
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vzhledem k tomu že se tu v poslední době rozmohl takový nešvar, ano i u Havliků, a to konkrétně Škoda 130LR.
Tak jsem vytáhl auto respektive jeho zbytky z posmrtného života, aby vzniklo něco lepšího co hlavně bude legálně do budoucna jezditelné a závoditelné, jelikož s Rapidem nás již zřejmě hned příští STK definitivně rozdělí.
Necham tu i nějaké fotky z předchozích období.
Tak jsem vytáhl auto respektive jeho zbytky z posmrtného života, aby vzniklo něco lepšího co hlavně bude legálně do budoucna jezditelné a závoditelné, jelikož s Rapidem nás již zřejmě hned příští STK definitivně rozdělí.
Necham tu i nějaké fotky z předchozích období.
havlik/Škoda 130LR - komentáře:
-> havlik: No tak si představ můj motor u tebe v kufru a je to

-> M@rtin: no já sem na to taky zvědavej:)) jak na tvoje tak na moje :D
-> havlik: No uvidíme uvidíme, snad to pojede trošku líp, až se to dodělá a i s novou převodovkou cvakne pod blbou kapotu

-> M@rtin: No vidíš já mam doma základ pro vačku čiliže seriovou:) a v bloku je eště furt starej motor naskládanej:D klikovka nová je venku a písty s vložkama sou eště v tom jinym bloku
-> havlik: Já už mám základ doma, na konci září s tím pojedu do ME a uvidíme co se z toho dá udělat. Zatím je pouze v bloku klikovka :-D

-> M@rtin: Je mi to jasný já budu mít zbytek od jinech lidí:D a skládat to budu sám:))
-> havlik: Ano do ME, no já budu mít víc než jen vačici

-> M@rtin: do ME? tam budu objednávat vačici nakonec:D
-> Majkl: Ehm? Odpor vzduchu ve vztahu mezi otáčkama motoru, kol a rychlostí auta? 

-> havlik 13.09.09 20:30:31: No jo já s ním do konce měsíce jedu do Prahy, tak jsem zvědavej

-> havlik: dle me to bude nekde na pul cesty kecajiciho tockomeru s vypoctem, ktery mozna nepocita odpor vzduchu? nevim
Tak sem jen tak pro zajímavost porovnal tabulku z TW na přepočet rychlosti vůči otáčkám motoru a vyšlo mi že realná rychlost kterou sme jeli což bylo 168km/h by se měla vyvinout na mojich kolech při přibližně 5400 otáček. Přičemž realná hodnota otáčkoměru v autě byla něco těsně pod 6000 otáček. Tak nastává otázka kecá otáčkoměr? výpočet? nebo obojí??? Za předpokladu že GPSka nekecá:)
-> M@rtin 12.09.09 20:44:39: to je u nás v garáži taky v plánu:)
.. nevím no, ale ony fély moc nelítaj
teda aspoň co vím 1.6ky.. tam hodně dělá převodovka.. už to nechce dál pustit (ono to v 5500ot.) už fakt netáhne




-> Majkl: Michale skoro na plnej .... ono 195ky gumy, motor hodně v píči ...... ale už je skoro doma jinej motor, a je v plánu komplet výměna hnacího ústrojí s nějakejma úpravama motoru i převodovky
-> Tuner#2: tak ja tam dam motr z traktora a bude :)
-> havlik: Však já taky nic neříkám, jen poukazuju v čem je to jiné a to hraje daleko větší roli než nějaký 5 - 10kW rozdílu.
-> Tuner#2: tak mě je to jedno:D já si stojim za tim že to nejede:) jako jak sme si pak za koncem vyměnili auta tak ten tah tvýho motoru i s většíma kolama byl sakra znát
-> havlik: a mám pocit, že vezl i p. štikovou...
-> Tuner#2: no má menší ráfek a užší zase měl snad 175/70