Maxx /Škoda 136 GL Maxx /Škoda 136 GL

komentáře | popis | fotky | Maxx | 06.05.11 19:24 | 149x v oblíbených
Škoda 136 GL



-Je to škoda 136 GL,rok vyroby je 1989,její první majitel byl můj otec,

v roce 2005 dostal nápad že ji prodá a koupí si nejake nove auto,nicmene

jsem vznesl protest že se prodavat nebude a tak mi jí můj otec v roce 2005

přenechal a zato mu střašně děkuji,no a když už byla moje tak jsem se do

ní pustil,nejdříve jsem si hral jen s interierem,ale nakonec jsem se rozhodl

že jí dam jen nove blatníky,mno a tím to vše začalo ruplo mi v bedně a začal

jsem jí pomalu rozebírat a upravovat podle meho gusta,měla více evolucí,a

věřte mi že ta ninější je nejlepší :-) začátky byly težké a s postupem času

jsem si uvědomil že bych se mohl konečně uklidnit a udělat z toho zase auto :-D









POPIS:



Karoserie:



-Takže skelet je původní,je celkově vyvařený měnily se prahy,kousky zadních

podběhů,vršky předních podběhů,přední čelo,blatníky,zadní lemy,podlaha

kufru,co se týče dveří a kapot byly převzaty od strýce z jeho š130,která byla

velmi zachovalá,dále jsem zavařil odvětrávání C sloupků a boční blinkry,

potom se skelet na nápravách odvezl k lakyrníkovi a škodovka se nastříkala

modrou barvou Škoda Lazer,po přívozu domů jsem na ní začal pracovat naplno,

vždy jsem měl jasnou představu jak chci aby auto vypadalo,dnešní podoba,se

hodně přiblížila mé představě,nicméně vždy je co vylepšovat,a určitě časem

budou různé změny ale nic zásadního se vzhledově měnit nebude...









Podvozek:



Přední náprava:

-po kompletní GO většina dílů nových

-ramena a nápravnice opískována

-vyztužená nápravnice a ramena dle 130L/A

-upravené misky dorazů

-vše natřeno základem a alkytonem

-tvrdé silenbloky uložení na ramenech - Pemit

-podložky pod kozlíky 6mm + upravené rohy nápravnice

-vrtané kotouče Lucas

-kompletně postavené nové řízení

-vrtané kotouče Lucas

-repasované 4p brzdiče Škoda

-pružiny ala Tuner#2 220mm,průměr drátu 13mm,tuhost 80kN

-rozebiratelné tlumiče přitvrzené od MOTEXu

-stabilizátor 19mm p.Svozil + tvrdé silenbloky - Pemit

-náboje osoustružené na průměr 155mm

-kompletní nová gufera a ložiska SKF



Zadní náprava:

-po kompletní GO většina dílů nových

-ramena a příčka opískována

-nová podélná ramena

-komplet ramena vyztužené dle 130L/A

-vše natřeno základem a alkytonem

-tvrdé silenbloky uložení u podélných ramen

-kompletní nové brzdy

-pružiny ala Saky

-rozebiratelné tlumiče přitvrzené od MOTEXu

-poloosy zrepasované

-podvázaná náprava

-komplení nová gufera a ložisla SKF



Převodovka:

-5q původem ze Škoda 136

-stálý převod 3,9

-kompletně přetěsněná

-nová gufera a ložiska SKF,ZKL

-tvrdý silenblok uložení převodovky







Motor:



-Pochází původem z vozu ŠKODA FABIA 1,4 8V OHV,samozřejmě motor nezůstal v

původní konfiguraci,motor je upraven dnes již všednímy úpravamy:

-Jako první úprava co se na motoru prováděla byla celková GO a

zároven zástavba motoru do škodovky...

-motor natřen Gavinolem + Alkytonem

-sportovní filtr made in garage

-karburátor ze Škoda 136 (sedr) 1.komora 200/115 , 2.komora 150/145

-sací svody Škoda 136 - spasované s hlavou

-snížená hlava o 0,9 mm

-úprava kanálů a spalovacích prostorů (zvětšení a vyleštění)

-odlehčené a vyleštěné ventily

-tušší pružiny na ventilech (Audi)

-svíčky - Denso iridium

-odlehčené řemenice a setrvačník

-odlehčené ojnice

-spojka Sachs (FEL 1,6),

-ostrá vačka 278°/270° Chovanec

-elektrická pumpa Facet

-vodní čerpadlo Felicie

-alternátor Felicie 70A

-plochý řemen _ Tyma

-nový rozdělovač Škoda 136

-olejová vana + sací koš Škoda 136

-svody 4-1 + celonerezový příčný výfuk - Bohouš Krejčí

-tvrdé silenbloky uložení motoru - Rubena

-olejová náplń - Castrol Magnatec - 5W 40

- dnes 7.2.2010 byl motor PRODÁN





Interier:



-sport. volant Škoda 32cm

-upravený středový panel (doplněk pro FAV)

