skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 136 GL
-Je to škoda 136 GL,rok vyroby je 1989,její první majitel byl můj otec,
v roce 2005 dostal nápad že ji prodá a koupí si nejake nove auto,nicmene
jsem vznesl protest že se prodavat nebude a tak mi jí můj otec v roce 2005
přenechal a zato mu střašně děkuji,no a když už byla moje tak jsem se do
ní pustil,nejdříve jsem si hral jen s interierem,ale nakonec jsem se rozhodl
že jí dam jen nove blatníky,mno a tím to vše začalo ruplo mi v bedně a začal
jsem jí pomalu rozebírat a upravovat podle meho gusta,měla více evolucí,a
věřte mi že ta ninější je nejlepší :-) začátky byly težké a s postupem času
jsem si uvědomil že bych se mohl konečně uklidnit a udělat z toho zase auto :-D
POPIS:
Karoserie:
-Takže skelet je původní,je celkově vyvařený měnily se prahy,kousky zadních
podběhů,vršky předních podběhů,přední čelo,blatníky,zadní lemy,podlaha
kufru,co se týče dveří a kapot byly převzaty od strýce z jeho š130,která byla
velmi zachovalá,dále jsem zavařil odvětrávání C sloupků a boční blinkry,
potom se skelet na nápravách odvezl k lakyrníkovi a škodovka se nastříkala
modrou barvou Škoda Lazer,po přívozu domů jsem na ní začal pracovat naplno,
vždy jsem měl jasnou představu jak chci aby auto vypadalo,dnešní podoba,se
hodně přiblížila mé představě,nicméně vždy je co vylepšovat,a určitě časem
budou různé změny ale nic zásadního se vzhledově měnit nebude...
Podvozek:
Přední náprava:
-po kompletní GO většina dílů nových
-ramena a nápravnice opískována
-vyztužená nápravnice a ramena dle 130L/A
-upravené misky dorazů
-vše natřeno základem a alkytonem
-tvrdé silenbloky uložení na ramenech - Pemit
-podložky pod kozlíky 6mm + upravené rohy nápravnice
-vrtané kotouče Lucas
-kompletně postavené nové řízení
-vrtané kotouče Lucas
-repasované 4p brzdiče Škoda
-pružiny ala Tuner#2 220mm,průměr drátu 13mm,tuhost 80kN
-rozebiratelné tlumiče přitvrzené od MOTEXu
-stabilizátor 19mm p.Svozil + tvrdé silenbloky - Pemit
-náboje osoustružené na průměr 155mm
-kompletní nová gufera a ložiska SKF
Zadní náprava:
-po kompletní GO většina dílů nových
-ramena a příčka opískována
-nová podélná ramena
-komplet ramena vyztužené dle 130L/A
-vše natřeno základem a alkytonem
-tvrdé silenbloky uložení u podélných ramen
-kompletní nové brzdy
-pružiny ala Saky
-rozebiratelné tlumiče přitvrzené od MOTEXu
-poloosy zrepasované
-podvázaná náprava
-komplení nová gufera a ložisla SKF
Převodovka:
-5q původem ze Škoda 136
-stálý převod 3,9
-kompletně přetěsněná
-nová gufera a ložiska SKF,ZKL
-tvrdý silenblok uložení převodovky
Motor:
-Pochází původem z vozu ŠKODA FABIA 1,4 8V OHV,samozřejmě motor nezůstal v
původní konfiguraci,motor je upraven dnes již všednímy úpravamy:
-Jako první úprava co se na motoru prováděla byla celková GO a
zároven zástavba motoru do škodovky...
