Maxx /Škoda 136 GL Maxx /Škoda 136 GL

komentáře | popis | fotky | Maxx | 06.05.11 19:24 | 149x v oblíbených
Škoda 136 GL



-Je to škoda 136 GL,rok vyroby je 1989,její první majitel byl můj otec,

v roce 2005 dostal nápad že ji prodá a koupí si nejake nove auto,nicmene

jsem vznesl protest že se prodavat nebude a tak mi jí můj otec v roce 2005

přenechal a zato mu střašně děkuji,no a když už byla moje tak jsem se do

ní pustil,nejdříve jsem si hral jen s interierem,ale nakonec jsem se rozhodl

že jí dam jen nove blatníky,mno a tím to vše začalo ruplo mi v bedně a začal

jsem jí pomalu rozebírat a upravovat podle meho gusta,měla více evolucí,a

věřte mi že ta ninější je nejlepší :-) začátky byly težké a s postupem času

jsem si uvědomil že bych se mohl konečně uklidnit a udělat z toho zase auto :-D









POPIS:



Karoserie:



-Takže skelet je původní,je celkově vyvařený měnily se prahy,kousky zadních

podběhů,vršky předních podběhů,přední čelo,blatníky,zadní lemy,podlaha

kufru,co se týče dveří a kapot byly převzaty od strýce z jeho š130,která byla

velmi zachovalá,dále jsem zavařil odvětrávání C sloupků a boční blinkry,

potom se skelet na nápravách odvezl k lakyrníkovi a škodovka se nastříkala

modrou barvou Škoda Lazer,po přívozu domů jsem na ní začal pracovat naplno,

vždy jsem měl jasnou představu jak chci aby auto vypadalo,dnešní podoba,se

hodně přiblížila mé představě,nicméně vždy je co vylepšovat,a určitě časem

budou různé změny ale nic zásadního se vzhledově měnit nebude...









Podvozek:



Přední náprava:

-po kompletní GO většina dílů nových

-ramena a nápravnice opískována

-vyztužená nápravnice a ramena dle 130L/A

-upravené misky dorazů

-vše natřeno základem a alkytonem

-tvrdé silenbloky uložení na ramenech - Pemit

-podložky pod kozlíky 6mm + upravené rohy nápravnice

-vrtané kotouče Lucas

-kompletně postavené nové řízení

-vrtané kotouče Lucas

-repasované 4p brzdiče Škoda

-pružiny ala Tuner#2 220mm,průměr drátu 13mm,tuhost 80kN

-rozebiratelné tlumiče přitvrzené od MOTEXu

-stabilizátor 19mm p.Svozil + tvrdé silenbloky - Pemit

-náboje osoustružené na průměr 155mm

-kompletní nová gufera a ložiska SKF



Zadní náprava:

-po kompletní GO většina dílů nových

-ramena a příčka opískována

-nová podélná ramena

-komplet ramena vyztužené dle 130L/A

-vše natřeno základem a alkytonem

-tvrdé silenbloky uložení u podélných ramen

-kompletní nové brzdy

-pružiny ala Saky

-rozebiratelné tlumiče přitvrzené od MOTEXu

-poloosy zrepasované

-podvázaná náprava

-komplení nová gufera a ložisla SKF



Převodovka:

-5q původem ze Škoda 136

-stálý převod 3,9

-kompletně přetěsněná

-nová gufera a ložiska SKF,ZKL

-tvrdý silenblok uložení převodovky







Motor:



-Pochází původem z vozu ŠKODA FABIA 1,4 8V OHV,samozřejmě motor nezůstal v

původní konfiguraci,motor je upraven dnes již všednímy úpravamy:

-Jako první úprava co se na motoru prováděla byla celková GO a

zároven zástavba motoru do škodovky...

-motor natřen Gavinolem + Alkytonem

-sportovní filtr made in garage

-karburátor ze Škoda 136 (sedr) 1.komora 200/115 , 2.komora 150/145

-sací svody Škoda 136 - spasované s hlavou

-snížená hlava o 0,9 mm

-úprava kanálů a spalovacích prostorů (zvětšení a vyleštění)

-odlehčené a vyleštěné ventily

-tušší pružiny na ventilech (Audi)

-svíčky - Denso iridium

-odlehčené řemenice a setrvačník

-odlehčené ojnice

-spojka Sachs (FEL 1,6),

-ostrá vačka 278°/270° Chovanec

-elektrická pumpa Facet

-vodní čerpadlo Felicie

-alternátor Felicie 70A

-plochý řemen _ Tyma

-nový rozdělovač Škoda 136

-olejová vana + sací koš Škoda 136

-svody 4-1 + celonerezový příčný výfuk - Bohouš Krejčí

-tvrdé silenbloky uložení motoru - Rubena

-olejová náplń - Castrol Magnatec - 5W 40

- dnes 7.2.2010 byl motor PRODÁN





Interier:



-sport. volant Škoda 32cm

-upravený středový panel (doplněk pro FAV)