-doplńky na palubní desce v modré barvě

-přístojová deska z Al plechu

-bílé polepy budíků RS

-modře podsvícené budíky

-předníc sedadla Octavia

-3 bodové pásy

-kryty pedálů z Al plechu

-zkrácená řadící páka + hlavice Škoda

-přídavné vypínače místo popelníku

-přídavný ekomoměr na palubní desce

-ukazatel tlaku oleje vedle středového panelu

-potažené C sloupky černou látkou

-nová béžová stropnice

-výplně dveří z jemného koberce

-střešní okno

-nalepené clonítko na předním okně







Videa:



tady je videjko otviraní zadní kapoty... :-)

otvirani haupny Maxx






a tady je to video....: 2008/2009



www.stream.cz/video/22680 0-maxx-skoda-136gl-1-4-8v







Plány na sezónu 2010:



-kvalitnejší tlumiče

-bezkontaktní zapalování

-jiný vzduchový filtr

-přídavné světla

-lepší pneu (nové)

-dodělat zadní kotoučové brzdy

-možná menší muziku

-motor 742.136 1400 ala Saky

-nasadit nové nápravy





Maxx /Škoda 136 GL - komentáře:

14:35:29
18.10.2009
Maxx
-> Jindas: to ti projde...a díky za ty palce budu je potrebovat...
14:29:28
18.10.2009
Jindas
Maxx 16.10.09 21:32:36 napsal:

→ Jindas: na technicky ti nic nereknou kdyz vyrazis cislo na

blok 4 no motor kupec dal nabidku 10t. uvidime jestli ho odveze kdyz ano

jedu pro 1,8T octavia RS






Tak to jsem zvedavej co me na prestavbach na tu moji fabii reknou:D doufam ze projdu....



A drzim palce u projektu octavia 1.8T:) 3
21:32:36
16.10.2009
Maxx
-> Jindas: na technicky ti nic nereknou kdyz vyrazis cislo na blok 4 no motor kupec dal nabidku 10t. uvidime jestli ho odveze kdyz ano jedu pro 1,8T octavia RS
21:29:52
16.10.2009
Maxx
-> Kapřík: 1

-> Petr Kalčík: alkyton
15:42:01
16.10.2009
Jindas
Maxx 14.10.09 13:27:50 napsal:

→ Jindas: přesně tak…ale mam zajemce mimo virt a ma si

v sobotu přijet tak jsem na to zvědav…když to vyde příští tyden

přivezu motor 1,8T a předelanou převodovku ze škodovky …4






A jestli muzu se zeptat za kolik ze ho "strelis" ???? 4



Jo a jeste jestli se muzu zeptat, jestli byl s tim motorem nekdy problem na technicky??? Nebo si mysleli,ze to je 136??? (protoze jsem koukal na tu fotku a vypada to kraaasne zamaskovane)
upraveno 1x, naposled 16.10.2009 15:44:05
19:18:00
15.10.2009
Kapřík
-> mb136gl: to je motorový prostor a ne vnitřek motoru4
18:50:37
15.10.2009
mb136gl
-> Kapřík: asi myslel vnutorné blatníky, alebo ako to nazvať
18:45:02
15.10.2009
Kapřík
-> Petr Kalčík: vnitřek motoru určitě nenatíral ničím
18:01:30
15.10.2009
Petr Kalčík - zrušená registrace
hele ahoj čim si natíral vnitřek motoru ty boční stěny co to bylo za černou barvu ???? díky
13:27:50
14.10.2009
Maxx
-> Jindas: přesně tak...ale mam zajemce mimo virt a ma si v sobotu přijet tak jsem na to zvědav...když to vyde příští tyden přivezu motor 1,8T a předelanou převodovku ze škodovky ....4
20:56:47
13.10.2009
Jindas
zdarec, tak co motor pryc???:D nebo to je porad stejny na virtu .....beru beru :D::D:D: a nic:D 2
21:16:40
24.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Maxx: 1
17:43:26
24.09.2009
Maxx
-> gabo000000: a no jestli to mam vyfocene tak poslu....
17:24:22
24.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Maxx: takze fotky kanalov ktore si mi slubil uz nikdy nebudu hej?1
17:22:17
24.09.2009
Maxx
-> ZbyŠek: jo tak te budu cekat....me je jedno v kolik jsem doma porat....7
16:15:10
24.09.2009
ZbyŠek
-> Maxx: jo stavim, zhruba ve 13:00h vyjedu od nas.......takze pocitej ze tak za 1-1,5h jsem u tebe.......nebo tak neco....
14:54:49
23.09.2009
Maxx
-> ZbyŠek: jasny budu doma....stavis se?
19:36:56
22.09.2009
ZbyŠek
-> Maxx: jo jo v praci tak to jo, ja zase myslel nejakou motorku......Tudle sobotu budes doma ??
16:57:19
22.09.2009
Maxx
-> ZbyŠek: v praci ne?
21:34:21
21.09.2009
ZbyŠek
-> Maxx: jakou masinu zatim zadnou nemam......
Extreme Tyres