-motor natřen Gavinolem + Alkytonem
-sportovní filtr made in garage
-karburátor ze Škoda 136 (sedr) 1.komora 200/115 , 2.komora 150/145
-sací svody Škoda 136 - spasované s hlavou
-snížená hlava o 0,9 mm
-úprava kanálů a spalovacích prostorů (zvětšení a vyleštění)
-odlehčené a vyleštěné ventily
-tušší pružiny na ventilech (Audi)
-svíčky - Denso iridium
-odlehčené řemenice a setrvačník
-odlehčené ojnice
-spojka Sachs (FEL 1,6),
-ostrá vačka 278°/270° Chovanec
-elektrická pumpa Facet
-vodní čerpadlo Felicie
-alternátor Felicie 70A
-plochý řemen _ Tyma
-nový rozdělovač Škoda 136
-olejová vana + sací koš Škoda 136
-svody 4-1 + celonerezový příčný výfuk - Bohouš Krejčí
-tvrdé silenbloky uložení motoru - Rubena
-olejová náplń - Castrol Magnatec - 5W 40
- dnes 7.2.2010 byl motor PRODÁN
Interier:
-sport. volant Škoda 32cm
-upravený středový panel (doplněk pro FAV)
-doplńky na palubní desce v modré barvě
-přístojová deska z Al plechu
-bílé polepy budíků RS
-modře podsvícené budíky
-předníc sedadla Octavia
-3 bodové pásy
-kryty pedálů z Al plechu
-zkrácená řadící páka + hlavice Škoda
-přídavné vypínače místo popelníku
-přídavný ekomoměr na palubní desce
-ukazatel tlaku oleje vedle středového panelu
-potažené C sloupky černou látkou
-nová béžová stropnice
-výplně dveří z jemného koberce
-střešní okno
-nalepené clonítko na předním okně
Videa:
tady je videjko otviraní zadní kapoty... :-)
a tady je to video....: 2008/2009
www.stream.cz/video/22680 0-maxx-skoda-136gl-1-4-8v
Plány na sezónu 2010:
-kvalitnejší tlumiče
-bezkontaktní zapalování
-jiný vzduchový filtr
-přídavné světla
-lepší pneu (nové)
-dodělat zadní kotoučové brzdy
-možná menší muziku
-motor 742.136 1400 ala Saky
-nasadit nové nápravy
-Je to škoda 136 GL,rok vyroby je 1989,její první majitel byl můj otec,
v roce 2005 dostal nápad že ji prodá a koupí si nejake nove auto,nicmene
jsem vznesl protest že se prodavat nebude a tak mi jí můj otec v roce 2005
přenechal a zato mu střašně děkuji,no a když už byla moje tak jsem se do
ní pustil,nejdříve jsem si hral jen s interierem,ale nakonec jsem se rozhodl
že jí dam jen nove blatníky,mno a tím to vše začalo ruplo mi v bedně a začal
jsem jí pomalu rozebírat a upravovat podle meho gusta,měla více evolucí,a
věřte mi že ta ninější je nejlepší :-) začátky byly težké a s postupem času
jsem si uvědomil že bych se mohl konečně uklidnit a udělat z toho zase auto :-D
POPIS:
Karoserie:
-Takže skelet je původní,je celkově vyvařený měnily se prahy,kousky zadních
podběhů,vršky předních podběhů,přední čelo,blatníky,zadní lemy,podlaha
kufru,co se týče dveří a kapot byly převzaty od strýce z jeho š130,která byla
velmi zachovalá,dále jsem zavařil odvětrávání C sloupků a boční blinkry,
potom se skelet na nápravách odvezl k lakyrníkovi a škodovka se nastříkala
modrou barvou Škoda Lazer,po přívozu domů jsem na ní začal pracovat naplno,
vždy jsem měl jasnou představu jak chci aby auto vypadalo,dnešní podoba,se
hodně přiblížila mé představě,nicméně vždy je co vylepšovat,a určitě časem
budou různé změny ale nic zásadního se vzhledově měnit nebude...
