skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Toto auto spatřilo světlo světa v roce 1987 a já ho zakoupil od prvního majitele v roce 2002. Pak ještě jezdilo dva roky jako normální Škodovka, ale koroze zavolala po opravě a tím to vše začalo.
POPIS AUTA
MOTOR:
Škoda Favorit 136
snížená hlava cca0.6mm, převrtané a leštěné sací kanály
ostrá vačka 270/273, odlehčená klika, setrvačník i řemenice.......
PODVOZEK:
zkrácené pružiny, vyztužená přední i zadní ramena, přední náboje kol 4x130 podložky 2,5cm se změnou rozteče 4x100, zadní podložky 5cm se změnou rozteče 4x100, tlumiče zatím s hustším olejem a je to celkem poznat, do budoucna od firmy SPAX.
Podotýkám, že vše po celkové repasi a v komaxitu.
KOLA:
DBV ( 7,5 x 15" ) límec 6 cm
Pneu 195x50 v předu a v zadu 205x50
EXTERIER:
Přední nárazník základ Škoda 120 zbytek vlastní výroba, zadní vlastní výroba, prahy koupené na burze (nakonec také předělány), střešní křídlo Ellri - momentálně se pracuje na dokonalém spojení se střechou, přední kapota zamračená a navařený nádech topení, boční blinkry VW čiré, zadní kliky dveří zavařené, výdechy na C sloupcích zavařené a to včetně žlábků na střeše, zadní kapota nadstavena o 8 cm včetně blatníků, zadní čelo zahlazeno. Zadní světla mléčná, přední z Poloneze čtyřočko, čiré přední blinkry od firmy Ellri. Výfuk: laděné dvě koncovky(?) vlastní svody, tlumič Opel. Přední blatníky: zamračené blinkry a ručně vyklepané lemy, zadní lemy jsou nadvařeny.
INTERIER:
momentálně ve výstavbě
AUDIO:
... radio JVC 4x35W CD
... repro 4x Dexon 165mm
... woofer Dax pruměr 300mm 100W
... zesilovač Laudman 200W
... napájení zesilovače přes audio kabel 8mm pojistka 30A
... signálové kabely Dexon
A CO DÁLE?
...dolakovat poskládat a hurá na srazy doufám že: letos šiknul by se sponzor..............
poděkování všem co na tom pekáči za poslední tři roky makali:
hlavně moji synové, karosář Peťa, švara Zdenek,
Radim (LAJLA), Jalyson, lakoši Martin a Marek a spousta dalších............ moc díky! Jo a málem jsem zapoměl na nejdůležitějšího chirurga Láďu ,který provedl transplantaci srdce.
POPIS AUTA
MOTOR:
Škoda Favorit 136
snížená hlava cca0.6mm, převrtané a leštěné sací kanály
ostrá vačka 270/273, odlehčená klika, setrvačník i řemenice.......
PODVOZEK:
zkrácené pružiny, vyztužená přední i zadní ramena, přední náboje kol 4x130 podložky 2,5cm se změnou rozteče 4x100, zadní podložky 5cm se změnou rozteče 4x100, tlumiče zatím s hustším olejem a je to celkem poznat, do budoucna od firmy SPAX.
Podotýkám, že vše po celkové repasi a v komaxitu.
KOLA:
DBV ( 7,5 x 15" ) límec 6 cm
Pneu 195x50 v předu a v zadu 205x50
EXTERIER:
Přední nárazník základ Škoda 120 zbytek vlastní výroba, zadní vlastní výroba, prahy koupené na burze (nakonec také předělány), střešní křídlo Ellri - momentálně se pracuje na dokonalém spojení se střechou, přední kapota zamračená a navařený nádech topení, boční blinkry VW čiré, zadní kliky dveří zavařené, výdechy na C sloupcích zavařené a to včetně žlábků na střeše, zadní kapota nadstavena o 8 cm včetně blatníků, zadní čelo zahlazeno. Zadní světla mléčná, přední z Poloneze čtyřočko, čiré přední blinkry od firmy Ellri. Výfuk: laděné dvě koncovky(?) vlastní svody, tlumič Opel. Přední blatníky: zamračené blinkry a ručně vyklepané lemy, zadní lemy jsou nadvařeny.
