skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120L r.v. 1987
Podvozek:
- vyvařeno a udělané dutiny
- prahy navařené komplet nové
- podvozek natřený speciální základovkou určenou do vody
- přitvrzené tlumiče
- přední plužiny zkrácené o 1.5 závitu
- zkrácené přední dorazy
- brzdové destičky ferodo
- plastové podběhy na předku
- podložky 2,5cm na zadku
- kola Jupiter v stříbrném komaxitu s pokličkami na pneu Yokohama 175/60 R13
Motor:
- c-vahadla z erka
- 280 vačka
- snížená hlava (k.p. skoro 12)
- spojka sachs 190
- filtr K&N
- SEDR s jinými tryskami a vzdušníky
- víko ventilů ze škody 130RS
- zrepasovaný alternátor 55A
- bezdotykové zapalování
- odlehčené řemenice kliky a altiku
- motor částečně vyleštěný a lakovaný (bohužel po jednom ježdění v zimě už ně) :-(
- laděný výfuk od skodavyfuky s úpravou (nebo sériový ale je trochu jiný a má vyražený atest)
- autobaterie přemístěná k motoru
- modré neony nad motorem
- převodovka 5q
Interiér:
- přídavný otáčkoměr červeně podsvícený
- modře podsvícené chromové budíky s polepy vlastní výroby
- ukazatel stavu dobíjení baterky (batest) a spínače místo popelníku
- digitální teploměr venkovní/vnitřní teploty
- jednodužší alarm
- sportovní volant
- zkrácená řadička
- jiný držák ruční brzdy
- stříbrně lakované plastové části palubky a dveří
- ipury dveří z glsa
- hasičák pod palubkou u spolujezdce
- strop potažený černou koženkou
- přední kufr polepený černým tvarovatelným kobercem
- rozpěra mezi tlumiči v kufru
- modré neony pod sedačkami + u stropu po stranách
- zatmavená zadní okna
- potahy sedaček na míru od firmy Abena sk
- přední sedačky z rapida
Exteriér:
- lak původní rozleštěný (furt pěkný ale má už své mouchy-v plánu nový..někdy)
- leštěné hliníkové rámečky kolem značek
- přední maska s tahokovem
- křídlo v laku
- kouřové ofuky oken
- kliky dveří z fáva
- zrcátka beskydsport
- bílé blinkry a červenobílá zadní světla
- upravená přední světla s černým vnitřkem
- denní svícení
Hudba:
- rádio Sony GT414U 4x50w
- zesilovač Mac Audio Attack 4050
- repro: v předních dveřích 2x středy Boschmann
na palubce 2x vejškáče Sinus Live NEO-25s
v zadním platu 2x 3-pásmové repro Spectron
- bassová bedna za sedačkami na míru s 2x 8' Audiobahn (400w RMS), vytlumená, uprostřed s přepážkou
poděkování patří hlavně mému tátovi který mě s hodně věcmi pomohl a poradil, díky jeho všestraným zkušenostem..
! PRODÁNO !
Podvozek:
- vyvařeno a udělané dutiny
- prahy navařené komplet nové
- podvozek natřený speciální základovkou určenou do vody
- přitvrzené tlumiče
- přední plužiny zkrácené o 1.5 závitu
- zkrácené přední dorazy
- brzdové destičky ferodo
- plastové podběhy na předku
- podložky 2,5cm na zadku
- kola Jupiter v stříbrném komaxitu s pokličkami na pneu Yokohama 175/60 R13
Motor:
- c-vahadla z erka
- 280 vačka
- snížená hlava (k.p. skoro 12)
- spojka sachs 190
- filtr K&N
- SEDR s jinými tryskami a vzdušníky
- víko ventilů ze škody 130RS
- zrepasovaný alternátor 55A
- bezdotykové zapalování
- odlehčené řemenice kliky a altiku
- motor částečně vyleštěný a lakovaný (bohužel po jednom ježdění v zimě už ně) :-(
- laděný výfuk od skodavyfuky s úpravou (nebo sériový ale je trochu jiný a má vyražený atest)
- autobaterie přemístěná k motoru
- modré neony nad motorem
- převodovka 5q
Interiér:
- přídavný otáčkoměr červeně podsvícený
- modře podsvícené chromové budíky s polepy vlastní výroby
- ukazatel stavu dobíjení baterky (batest) a spínače místo popelníku
- digitální teploměr venkovní/vnitřní teploty
- jednodužší alarm
- sportovní volant
- zkrácená řadička
- jiný držák ruční brzdy
- stříbrně lakované plastové části palubky a dveří
- ipury dveří z glsa
- hasičák pod palubkou u spolujezdce
- strop potažený černou koženkou
- přední kufr polepený černým tvarovatelným kobercem
- rozpěra mezi tlumiči v kufru
- modré neony pod sedačkami + u stropu po stranách
- zatmavená zadní okna
- potahy sedaček na míru od firmy Abena sk
- přední sedačky z rapida
Exteriér:
- lak původní rozleštěný (furt pěkný ale má už své mouchy-v plánu nový..někdy)
- leštěné hliníkové rámečky kolem značek
- přední maska s tahokovem
- křídlo v laku
- kouřové ofuky oken
- kliky dveří z fáva
- zrcátka beskydsport
- bílé blinkry a červenobílá zadní světla
- upravená přední světla s černým vnitřkem
- denní svícení
Hudba:
- rádio Sony GT414U 4x50w
- zesilovač Mac Audio Attack 4050
- repro: v předních dveřích 2x středy Boschmann
na palubce 2x vejškáče Sinus Live NEO-25s
v zadním platu 2x 3-pásmové repro Spectron
- bassová bedna za sedačkami na míru s 2x 8' Audiobahn (400w RMS), vytlumená, uprostřed s přepážkou
poděkování patří hlavně mému tátovi který mě s hodně věcmi pomohl a poradil, díky jeho všestraným zkušenostem..
