "jenom skodovka" :-) sice to nedelam pro ostatni, ale pro sebe ale fakt je ze na zavody jsou i lepsi auta :-)

Takze: NEDELEJTE TO :-D



Video sestřih sezóny 2008:

www.stream.cz/video/20241 4-peklo-rallye-team-s130lr -2008



Video sestřih sezóny 2011 kdy jsme se rozloučili po čtyřech letech se závodní škodovkou:

eBRÁNA Rallye Team - Sezóna 2011




Staňte se našimi fanoušky na facebooku:

www.facebook.com/pages/.. ./206045262750566

Škoda 130LR (č. 2) - komentáře:

12:33:23
21.12.2008
Peklo-Evo-Luboš
Taky jsme skoro vsichni pro cervenou. Momentalne to vypada tak, ze jich budeme delat cca 20 pro tým v průběhu února a v průběhu první poloviny roku pro fanoušky. Objednat půjdou buď přeze mě a nebo na nových stránkach peklo týmu, který připravujeme.
12:09:55
21.12.2008
Kapřík
-> Peklo-Evo-Luboš: btw. jak ji bude možno objednat? 2
11:01:49
21.12.2008
Kapřík
-> Peklo-Evo-Luboš: ta červená vypadá luxusně....!!!! 4
01:12:05
21.12.2008
Zdeněk.
-> Peklo-Evo-Luboš: dolní půlka červená a horní bílá, stejně jako máš auto3 tohle asi reálný nebude, takže červená
00:27:51
21.12.2008
Eidy
-> Peklo-Evo-Luboš: Rozhodně červenou.4
13:35:51
20.12.2008
Peklo-Evo-Luboš
Jinak přátelé pozor, budeme nechavat vyrabet fleece mikinu Peklo rallye team a do finale jsme vybrali dva navrhy: www.130lr.com/www/navrh_m ikiny_vyber.jpg (na zádech nápis peklo rallye team a certik) Otazka zni, bila nebo cervena? :-) Zatím to vypadá těžce na čevenou je pro ni cca 90% dotázaných.



Předběžná cena pro fanoušky je do 500,- Kč.
zvětšit Škoda 130LR (č. 2) - obrázek od Peklo-Evo-Luboš vložen 20.12.2008 13:35:51
11:58:33
01.12.2008
milano
-> Peklo-Evo-Luboš:

blahozelam, krasne obrazky, aj video. na peniaze sa vykasli. ak budu, budu ,ak nie budete jazdit na takom voze, aky mate. hlavne je mate tym a JAZDÍTE1 .

k tym harantom- na rely eger v madarsku opity divaci dost bezne nahadzu kamene, listy a rozny sajrajt do brzdnej drahy pred zakrutami. ked som sa ich udivene spytal, co to robia- ze vraj nech je sranda. su to k*k*ti
23:39:39
30.11.2008
WMA - navigátor :)
-> Peklo-Evo-Luboš: na to se da říct asi jen... aha. :)
14:50:22
30.11.2008
Peklo-Evo-Luboš
-> WMA - navigátor :): Tomas uz se mnou jezdit nebude, meli jsme dost rozdilny nazor na financovani tymu, tak jsme se radsi rozesli, nez aby jsme se nejak hadali. Jeho vyjadreni se ktery se ztotoznuju najdes tady:

rallye.kavalek.net/blog/s tart-na-rallye-kralovice-a -ukonceni-spoluprace-s-lub osem
12:04:46
30.11.2008
WMA - navigátor :)
-> Peklo-Evo-Luboš: no fotky pěkné, a jsem rád že chystáte a zbrojíte na příští rok :)

Koukám i nový spolujezdec...co Tomáš? už nebude jezdit?
10:56:05
30.11.2008
Peklo-Evo-Luboš
Opožděně ještě jednou děkuju všem za podporu :-) Aktualizoval jsem nějaký fotky aby jste měli ponětí, jak to s námi vypadalo :-)