INTERIER:
momentálně ve výstavbě
AUDIO:
... radio JVC 4x35W CD
... repro 4x Dexon 165mm
... woofer Dax pruměr 300mm 100W
... zesilovač Laudman 200W
... napájení zesilovače přes audio kabel 8mm pojistka 30A
... signálové kabely Dexon
A CO DÁLE?
...dolakovat poskládat a hurá na srazy doufám že: letos šiknul by se sponzor..............
poděkování všem co na tom pekáči za poslední tři roky makali:
hlavně moji synové, karosář Peťa, švara Zdenek,
Radim (LAJLA), Jalyson, lakoši Martin a Marek a spousta dalších............ moc díky! Jo a málem jsem zapoměl na nejdůležitějšího chirurga Láďu ,který provedl transplantaci srdce.
bublajs / škoda 105 - komentáře:
04:41:36
28.02.2010
28.02.2010
TheronBB_130LR
-> bublajs: huraaaaa tesime sa
14:40:23
21.02.2010
21.02.2010
bublajs
zdravíčko jestli mi to vyjde do konce měsíce tak tady přihodím nový foto s pozdravem Bubla
13:23:02
11.10.2009
11.10.2009
TheronBB_130LR
serus este ked bola stara bubloina .... tak bola v casopise...autosport&
tuning... a bola aj ako megaposter..:D ktory mam na skrini..:):)..kraasne ste ju prerobili..):) moc pekna praca
23:03:21
04.09.2009
04.09.2009
Punisher136
je to moc pěkné..
16:47:12
11.07.2009
11.07.2009
wody - zrušená registrace
Hezká ,moc hezká.....Ten nárazník valstní výroby chválím..Nebyly s ním problemy s policajtama?:-))
01:06:00
24.04.2009
24.04.2009
škodík - zrušená registrace
hod sem foto s magnelsama
01:13:39
05.04.2009
05.04.2009
TheronBB_130LR
machři odkazuju vam jen tak daaale uz to ze mam v izbe vas plagat stoji zato!!!! je to pecka ked niekto z "medlenia ruk" dokaze spravit nadhernu vec naozaj zlate ceske ruce
11:35:10
01.11.2008
01.11.2008
Xmax88
Mam ji doma 2x na plakátu :D a to uz nejsem majitelem zadne skodovky :(
13:42:24
30.08.2008
30.08.2008
Kachnička
Kráááááááása
11:04:54
04.08.2008
04.08.2008
ZbyŠek
-> bublajs: nejaka zmena ? Nebo je auto stale takto perfektni ?
05:21:35
04.08.2008
04.08.2008
Crazyyy
krasavice
14:21:38
17.07.2008
17.07.2008
M3Power
Ta barva je naprosto super !!
07:11:27
29.04.2008
29.04.2008
Scary
MÁME PLAKÁT :-) TO JSEM RÁD, ŽE SE TO POVEDLO :-)
12:44:46
21.04.2008
21.04.2008
Scary
Ahoj. Tak v sobotu v Kopřivnici jste mi udělali radost. Exteriér je super. Nic podobného jsem neviděl, i když mi BUBLAJS málem šlápnul na hlavu, když jsem si fotil detail světel PÁNOVÉ ZASTAVTE SE V DOKSECH :D Snad jenom interiér zaostává za zbytkem, ale je to PECKA. AHOJ :D
09:52:18
07.04.2008
07.04.2008
Freeraider
taky jsem pro ni hlasoval tak snad to vynde
13:26:56
04.04.2008
04.04.2008
Péďa17
Scary 01.04.08 14:33:54 napsal: Hlasujte pro PLAKÁT!!! :-)
hlasoval jsem,má zase jiné kola
hlasoval jsem,má zase jiné kola
14:33:54
01.04.2008
01.04.2008
Scary
Hlasujte pro PLAKÁT!!! :-)
11:19:29
01.04.2008
01.04.2008
maca
Freeraider 01.04.08 10:49:41 napsal:
-> Turbo Péďa17: kolikaty je to cislo ? diky
číslo 5
-> Turbo Péďa17: kolikaty je to cislo ? diky
číslo 5