! PRODÁNO !
Breakz / Š120L - komentáře:
17:45:54
09.11.2010
09.11.2010
kraska98
ooo jatiji asi ukradnu :D
17:45:49
09.11.2010
09.11.2010
Breakz
-> Marto: dík, ale potřebuje to už nový lak, na slunci to jde, ale jinak už je znát že s ní jezdím do práce a furt.. je to původní lak tak už má nějaké šrámy a promáčkliny.. takže bude co přes zimu dělat.
17:35:28
09.11.2010
09.11.2010
Marto
Mas to elegante , jednoducho a pekne urobene klobuk dole . Farebna kombinacia presne podla mojho vkusu
20:12:56
12.10.2010
12.10.2010
Breakz
-> sep: Copak budeš ho dávat taky? Akorát je jiný uchycení z vrchu viz. foto, na to se musejí udělat plíšky a ještě je tam jedna trubka navíc která se musí zacpat.. toť snad vše
07:10:10
12.10.2010
12.10.2010
sep
-> Breakz: :jak moc problematicka je zastavba favo chladice?diky
21:07:00
11.10.2010
11.10.2010
kraska98
jo a kolik staly ty jupitery
17:06:07
07.10.2010
07.10.2010
kraska98
díky a stim stresnim oknem to musi asi byt tahle skudka znake limitovane edice :D kdyz to je elko
23:22:39
06.10.2010
06.10.2010
Breakz
-> kraska98: střešní okno by mělo být už od výroby, ale sklo jsem sehnal jiný.. původně tam bylo takový růžový a barva auta je Modrá Světlá 4147
18:19:37
06.10.2010
06.10.2010
kraska98
chtěl bych se zeptat to stresni okno neni serie ze a nevis jaky na tom aute mas presny vzornik laku moc se mi libi
17:29:33
04.10.2010
04.10.2010
M@rtin
-> Breakz: Já nic, já muzikant ....
BTW. Jestli chceš fotky ve fullres, tak mi napiš mejla
BTW. Jestli chceš fotky ve fullres, tak mi napiš mejla
14:45:38
04.10.2010
04.10.2010
Breakz
-> mirecek.666: jé ty jseš tu taky;-) jinak ta tvoje je taky pěkná
14:43:11
04.10.2010
04.10.2010
Breakz
-> M@rtin: mistr fotograf:-)
10:04:32
04.10.2010
04.10.2010
mirecek.666
parádní kárka
10:03:48
04.10.2010
04.10.2010
M@rtin
A hele, tadz se o mě zmiňujou
21:47:49
31.08.2010
31.08.2010
Šulda
-> Breakz: díík já věděl že v tom je jenom tenhle fígl díík
21:43:34
31.08.2010
31.08.2010
Breakz
MK1 - Mk3 je evoluce Jupiteru:-) typ MK1 mám na předku a liší se pár drobnými detaily, ale hlavně límcem který je zakulacený oproti dalším řadám MK2 a MK3 a 5J a 5,5J je šíře ráfku
20:13:37
31.08.2010
31.08.2010
Šulda
-> Breakz: můžu se tě zeptat co to znamená u jupiterů nějakej rozměr MK1 a MK2, 2kusy 5J, 2 kusy 5,5J
18:34:00
28.06.2010
28.06.2010
Breakz
-> tibor1: díkes ,laďák je od firmy skodavyfuky která už ale bohužel neexistuje..
10:19:00
28.06.2010
28.06.2010
tibor1
čau,moc pekná,chci se zeptat ten laďák na 32 fotce je kupovanej nebo domácí výroba
12:50:41
23.06.2010
23.06.2010
Hatito
krasavice