skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
něco málo o mně: 2003
Jmenuju se Roman, je mi 28 let a bydlím ve Vysokém Mýtě.
Ke svému autu jsem se dostal přes strejdu ( léto 1999 ). Vzhledem k tomu, že auto bylo původně služební, tak jsem nechal udělat novou plechařinu. Jelikož bydlím v „kolébce tuningu škodovek „ ( pro východní Čechy ) , jak nám často příznivci upravených aut říkají, tak jsem začal s pomocí kámošů z klubu a ochotě sousedů s vylepšováním….jak ??? můžete posoudit sami
ze série k tuningu:
Z výrobní linky můj Bělouš vyjel jako 120 LS s menší výbavou navíc, ovšem pouze jako 4 kvalt :-(((
Jaro 1999…
kompletní GO plechařiny
nový lak
spojlery od firmy Ellri
Jaro 2000...
převodovka 5ti-kvalt
Jaro 2001…
motor Škoda 724.135
originál sací a výfukové potrubí 136
4-pístové brzdy s propojkou na jednu hadici……co neubrzdíš, to neukecáš JJJ
vzduchový filtr K&N kit
rozšíření podvozku o 4 cm
Alu kola Apollo
interiér 130-tka
Jaro 2002…
přestavba podvozku – vlečná náprava, převod 4,22
zadní náprava rozšířena o 6 cm
tlumiče HP sporting , pružiny sníženy
úprava hlavy a ventilů
spasování potrubí
výfuk SEBRING s koncovkou DTM … ovšem pouze kopie
motor … vačka 280° ( ale stále 724.135 )
mikrořemenice
Podzim 2002…
prolisy – zimní provoz
Spotřeba se nepatrně zvedla mezi 7 – 8 l / 100 km, ale na druhou stranu dostal motor ten patřičnej výkon a krouťák se taky změnil. Max zůstala stejná ( 180 km/h podle tachometru ), přibilo však více aut, s kterými se mohu rovnat – hlavně rozjezdy a zrychlování při předjíždění. Nápis na zadním čele 125 L je teď asi docela drsný pro pár řidičů….
Léto 2003...
motor 742.136 - originál blok
+ úpravy ( ojnice, setrvák, vačka, hlava )
tónovaná skla
neony pod auto
Motor je teprve v záběhu, ale vypadá to, že to " pojede " ....
Podzim 2003...
oficiální přestavba motoru a podvozku na Š 136 - i přes běhání po úřadech to stálo za to
sportovní volant
Jaro 2004...
čirá zadní světla
sportovní svody na podélný tlumič výfuku
léto 2004...
vyvaření přední části vozu + výměna plechařiny
GO přední nápravy
příprava na lak
jaro 2005...
lak je hotový...teď už jen strojení a strojení...
konečně už zase jezdím...
jaro 2006...
trochu jsme s kámošem upravili Apolla na leštěný límec a střed v barvě vozu
Co připravuju:
vylepšení interiéru
chlazené kotouče vpředu
kotouče dozadu
Fotky jsou ze sezóny 2001-2003…
2005 nové fotky a nová image...
kontakt:
{roman.dalecky@fanklubsko da.cz}
Jmenuju se Roman, je mi 28 let a bydlím ve Vysokém Mýtě.
Ke svému autu jsem se dostal přes strejdu ( léto 1999 ). Vzhledem k tomu, že auto bylo původně služební, tak jsem nechal udělat novou plechařinu. Jelikož bydlím v „kolébce tuningu škodovek „ ( pro východní Čechy ) , jak nám často příznivci upravených aut říkají, tak jsem začal s pomocí kámošů z klubu a ochotě sousedů s vylepšováním….jak ??? můžete posoudit sami
ze série k tuningu:
Z výrobní linky můj Bělouš vyjel jako 120 LS s menší výbavou navíc, ovšem pouze jako 4 kvalt :-(((
Jaro 1999…
kompletní GO plechařiny
nový lak
spojlery od firmy Ellri
Jaro 2000...
převodovka 5ti-kvalt
Jaro 2001…
motor Škoda 724.135
originál sací a výfukové potrubí 136
4-pístové brzdy s propojkou na jednu hadici……co neubrzdíš, to neukecáš JJJ
vzduchový filtr K&N kit
rozšíření podvozku o 4 cm
Alu kola Apollo
interiér 130-tka
Jaro 2002…
přestavba podvozku – vlečná náprava, převod 4,22
zadní náprava rozšířena o 6 cm
tlumiče HP sporting , pružiny sníženy
úprava hlavy a ventilů
spasování potrubí
výfuk SEBRING s koncovkou DTM … ovšem pouze kopie
motor … vačka 280° ( ale stále 724.135 )
mikrořemenice
Podzim 2002…
prolisy – zimní provoz
Spotřeba se nepatrně zvedla mezi 7 – 8 l / 100 km, ale na druhou stranu dostal motor ten patřičnej výkon a krouťák se taky změnil. Max zůstala stejná ( 180 km/h podle tachometru ), přibilo však více aut, s kterými se mohu rovnat – hlavně rozjezdy a zrychlování při předjíždění. Nápis na zadním čele 125 L je teď asi docela drsný pro pár řidičů….