-doplńky na palubní desce v modré barvě

-přístojová deska z Al plechu

-bílé polepy budíků RS

-modře podsvícené budíky

-předníc sedadla Octavia

-3 bodové pásy

-kryty pedálů z Al plechu

-zkrácená řadící páka + hlavice Škoda

-přídavné vypínače místo popelníku

-přídavný ekomoměr na palubní desce

-ukazatel tlaku oleje vedle středového panelu

-potažené C sloupky černou látkou

-nová béžová stropnice

-výplně dveří z jemného koberce

-střešní okno

-nalepené clonítko na předním okně







Videa:



tady je videjko otviraní zadní kapoty... :-)

otvirani haupny Maxx






a tady je to video....: 2008/2009



www.stream.cz/video/22680 0-maxx-skoda-136gl-1-4-8v







Plány na sezónu 2010:



-kvalitnejší tlumiče

-bezkontaktní zapalování

-jiný vzduchový filtr

-přídavné světla

-lepší pneu (nové)

-dodělat zadní kotoučové brzdy

-možná menší muziku

-motor 742.136 1400 ala Saky

-nasadit nové nápravy





Maxx /Škoda 136 GL - komentáře:

16:32:18
18.08.2009
Jindas
Zdarec, prosimte Maxxi jak mas ten motor z fabie ta hlinikova vana ti tam sedne aniz bys nejak do toho zasahoval??? pac mam kovovou a chci tam dat hlinikovou a proto se ptam. Diky za odpoved.
upraveno 1x, naposled 18.08.2009 16:32:52
14:45:34
18.08.2009
Maxx
-> ZbyŠek: jj musim koupit nove ale az v patek jo pocitej s tim ze se za tyden prijedupodivat jinak gratulace k ridicakum ja je budu mit v pondeli dneska jsem dal zadost a zaplatil 500 takze to bude rychlovka.... :-)
14:38:02
18.08.2009
ZbyŠek
-> Maxx: ja bych rekl ze tomu jeste neco chybi........SPZ4
14:04:15
18.08.2009
havlik
-> Tuner#2: hm necham to tak jak to je:D
14:03:04
18.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 18.08.09 14:00:05: Ubrousíš/ propiluješ tu oválnou díru pro šroub co jde kolmo do nápravnice. Tím tam získáš větší místo. Brousit tu dosedací plochu je blbost. Pak ale musíš ubrousit i nápravnici aby neškrtalo horní rameno o rohy a musíš vyzkoušet zda Tě to neškrtá nahozené o karoserii.
14:00:05
18.08.2009
havlik
-> Tuner#2 18.08.09 13:53:20: hele jak si tam natlačil 7mm tos ubrousil kousek toho kozlíku?
13:59:30
18.08.2009
havlik
-> Tuner#2 18.08.09 13:58:24: 3 3
13:58:24
18.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Maxx: tajná1
13:57:59
18.08.2009
Maxx
-> Tuner#2: a ta je?
13:53:20
18.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Maxx: 7mm a ještě jedna úprava.
13:44:39
18.08.2009
Maxx
-> Tuner#2: jj neboj geometrie je v planu ve čtvrtek na celim aute a pruziny jsou supr dik,jo a podložky mam 5mm ty mas okolo 7mi ze?
13:11:39
18.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Maxx: Už jsi nahodil pružiny? Dělá Tě to moc velký Véčka v předu, dal jsi málo podložek pod kozlíky :-) a nebo to chce hnout s excentrama na geometrii.4
13:09:34
18.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: To nepomůže, drží za něj značka. Mám to i rozepřené gumou o chladič a stejně to trochu koukalo, tak se vezme černá fólie a polepí se to a hnd to vypadá úplně jinak - splyne to s maskou.
13:01:22
18.08.2009
Maxx
a jeste ze predu :-)
zvětšit   Maxx /Škoda 136 GL - obrázek od Maxx vložen 18.08.2009 13:01:22
12:59:49
18.08.2009
Maxx
a jinak tady je takove mensi oziveni auto je hotove tak jsem neco nafotil.....
zvětšit   Maxx /Škoda 136 GL - obrázek od Maxx vložen 18.08.2009 12:59:49
12:59:32
18.08.2009
U-Geen
-> Tuner#2: spis ohnout plech zpatky nahoru.



zmena nelibi :-)
12:58:23
18.08.2009
Maxx
no mozna by to slo1 uvidime co se da delat 4
11:45:15
18.08.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Maxx: Ještě sundat tu šipku a nabarvity/polepit černou fólií ty dva hnusné plechy co vykukují z pod kapoty.4
10:56:05
18.08.2009
Maxx
a po :-D
zvětšit   Maxx /Škoda 136 GL - obrázek od Maxx vložen 18.08.2009 10:56:05
10:55:11
18.08.2009
Maxx
před :-)
zvětšit   Maxx /Škoda 136 GL - obrázek od Maxx vložen 18.08.2009 10:55:11
Extreme Tyres