skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
P O D V O Z E K
PŘEDNÍ náprava:
- opískovaná v komaxitu (nová nápravnice)
- vyztuženo podle úprav LA
- nový spojovací materiál, čepy, silentbloky...
- drobnější díly pozinkované
- kvalitnější ložiska a mazivo
- upravený náboj, podložky
- tlumiče HP + pružiny na zakázku
- Alu Alessio 17“ 114,3 x 4 / pneu 215/45
Brzdy:
- 4 pístové brzdiče Š130 + chlazený kotouče BREMBO 263x22mm
- brzdové destičky xx
- tří okruhové zapojení brzd
rozpracováno:
- stabilizátor 20 mm
- vetší brzdiče
- jiný náboje
ZADNÍ náprava:
- opískovaná v komaxitu
- vyztuženo podle úprav LA
- nový spojovací materiál, čepy, silentbloky...
- kvalitnější ložiska a mazivo
- tlumiče HP + pružiny na zakázku
- Disky Alessio 17“ 114,3 x 4 / pneu 225/45
Brzdy:
- bubny
- tří okruhové zapojení brzd
rozpracováno:
- tvrdší silentbloky na podélných ramenech
- 4 písty + kotouče
- jiný náboje
K A R O S E R I E:
- kompletně vyvařená, vyztužená (dodatečně provařené spoje, spáry...)
- torzní tyč nad přední nápravou
- podvozek obroušený, natřený několika vrstvami základní barvy + tlumex plast
Tak po dlouhý době se něco trošku pohnulo. S pomocí klempíře se karoserie poopravila a ted se čeká jen na barvu, zatím pujde do základu, pač se bude určitě něco ladit dál, tak jen aby to mělo nějakou jednotnou barvu.
PŘEDNÍ náprava:
- opískovaná v komaxitu (nová nápravnice)
- vyztuženo podle úprav LA
- nový spojovací materiál, čepy, silentbloky...
- drobnější díly pozinkované
- kvalitnější ložiska a mazivo
- upravený náboj, podložky
- tlumiče HP + pružiny na zakázku
- Alu Alessio 17“ 114,3 x 4 / pneu 215/45
Brzdy:
- 4 pístové brzdiče Š130 + chlazený kotouče BREMBO 263x22mm
- brzdové destičky xx
- tří okruhové zapojení brzd
rozpracováno:
- stabilizátor 20 mm
- vetší brzdiče
- jiný náboje
ZADNÍ náprava:
- opískovaná v komaxitu
- vyztuženo podle úprav LA
- nový spojovací materiál, čepy, silentbloky...
- kvalitnější ložiska a mazivo
- tlumiče HP + pružiny na zakázku
- Disky Alessio 17“ 114,3 x 4 / pneu 225/45
Brzdy:
- bubny
- tří okruhové zapojení brzd
rozpracováno:
- tvrdší silentbloky na podélných ramenech
- 4 písty + kotouče
- jiný náboje
K A R O S E R I E:
- kompletně vyvařená, vyztužená (dodatečně provařené spoje, spáry...)
- torzní tyč nad přední nápravou
- podvozek obroušený, natřený několika vrstvami základní barvy + tlumex plast
Tak po dlouhý době se něco trošku pohnulo. S pomocí klempíře se karoserie poopravila a ted se čeká jen na barvu, zatím pujde do základu, pač se bude určitě něco ladit dál, tak jen aby to mělo nějakou jednotnou barvu.