Maxx /Škoda 136 GL Maxx /Škoda 136 GL

komentáře | popis | fotky | Maxx | 06.05.11 19:24 | 149x v oblíbených
Škoda 136 GL



-Je to škoda 136 GL,rok vyroby je 1989,její první majitel byl můj otec,

v roce 2005 dostal nápad že ji prodá a koupí si nejake nove auto,nicmene

jsem vznesl protest že se prodavat nebude a tak mi jí můj otec v roce 2005

přenechal a zato mu střašně děkuji,no a když už byla moje tak jsem se do

ní pustil,nejdříve jsem si hral jen s interierem,ale nakonec jsem se rozhodl

že jí dam jen nove blatníky,mno a tím to vše začalo ruplo mi v bedně a začal

jsem jí pomalu rozebírat a upravovat podle meho gusta,měla více evolucí,a

věřte mi že ta ninější je nejlepší :-) začátky byly težké a s postupem času

jsem si uvědomil že bych se mohl konečně uklidnit a udělat z toho zase auto :-D









POPIS:



Karoserie:



-Takže skelet je původní,je celkově vyvařený měnily se prahy,kousky zadních

podběhů,vršky předních podběhů,přední čelo,blatníky,zadní lemy,podlaha

kufru,co se týče dveří a kapot byly převzaty od strýce z jeho š130,která byla

velmi zachovalá,dále jsem zavařil odvětrávání C sloupků a boční blinkry,

potom se skelet na nápravách odvezl k lakyrníkovi a škodovka se nastříkala

modrou barvou Škoda Lazer,po přívozu domů jsem na ní začal pracovat naplno,

vždy jsem měl jasnou představu jak chci aby auto vypadalo,dnešní podoba,se

hodně přiblížila mé představě,nicméně vždy je co vylepšovat,a určitě časem

budou různé změny ale nic zásadního se vzhledově měnit nebude...









Podvozek:



Přední náprava:

-po kompletní GO většina dílů nových

-ramena a nápravnice opískována

-vyztužená nápravnice a ramena dle 130L/A

-upravené misky dorazů

-vše natřeno základem a alkytonem

-tvrdé silenbloky uložení na ramenech - Pemit

-podložky pod kozlíky 6mm + upravené rohy nápravnice

-vrtané kotouče Lucas

-kompletně postavené nové řízení

-vrtané kotouče Lucas

-repasované 4p brzdiče Škoda

-pružiny ala Tuner#2 220mm,průměr drátu 13mm,tuhost 80kN

-rozebiratelné tlumiče přitvrzené od MOTEXu

-stabilizátor 19mm p.Svozil + tvrdé silenbloky - Pemit

-náboje osoustružené na průměr 155mm

-kompletní nová gufera a ložiska SKF



Zadní náprava:

-po kompletní GO většina dílů nových

-ramena a příčka opískována

-nová podélná ramena

-komplet ramena vyztužené dle 130L/A

-vše natřeno základem a alkytonem

-tvrdé silenbloky uložení u podélných ramen

-kompletní nové brzdy

-pružiny ala Saky

-rozebiratelné tlumiče přitvrzené od MOTEXu

-poloosy zrepasované

-podvázaná náprava

-komplení nová gufera a ložisla SKF



Převodovka:

-5q původem ze Škoda 136

-stálý převod 3,9

-kompletně přetěsněná

-nová gufera a ložiska SKF,ZKL

-tvrdý silenblok uložení převodovky







Motor:



-Pochází původem z vozu ŠKODA FABIA 1,4 8V OHV,samozřejmě motor nezůstal v

původní konfiguraci,motor je upraven dnes již všednímy úpravamy:

-Jako první úprava co se na motoru prováděla byla celková GO a

zároven zástavba motoru do škodovky...

-motor natřen Gavinolem + Alkytonem

-sportovní filtr made in garage

-karburátor ze Škoda 136 (sedr) 1.komora 200/115 , 2.komora 150/145

-sací svody Škoda 136 - spasované s hlavou

-snížená hlava o 0,9 mm

-úprava kanálů a spalovacích prostorů (zvětšení a vyleštění)

-odlehčené a vyleštěné ventily

-tušší pružiny na ventilech (Audi)

-svíčky - Denso iridium

-odlehčené řemenice a setrvačník

-odlehčené ojnice

-spojka Sachs (FEL 1,6),

-ostrá vačka 278°/270° Chovanec

-elektrická pumpa Facet

-vodní čerpadlo Felicie

-alternátor Felicie 70A

-plochý řemen _ Tyma

-nový rozdělovač Škoda 136

-olejová vana + sací koš Škoda 136

-svody 4-1 + celonerezový příčný výfuk - Bohouš Krejčí

-tvrdé silenbloky uložení motoru - Rubena

-olejová náplń - Castrol Magnatec - 5W 40

- dnes 7.2.2010 byl motor PRODÁN





Interier:



-sport. volant Škoda 32cm

-upravený středový panel (doplněk pro FAV)