Podvozek:
Přední náprava:
-po kompletní GO většina dílů nových
-ramena a nápravnice opískována
-vyztužená nápravnice a ramena dle 130L/A
-upravené misky dorazů
-vše natřeno základem a alkytonem
-tvrdé silenbloky uložení na ramenech - Pemit
-podložky pod kozlíky 6mm + upravené rohy nápravnice
-vrtané kotouče Lucas
-kompletně postavené nové řízení
-vrtané kotouče Lucas
-repasované 4p brzdiče Škoda
-pružiny ala Tuner#2 220mm,průměr drátu 13mm,tuhost 80kN
-rozebiratelné tlumiče přitvrzené od MOTEXu
-stabilizátor 19mm p.Svozil + tvrdé silenbloky - Pemit
-náboje osoustružené na průměr 155mm
-kompletní nová gufera a ložiska SKF
Zadní náprava:
-po kompletní GO většina dílů nových
-ramena a příčka opískována
-nová podélná ramena
-komplet ramena vyztužené dle 130L/A
-vše natřeno základem a alkytonem
-tvrdé silenbloky uložení u podélných ramen
-kompletní nové brzdy
-pružiny ala Saky
-rozebiratelné tlumiče přitvrzené od MOTEXu
-poloosy zrepasované
-podvázaná náprava
-komplení nová gufera a ložisla SKF
Převodovka:
-5q původem ze Škoda 136
-stálý převod 3,9
-kompletně přetěsněná
-nová gufera a ložiska SKF,ZKL
-tvrdý silenblok uložení převodovky
Motor:
-Pochází původem z vozu ŠKODA FABIA 1,4 8V OHV,samozřejmě motor nezůstal v
původní konfiguraci,motor je upraven dnes již všednímy úpravamy:
-Jako první úprava co se na motoru prováděla byla celková GO a
zároven zástavba motoru do škodovky...
-motor natřen Gavinolem + Alkytonem
-sportovní filtr made in garage
-karburátor ze Škoda 136 (sedr) 1.komora 200/115 , 2.komora 150/145
-sací svody Škoda 136 - spasované s hlavou
-snížená hlava o 0,9 mm
-úprava kanálů a spalovacích prostorů (zvětšení a vyleštění)
-odlehčené a vyleštěné ventily
-tušší pružiny na ventilech (Audi)
-svíčky - Denso iridium
-odlehčené řemenice a setrvačník
-odlehčené ojnice
-spojka Sachs (FEL 1,6),
-ostrá vačka 278°/270° Chovanec
-elektrická pumpa Facet
-vodní čerpadlo Felicie
-alternátor Felicie 70A
-plochý řemen _ Tyma
-nový rozdělovač Škoda 136
-olejová vana + sací koš Škoda 136
-svody 4-1 + celonerezový příčný výfuk - Bohouš Krejčí
-tvrdé silenbloky uložení motoru - Rubena
-olejová náplń - Castrol Magnatec - 5W 40
- dnes 7.2.2010 byl motor PRODÁN
Interier:
-sport. volant Škoda 32cm
-upravený středový panel (doplněk pro FAV)
-doplńky na palubní desce v modré barvě
-přístojová deska z Al plechu
-bílé polepy budíků RS
-modře podsvícené budíky
-předníc sedadla Octavia
-3 bodové pásy
-kryty pedálů z Al plechu
-zkrácená řadící páka + hlavice Škoda
-přídavné vypínače místo popelníku
-přídavný ekomoměr na palubní desce
-ukazatel tlaku oleje vedle středového panelu
-potažené C sloupky černou látkou
-nová béžová stropnice
-výplně dveří z jemného koberce
-střešní okno
-nalepené clonítko na předním okně
Videa:
tady je videjko otviraní zadní kapoty... :-)
a tady je to video....: 2008/2009
www.stream.cz/video/22680 0-maxx-skoda-136gl-1-4-8v
Plány na sezónu 2010:
-kvalitnejší tlumiče
-bezkontaktní zapalování
-jiný vzduchový filtr
-přídavné světla
-lepší pneu (nové)
-dodělat zadní kotoučové brzdy
-možná menší muziku
-motor 742.136 1400 ala Saky
-nasadit nové nápravy
Maxx /Škoda 136 GL - komentáře:
20:19:47
07.03.2008
07.03.2008
Maxx
-> tosssssso21: jo jasny ty mysli spojler no mam na prodej jeden pekny...chces foto?