Již se těšíme na sezónu 2009, naše skupina by měla být rozdělena trošku líp podle objemu, neboť teď se opět objevila další posádka která nejela "standartní" škodovácký objem, tak snad příští rok to bude rodělené trochu víc spravedlivě 6



V současné době probíha sestavování rozpočtu na příští rok a na investice do techniky. Do příštího týden chceme mít sestavený návrh rozpočtu který postavíme před sponzory, aby do Vánoc bylo zřejmé, kolik soutěží odjedeme a případně kde bude prostor posílit techniku.



Až bude jasná situace okolo sponzorů pro rok 2009, spustíme nové internetové stránky a zhotovíme kalendář pro rok 2009. Založil jsem ve škodovkách téma, tak kdo by o něj měl zájem, ozvěte se tam :-)



S novým spolujezdcem Filipem jsme se dohodli na spolupráci v příštím roce, ale je možné že v některých závodech budeme muset hledat náhradního spolujezdce,kvůli náročnému zaměstnání.



Toť zatím asi tak vše z Peklo týmu 6
23:35:29
29.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš: Super servisní foto.4
16:20:34
17.11.2008
-> WMA - navigátor :): s tema nehodama neudelas nic...lidi nebudou nikdy davat pozor...8
16:12:23
17.11.2008
-> Peklo-Evo-Luboš: pekne jako vzdy...dojeli jste, jste cely a mate zase vice zkusenosti a o to v prvni sezone jde ne?

My nakonec slavili, Fik si vyjezdil celkove 2.misto v kategorii A2 v cele sezone...ale ten Moravec ma proste vic koni :-) proto to prvni zatim nehrozi...3
08:34:25
17.11.2008
WMA - navigátor :)
-> Peklo-Evo-Luboš: Kdyz to tak čtu, tak jsem tam o hodně přišel. Mrzí mě ta nehoda, a že se zranilo tolik lidí. neřeknu čí to je vina, já o tom skoro nic nevím, tkž nevím 6

Ale i u nás bylo taky neštěstí, stalo se necelejch 100m o mého bytu...www.novinky.cz/clanek/154 492-video-vybuch-plynu-v-c entru-hradce-zabil-mladou- zenu.html



Jsem rád že jste dojeli, když jste měli tolik tech.problémů.

S těma harantama je to všude stejný 3
15:56:06
16.11.2008
MATTESS
-> Peklo-Evo-Luboš: bohužel, no10 Ale pěkně jsi haranta vyčinil.

Kdysi cestou na "Údolí Sviní" (pánská jízda s kolama) podobně na nás kynuli nějací haranti na kolech. jeli jsme 2 auta. Tak jsme dupli na brzdu, lechce je zablokovali a když nás 7 vyskákalo z aut, najednou je to hrdinství přešlo 3
14:00:39
16.11.2008
Peklo-Evo-Luboš
-> Tuner#2 + MATTESS: to si snad delate srandu ne? Grazlove jedny zlodejsky!!!Jak rika muj deda, gumovy hadice a zmlatit je do bezvedomi!



Jinak tedy k soutezi:

Uz v service nam jedni mechanici vjeli do skodule na ktery byla rampa dodavkou a ozvala se takova rana, ze se cely servis jen otocil. Nastesti se skoduli nestalo vubec nic a rampe taky ne. Dodavka mela nasajrat rozmydlenej podbeha a pozkozenej naraznik. Asi jsme tu rampu udelali dobre:-) Patek vecer byl hodne hodne spatnej a dopadlo to tak jak to dopadlo. Diky tem nestastnym udalostem jsme tak startovali jen do posledni RZ, na ktere jsme dokazali gumy ohrat az nekde ve 3/4. Do ty doby auto nebrzdilo a hlavne nezatacelo. V sobotu uz to bylo lepsi, ale porad bylo strasne zima a dost se pred startem cekalo tak jsme nemohli ty gumy dostat teplotne tam kde potrebujeme aby se s tim nasim motorem dalo aspon trosku jet. To jsme vychytali az v druhy sobotni sekci, kde to bylo i nejlepsi. Vo tretiho sobotniho kolecka nam jaksi dosel benzin a museli jsme lejt obycejnou 95ku, protoze vsude okolo nebylo nic jinyho:-( Ackoliv jsme jeli uplne stejne a u Zvikovce v serpentynach jsme neudelali ty chyby co pred tim, meli jsme ve vsechn RZ cas o 5-7sec horsi, nez kdyz jsme jezlili na 100 oktanu. Na aute to bylo hodne znat. Pres zimu mame hodne prace a snad budeme pristi rok technicky a ridicsky nekde jinde, aby jsme mohli honit ty vozidla pred nama :-)



Jinak pridam jeste jednu vec na kterou jsem si vzpomnel v souvislosti s tema zlodejema. Vsude byli naprosto skveli fanousci, mavali na nas, povzbuzovali a hlavne tleskali! Tem moc dekuju. na prejezdech staly maminky s detma, ktery taky mavali a smali se na nas:-) Takze ve zkratce:

Po posledni RZ nam zacalo neco rachtat na naprave a asi trikrat jsme zastavovali a bali se ze nedojedeme ani na rampu. Nicmene blizili jsme se ke Kralovicim a v Kozlanech jsme dojeli felicii, ktera jela pred nama. No a na autobusovy zastavce stala particka vyrostku s devcaty cca 13-15 let a suverene se vztycenym prostrednickem (ti min uvedomely s malickem + ukazovackem) zdravili felicii pred nama i nas. Z felicie se jim dostalo podobnyho vyrazu, ale ja jak jsem byl nastvanej na ten benzin a ze je neco s autem, jsem se postavil na brzdy a zastavil jsem. V klidu jsem docouval k zastavce a haranti zkameneli. Zkameneli tak, ze ikdyz jsem se v klidu odpoutal a nechal projet oktavku ktera jela za mnou, ani se ze zastavky nehnuli. Pomalicku jsem vylezl, dosel jsem k harantovi, sundal jsem si rukavici, druhou jsem ho chytil za limec a dal jsem mu takovej pohlavek, ze se ani nehnul. Pak jsem se beze slova sebral a odjeli jsme. Takze jsem zvedavej na pristi rok, jestli bude mavat znova. Kazdopadne nalada v aute se otocila o 180stupnu, tlemili jsme se az do Kralovic a dokonce i ten zvuk z ty napravy ustal, i LRe se to libilo 1 3
01:15:46
16.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS: Taky jsem s ním mluvil, sekat ruce je málo.8
01:13:41
16.11.2008
MATTESS
-> Tuner#2: volal mi večer Houfík a prý toho bylo ještě víc. Sekat jim ruce! Jinak pěkný pokoukání, počasí vyšlo na 1
00:48:15
16.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš: Tak máme nějaké fotky (až bude čas a budu je mít u sebe, tak Tě je hodím do mailu) a video bude mít TUNER, točil jsem s jeho kamerou. Jak jsem tak koukal, tak motor to chce přes zimu jinej jako sůl, tam hodně ztrácíte, ale jinak super! Škoda, že dnešní ježdění po RZ mě a MATTESSovi zkazil zku*vený zloděj, MATTESS má zničený zámek na Fabii a já přišel o všechny doklady a lehce přes tři tácy. Ráno jsem měl plný ruce foťáku, kamery, termosky a tak jsem hodil peněženku k němu do kaslíku a takhle si svou blbostí vydělal. Nebyli jsme sami, jen co víme, tak vybrali tři Fábie a myslím, že to nebylo konečný číslo, protože spousta lidí to zjistila až doma jako my...
Extreme Tyres