skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vzhledem k tomu že se tu v poslední době rozmohl takový nešvar, ano i u Havliků, a to konkrétně Škoda 130LR.
Tak jsem vytáhl auto respektive jeho zbytky z posmrtného života, aby vzniklo něco lepšího co hlavně bude legálně do budoucna jezditelné a závoditelné, jelikož s Rapidem nás již zřejmě hned příští STK definitivně rozdělí.
Necham tu i nějaké fotky z předchozích období.
Tak jsem vytáhl auto respektive jeho zbytky z posmrtného života, aby vzniklo něco lepšího co hlavně bude legálně do budoucna jezditelné a závoditelné, jelikož s Rapidem nás již zřejmě hned příští STK definitivně rozdělí.
Necham tu i nějaké fotky z předchozích období.
havlik/Škoda 130LR - komentáře:
-> havlik: zdarek :) uz mas motor od sakyho hotovej??
Jinak děkuji,čekám na zimu abych na ní mohl začít pořádně dělat
havlik 19.10.08 21:52:39 napsal: -> Péďa17: já už na škodovku nervy nemam:)) ale díky hele kotouče sou v podstatě zbytečný bejt tebe tak dam napřed celý auto do pořádku a pak vymejšlej co by ale když repásneš bubny a pořádně to sešteluješ tak to bude brzdit jako kráva
To máš pravdu,že kotouče na zadku jsou zbytečné.Když se udělají pořádně brzdy,tak jsou možná lepší než kotouče.Nehledě na to že bych na stk neprošel s kotoučema.
To máš pravdu,že kotouče na zadku jsou zbytečné.Když se udělají pořádně brzdy,tak jsou možná lepší než kotouče.Nehledě na to že bych na stk neprošel s kotoučema.
-> Péďa17: já už na škodovku nervy nemam:)) ale díky hele kotouče sou v podstatě zbytečný bejt tebe tak dam napřed celý auto do pořádku a pak vymejšlej co by ale když repásneš bubny a pořádně to sešteluješ tak to bude brzdit jako kráva

havlik 19.10.08 20:25:17 napsal: -> Péďa17: zajímavý, že se ptáš zrovna na kotouče vzádu, ale že by neprošlo další 95% auta to už neva?
to máš pravdu,to vadí,když vydím co na silnicích jezdí za vraky a vduchu se ptám jak mohli udělat technickou.ale přemejšlím o kotoučích na zadní nápravě.ve forum jsem našel zatím jeden příspěvek k nim.jinak ti přeji mnoho nervů při upravách škodovky
to máš pravdu,to vadí,když vydím co na silnicích jezdí za vraky a vduchu se ptám jak mohli udělat technickou.ale přemejšlím o kotoučích na zadní nápravě.ve forum jsem našel zatím jeden příspěvek k nim.jinak ti přeji mnoho nervů při upravách škodovky
-> havlik 19.10.08 20:25:17:




-> Péďa17: zajímavý, že se ptáš zrovna na kotouče vzádu, ale že by neprošlo další 95% auta to už neva?
-> Péďa17: mno já už jí mam vyřešenou a za ty dva roky se holt uvidí

jak budeš řešit stk s kotoučema v zadu???
-> suri: v pohodě

-> havlik: aha tak sory za mystifikaciu
-> Eidy: ne je to výroba saky ale asi tak 3roky zpět:) Mno pohlo se to dost ted jen dorešit jejich zapojení
Já se až tak moc nevymlouvam ale když dorazim za tmy z práce tak se mi nechce už lézt pod auto něco dělat

-> Eidy: to ti nepovim
Aha, ale U-Geen to nevyrábí, nebo snad máme mezi sebou nového výrobce?
-> Eidy: od ugeena ich ma nie?
-> havlik: Zas tolik se nevymlouvej.
Už máš brzdy, tak jezdi. Aale konečně se ti to zase pohne. Super. A kdo to teda nakonec vyrobil?

-> Pavel P@nkáč: eště můžu eště nemam motor, řízení, tlumiče, tlumič výfuku a tak:D
Havlik uz ma naboje uz se nemuze vymlouvat ze nejezdi

-> U-Geen: mno težko říct hlavně když to pasuje

-> havlik: ... mozna ... ale trmeny z Audi TT sly Tomasovi no :-)