skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vzhledem k tomu že se tu v poslední době rozmohl takový nešvar, ano i u Havliků, a to konkrétně Škoda 130LR.
Tak jsem vytáhl auto respektive jeho zbytky z posmrtného života, aby vzniklo něco lepšího co hlavně bude legálně do budoucna jezditelné a závoditelné, jelikož s Rapidem nás již zřejmě hned příští STK definitivně rozdělí.
Necham tu i nějaké fotky z předchozích období.
Tak jsem vytáhl auto respektive jeho zbytky z posmrtného života, aby vzniklo něco lepšího co hlavně bude legálně do budoucna jezditelné a závoditelné, jelikož s Rapidem nás již zřejmě hned příští STK definitivně rozdělí.
Necham tu i nějaké fotky z předchozích období.
havlik/Škoda 130LR - komentáře:
13:34:24
24.04.2009
24.04.2009
havlik
-> Labros: jo že si sám ufoukne když má moc velkej tlak
11:06:23
24.04.2009
24.04.2009
Labros
Internally wastegated, to znamená nějak si sám reguluje tlak, to je odfukovej ventil? nebo nějaký samostavění lopatek?
10:53:19
24.04.2009
24.04.2009
Labros
-> havlik: aha, píšou Excellent for motorcycles or other small engines, tak to asi nebude to samý jako GT15 ve focusu
10:32:53
24.04.2009
24.04.2009
Labros
-> Tuner#2: To jsem nevěděl. Dřív byl rozšířenej názor, že když 1.4, tak škodováckou, protože je jednoduchá na úpravu a zástavba je triviální. A když silnější motor, tak aspoň nějakou 1.8. Jinak já vždycky psal, že se mi 1.4 16V 74 ve fábii moc líbila, to spíš ostatní ten motor pomlouvali. V bazarech ho budou taky pomlouvat, protože bývá ochcanej, ale to je taky jediný, co je tam zajímá.
10:28:37
24.04.2009
24.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: Ty motory teď jezdí poměrně hodně aut na vrchy (konec konců i na Hrocháči známý Andruchovič) a je to lehký motor, kde se dá dostat lehce na 150 a ve špičce až ke 180 koním a auto si pořád zachová skvělé jízdní vlastnosti narozdíl od toho když tam narveš těžký motor.
10:20:52
24.04.2009
24.04.2009
Labros
-> havlik: jako ta klika asi vydrží víc než škodovácký 8V.. ale když úplně jiný motor, tak by mě překvapilo že zrovna VW 1.4.. ale to jsi asi všechno zvážil a z nějakého důvodu tě ten motor láká.
21:34:36
23.04.2009
23.04.2009
havlik
tak sem se rozhodl turbo je definitivně na prodej viz inzerce
20:49:41
23.04.2009
23.04.2009
havlik
-> pistaa: hm ale když ho neprodam kde na 16V vezmu prachy asi tak:)
16:15:58
23.04.2009
23.04.2009
pistaa
-> havlik: TURBO NEPREDAJ A SPRAV 16v I MAN TO LAKA.. ;)
12:52:34
23.04.2009
23.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 23.04.09 12:21:54: To je škoda, ale na druhou stranu to plně chápu.
12:28:53
23.04.2009
23.04.2009
petr s
-> havlik: Chápu
12:21:54
23.04.2009
23.04.2009
havlik
-> petr s: to asi jo :) ale prostě ted nemam v podstatě na dokončení ani jedný varianty. A prodání turba a těch ostatních věcí k tomu by mě dost pomohlo.
12:14:10
23.04.2009
23.04.2009
petr s
-> havlik: A na 16 ventilu by to byla teprv bomba
12:09:42
23.04.2009
23.04.2009
havlik
-> hany: to jo ale ne na škodováckym motoru:D
12:09:14
23.04.2009
23.04.2009
hany
-> havlik: týýý jo... je měkej koukej vydržet... to turbo je bomba
11:27:25
23.04.2009
23.04.2009
havlik
-> Labros: no třeba že v základu to má 100koní 5krat uloženou kliku atd atd:)
11:19:42
23.04.2009
23.04.2009
Labros
-> havlik: VW? A má nějakou zásadní výhodu proti 1.4 8V?
10:58:34
23.04.2009
23.04.2009
havlik
-> Labros: já taky ale s tim všim co se od letošního roku mohlo posrat a posralo se mě to nějak přešlo:( navíc když bych s tim pak chtěl případně někdy honit nějaký ty kopce tak bejt ve tříde 2000+ mezi samejma EVO a STIčkama je docela na prd. Takže spíš eště uvažuju třeba o jinym motoru a to nejvíc o 1.4 16V