
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 105 L
Rok výroby 1987
Tři roky stála bez podlahy a tohle léto jsme se k ní dostali.
Karoserie:kompletně vyvařeno,podlaha,mezipraž í,prahy,podběhy,lemy,vyměn ěné přední blatníky,nové kapoty.Předn íkapotu jsme trošku zamračili a zadní zahladili.
Podvozekje původní s novými tlumiči a o závit a půl říznuté přední pružiny.
Brzdy jsou kompletně vyměněné,trubky,kostky,ob ložení,válečky,kotouče a destičky.
Motor saje vzduch přes sportovní filtr KN,snížena hlava,ostrá váčka,odlehčený setrvačník,odlehčené řemenice,nový karburátor,nové rozvody,ventilové gufera,poleštěné ventilové víko AVON.Svíčky,olej,fridex a připravuje se chladič oleje.
Převodovka je pětistupňová a zkrátil jsem řazení.Nová lamela a ložisko.
Nové manžety na poloosách i řízení,vyměněné silentbloky motoru a ramen.
Lak je porleťově oranžový.S přípravou a lakováním v boxu mi pomáhali kamarádi bez kterých by lak asi nedopadl moc slavně.V boxu jsme strávili skoro celý den,začali jsme dvěmi vrstvami bílého podkladu,čtyřmi vrstvami perleti a skončli dvěmi vrstvami laku.
Při skládání jsme se snažili sehnat všechny části karoserie nové.Nová maska,přední světla,blinkry a zadní kryty světel.Nové čelní sklo,nové těsnění kolem skel,kliky,a zbytek origo lištiček atd. jsem nastříkal do černého matu.Spousta nových drobností které si už ani nepamatuju.
Interiér:sedačky felicie,palubka z rapida,ipury,černá střechovice,sehnal jsem krásně zachovalé tapecy.Sportovní volant,hliníkové pedály,řadička.
Audio:Magnat,vzadu třípásmové ovály,ve dveřích klasika a výškáče v rozích palubovky.Rádio sony na Mp3.
Mám i krásne 14 elektrony,ale nedodělané roztečové podložky.
Centrál na DO.
S vyvařením mi poháhal tatík,který je i hlavním sponzorem vozu.Jinak lak Robin a Marian,elekrika a repro Rostík.
Všem hrozně moc děkuji hlavně tátovi že mi celé auto pomohl dostat do dnešní podoby.
Do budoucna bych chtěl vyměnit původní motor za něco silnějšího.
NEW: Litá kola Mak 14"
Kryty zadních světel
Olejový chladič
Příčný výfuk
Výměna svislých čepů
Nová zadní ramena
Originál rádio z nové fábie
Rok výroby 1987
Tři roky stála bez podlahy a tohle léto jsme se k ní dostali.
Karoserie:kompletně vyvařeno,podlaha,mezipraž í,prahy,podběhy,lemy,vyměn ěné přední blatníky,nové kapoty.Předn íkapotu jsme trošku zamračili a zadní zahladili.
Podvozekje původní s novými tlumiči a o závit a půl říznuté přední pružiny.
Brzdy jsou kompletně vyměněné,trubky,kostky,ob ložení,válečky,kotouče a destičky.
Motor saje vzduch přes sportovní filtr KN,snížena hlava,ostrá váčka,odlehčený setrvačník,odlehčené řemenice,nový karburátor,nové rozvody,ventilové gufera,poleštěné ventilové víko AVON.Svíčky,olej,fridex a připravuje se chladič oleje.
Převodovka je pětistupňová a zkrátil jsem řazení.Nová lamela a ložisko.
Nové manžety na poloosách i řízení,vyměněné silentbloky motoru a ramen.
Lak je porleťově oranžový.S přípravou a lakováním v boxu mi pomáhali kamarádi bez kterých by lak asi nedopadl moc slavně.V boxu jsme strávili skoro celý den,začali jsme dvěmi vrstvami bílého podkladu,čtyřmi vrstvami perleti a skončli dvěmi vrstvami laku.
Při skládání jsme se snažili sehnat všechny části karoserie nové.Nová maska,přední světla,blinkry a zadní kryty světel.Nové čelní sklo,nové těsnění kolem skel,kliky,a zbytek origo lištiček atd. jsem nastříkal do černého matu.Spousta nových drobností které si už ani nepamatuju.
Interiér:sedačky felicie,palubka z rapida,ipury,černá střechovice,sehnal jsem krásně zachovalé tapecy.Sportovní volant,hliníkové pedály,řadička.
Audio:Magnat,vzadu třípásmové ovály,ve dveřích klasika a výškáče v rozích palubovky.Rádio sony na Mp3.
Mám i krásne 14 elektrony,ale nedodělané roztečové podložky.
Centrál na DO.
S vyvařením mi poháhal tatík,který je i hlavním sponzorem vozu.Jinak lak Robin a Marian,elekrika a repro Rostík.
Všem hrozně moc děkuji hlavně tátovi že mi celé auto pomohl dostat do dnešní podoby.
Do budoucna bych chtěl vyměnit původní motor za něco silnějšího.
NEW: Litá kola Mak 14"
Kryty zadních světel
Olejový chladič
Příčný výfuk
Výměna svislých čepů
Nová zadní ramena
Originál rádio z nové fábie
Witazs 105 - komentáře:
moc pekne a decentni.. jo i oranzova muze byt pekna bez zbytecneho sokovani okoli

Moc pěkný autíčko,moc se povedla.Škoda že se tady nedá známkovat hned bych ti dal jedníčku podtrženo.Dávám do oblíbených
Moc pěkná škodovka ale motor se ti nehřeje kdyš si zavařil tu zadní kapotu ??? nebo jak to máš vyřešený
tak tomu říkám kousek
Tiez sa pridavam Velmi pekna

velmi pekna skodka
kolko ta to vyslo?

kolko ta to vyslo?
moc pekna decentka
Ta se mi fakt líbí, opravdu mac pěkná.
Chválim

Chválim

-> Witazs: čau, chystáte se na Hrocháč?
tohle se mi mooc líbí 

-> Witazs: krásné autí
Děkuji všem za názory, jsem rád že se líbí!!!

já už viděl včera před hypernovou a snížení teda dost brutální

no tuš kde jsou ty fotky nedělního dlouhoočekávaného snížení? 

Moc krásná práce...je zase vidět, že na autu stačí aby byl krásný lak, krásný kola, sníženej podvozek a aby byly i nejmenší detaily dotažený do konce...Tobě se to povedlo a výsledek se musí každýmu člověku, kterej má vkuz líbit, natož zarytému Škodovkáři:D Přeju hodně štěstí a ať nezlobí:DD
pekna shadina 

NAAAAAAAAAAADHERNA EMBULKA!!!
GOOD WORK
GOOD WORK
-> zufo: Nebude mít snad stejnou barvu co???
-> zufo: copy?

zdar prosimtě fakt je ta barva 8051? nebo si řikal 0058?