-doplńky na palubní desce v modré barvě

-přístojová deska z Al plechu

-bílé polepy budíků RS

-modře podsvícené budíky

-předníc sedadla Octavia

-3 bodové pásy

-kryty pedálů z Al plechu

-zkrácená řadící páka + hlavice Škoda

-přídavné vypínače místo popelníku

-přídavný ekomoměr na palubní desce

-ukazatel tlaku oleje vedle středového panelu

-potažené C sloupky černou látkou

-nová béžová stropnice

-výplně dveří z jemného koberce

-střešní okno

-nalepené clonítko na předním okně







Videa:



tady je videjko otviraní zadní kapoty... :-)

otvirani haupny Maxx






a tady je to video....: 2008/2009



www.stream.cz/video/22680 0-maxx-skoda-136gl-1-4-8v







Plány na sezónu 2010:



-kvalitnejší tlumiče

-bezkontaktní zapalování

-jiný vzduchový filtr

-přídavné světla

-lepší pneu (nové)

-dodělat zadní kotoučové brzdy

-možná menší muziku

-motor 742.136 1400 ala Saky

-nasadit nové nápravy





Maxx /Škoda 136 GL - komentáře:

14:54:45
21.11.2008
Maxx
-> Petkar1: uz je prodaná4
12:56:01
20.11.2008
Petkar1
Jinak ta Feldí hlava asi není naprodej samostatně co? Nebo třeba výměnou zá Fáčkovou plus doplatek. Takovou hlavu přesně shánim, chci tam dávat vačku od Motor Excel a tohle je přesně ono. Snížená na správnej KP, udělaný ventily...4
16:42:55
19.11.2008
Maxx
-> Petkar1: diky pane!4
00:44:34
19.11.2008
Petkar1
Hezká škodovka. Precizní práce a hezká barva. Modrá je dobrá1. Jinak ta hlava vypadá fakt suprově, něco takovýho přesně shánim...asi začnu hledat kupce na blok s vnitřnostmi..... 4
20:35:28
11.11.2008
Maxx
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: dekuji pane! 4
22:03:15
10.11.2008
Apple STS Chvojkovice-Brod
no , vypadá to na krásné auto, jen tak dál, držím palce
19:36:31
10.11.2008
Maxx
-> Kapřík faster: no ted nebylo moc casu protoze jsem stavel dilnu ale ta je uz hotova takze se muzu na plno zase venovat skodovce...new foto bude v patek nebo sobotu neboj se... 4
18:09:09
10.11.2008
Kapřík
-> Maxx: stále nic nového??5
17:50:01
28.09.2008
Maxx
-> Kapřík faster: uvidíš1
17:38:48
28.09.2008
Kapřík
-> Maxx: 5 nojo..zrovna o nikom nevím4 To neva..a copak, že ho chceš prodávat? Že by nějakej jinej motor2
17:35:31
28.09.2008
Maxx
-> Kapřík faster: sežen kupce na blok z vnitrnostma,a ja ti prodam hlavu3
17:33:23
28.09.2008
Kapřík
-> Maxx: 2 Krásná práce!!4 No skládám novej motor a stále mi chybí hlava z feldy. Sice mám něco "rozjednáno" ale zatím to není definitivní..8
17:30:57
28.09.2008
Maxx
-> Kapřík faster: no prodal bych to jako komplet, mám totiš celý motor 1,3 MPi 50 Kw....4
17:29:06
28.09.2008
Maxx
dalsi foto4
zvětšit   Maxx /Škoda 136 GL - obrázek od Maxx vložen 28.09.2008 17:29:06
17:24:50
28.09.2008
Kapřík
-> Maxx: tak jo, budeme se těšit na fotečky4 No a tu krásnou hlavu neprodáš co?2 1
17:23:20
28.09.2008
Maxx
-> Kapřík faster: no fotky budou asi az v patek7 no jednu hlavu z Mpi 50 kw bych mel doma je snizena o 0,7 mm ,komplet vyčištěná,vyleštěná, leštěné ventily,jo ventily jsou přebroušené sedla zafrézované a zabroušené pastou....jen nejsou vyleštěné kanály na ty jsem se jeste nedostal....4
zvětšit   Maxx /Škoda 136 GL - obrázek od Maxx vložen 28.09.2008 17:23:20
16:31:10
28.09.2008
Kapřík
-> Maxx: tak tajný projekt jo? hmm4 A kdy budou nějaký nový fotky?2 Tahle náhodou o hlavě z feldy MPI 50 Kw nevíš?
17:08:55
26.09.2008
Maxx
-> Kapřík faster: jj,uz to vrcí ted,ale chce to jeste doladit,ja ted makam na motoru ktery pripravuji... je to takovy tajny projekt...47
21:36:48
25.09.2008
Kapřík
-> Maxx: zdar, tak co novýho? Už jezdíš?4
19:58:31
08.09.2008
Maxx
-> Kapřík faster: jo,jo na brod je to na prd,jeste ze tam skoro nejezdm ...lepsí je to na caslav1 5
Extreme Tyres