20:17:21
07.03.2008
07.03.2008
tosssssso21
no ak som spravne pochopil napisal si na moje auto barborka 007 že maš nejaky naraznik tak som sa len pytal ale asi som to zle pochopil
14:59:26
05.03.2008
05.03.2008
Maxx
-> tosssssso21: ?..?
12:45:37
05.03.2008
05.03.2008
tosssssso21
aky maš naraznik a zakolko
14:56:37
26.02.2008
26.02.2008
Maxx
-> Tuner#2: jj vim jinak mimon by mela byt 9-11. kvetna tak uvdime al treba na dosech se potkame...uz se tesim
18:14:10
25.02.2008
25.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Maxx: Tak to nemím zda letos vůbec je - byl tam nějaký problém s pořádáním a přiznám se, že tyhle mega akce mě už moc netáhnou, ale Doksy určitě jedu oba srazy. To je hned vedle
18:03:34
25.02.2008
25.02.2008
Maxx
-> Tuner#2: no ono nekterym by to treba mohlo vadit ale ted jsem se ujistil ze ti to nevadi a tak se na to mohu vrhnout,jinak tvoje skudka je uz dlouho muj vzor a strasne se mi libi a uz se tesim treba na mimon az te zas potkam a okouknu co je noveho jedes na Moimon?
17:56:48
25.02.2008
25.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Maxx: Proč by mělo? Já taky použil na auto pár věcí od někoho jiného - myslím inspiračně
17:44:35
25.02.2008
25.02.2008
Maxx
-> Tuner#2: opravdu? tak to je super ze ti to nevadi ja se bal ze reknes "ty ses ale opicak vymysli si neco sveho! " no tak sem se milil
17:36:15
25.02.2008
25.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Maxx: Pokud se bojíš, že by mě to vadilo, tak rozhodně ne.
17:34:54
25.02.2008
25.02.2008
Maxx
-> Tuner#2: ne ne zluty lak to zrejme nebude , bude asi orange,ted bych chtel udelat nejaky vydech jako mas ty v zadnim cele a bojim se abych se moc neopicil tak nevim no...
15:27:27
25.02.2008
25.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Maxx: Teď už jen žlutý lak a vyleštit límce a máš dvojče JOKE
-> MATTESS: Tak dobré dodavatele dílů si musíš vždycky předcházet
-> MATTESS: Tak dobré dodavatele dílů si musíš vždycky předcházet
15:12:14
25.02.2008
25.02.2008
Maxx
-> MATTESS:
15:12:03
25.02.2008
25.02.2008
Maxx
-> Tuner#2: j jsou moc pekne a mam take dobry vzor
13:51:42
25.02.2008
25.02.2008
MATTESS
-> Tuner#2: nešplhej
13:45:10
25.02.2008
25.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Maxx: Pěkný kola, máš dobrý vkus
15:02:21
24.02.2008
24.02.2008
Maxx
-> Vena: dik,jj take se tesim az budou na aute
13:09:18
24.02.2008
24.02.2008
Vena
-> Maxx: Koukám motůrek už se rýsuje
Kolečka vypadají zajímavě,už se těším až budou na autě!
Kolečka vypadají zajímavě,už se těším až budou na autě!
14:01:25
03.02.2008
03.02.2008
Maxx
-> Alchymista: zdar no a jake je to cislo barvy?
13:32:57
03.02.2008
03.02.2008
ZbyŠek
-> Maxx: agave mam na kilcu