Léto 2003...
motor 742.136 - originál blok
+ úpravy ( ojnice, setrvák, vačka, hlava )
tónovaná skla
neony pod auto
Motor je teprve v záběhu, ale vypadá to, že to " pojede " ....
Podzim 2003...
oficiální přestavba motoru a podvozku na Š 136 - i přes běhání po úřadech to stálo za to
sportovní volant
Jaro 2004...
čirá zadní světla
sportovní svody na podélný tlumič výfuku
léto 2004...
vyvaření přední části vozu + výměna plechařiny
GO přední nápravy
příprava na lak
jaro 2005...
lak je hotový...teď už jen strojení a strojení...
konečně už zase jezdím...
jaro 2006...
trochu jsme s kámošem upravili Apolla na leštěný límec a střed v barvě vozu
Co připravuju:
vylepšení interiéru
chlazené kotouče vpředu
kotouče dozadu
Fotky jsou ze sezóny 2001-2003…
2005 nové fotky a nová image...
kontakt:
{roman.dalecky@fanklubsko da.cz}
Romis / Š120 LS - komentáře:
23:02:19
28.01.2004
28.01.2004
Mafi
Pěkný autíčko, ta hadice, teda spíš trubka k palivový nádrži, to je nerez? Jestli ne tak to stejně vypadá skvěle! Co se týče motoru přidávám se k ostatním, fuckt hezké.
18:45:13
11.12.2003
11.12.2003
Romis
No snažím se to nějak udržovat, ale špatně udělanej lak nijak nezachráním....je to jen poprášený a tak to kvete, kde se dá
15:50:57
09.12.2003
09.12.2003
J.TuneR
-> Romis: Jo ja te videl poprvy v HK a kdybys videl muj lak tak by sis rek, ze mas lak nadhernej...
18:51:12
08.12.2003
08.12.2003
Romis
je to stříbrný akrylát - zatím to drží, uvidíme po zimě
13:44:13
08.12.2003
08.12.2003
Saky
to je lakovanej ten motor opiskovanim by nezestribrel-)
20:53:42
05.12.2003
05.12.2003
Radek
Motor je fakt hezkej to jsi jen pískoval? Nebo jak jsi docílil takového povrchu?
15:30:12
05.12.2003
05.12.2003
Romis
jo byl jsem to já...v HK jsem docela často
a díky za body. Na jaře to snad bude i snovým lakem, zatím to je ostuda...
a díky za body. Na jaře to snad bude i snovým lakem, zatím to je ostuda...
14:50:09
04.12.2003
04.12.2003
Majkl
krasnej moturek davam 7
21:37:44
29.11.2003
29.11.2003
J.TuneR
Nebyl si nahodou v patek 29.11.03 kolem 21:20 v HK na Benesovce?Jenom si tam zastavil a neco udelal v motoru a jel dal!Skvelej zvuk a auto komplet!Jestli si to nebyl ty tak jezdi uplne stejna skudka jako ta tvoje =)
08:17:03
04.04.2003
04.04.2003
Vici
Dite nejsem... dvoumetrove stokilove deti nebyvaji..:o)) ale k me radsoti staci jen par sustaku a nokii a mam dobrou naladu na cely den
17:12:35
03.04.2003
03.04.2003
Romis
jak málo stačí k dětské radosti ...
jojo, Nokia nemá chybu.
Jak budou další fotky, tak je pošlu, ať řeč nestojí ...
jojo, Nokia nemá chybu.
Jak budou další fotky, tak je pošlu, ať řeč nestojí ...
12:35:34
03.04.2003
03.04.2003
Luděk
Jo z 3310 a 3330 se krásně staví barák - ideální cihličky a když se k tomu obuješ do 6210 nebo 6310 popř I,to jsou zase krásný botičky,prostě pro ty,co arbeit macht frei,tato značka nemá chybu.
12:31:43
03.04.2003
03.04.2003
Vici
pro sustakovce ideal:o)) este nausnice do ucha a je hotovo:o)))
12:23:54
03.04.2003
03.04.2003
U-Geen
3310 - nejlepší stroj :-)
11:23:38
03.04.2003
03.04.2003
Vici
ja nikdy zadnou inteligenci nemel.... zapomel jsem ji uz v porodnici. takze se pletes:o)))
08:24:00
03.04.2003
03.04.2003
Romis
koukám, že jsi stále inteligentní člověk Vici ....
19:57:18
02.04.2003
02.04.2003
Vici
spis NOKIA rulez!:o)))))))))))
19:11:41
06.02.2003
06.02.2003
U-Geen
jojo, KAROSA rulez!
16:07:44
05.02.2003
05.02.2003
Romis
jo to máš taky pravdu, ale já jen tlumočím to, co mi lidi ve vých. Čechách říkaj....a hlavně klub funguje přes 10 let a to si myslím není krátká doba
14:16:30
05.02.2003
05.02.2003
Vici
clovek by si myslel ze Vys. Myto je max. kolebkou tuningu autobusu :o)))