Vzhledem k tomu že se tu v poslední době rozmohl takový nešvar, ano i u Havliků, a to konkrétně Škoda 130LR.
Tak jsem vytáhl auto respektive jeho zbytky z posmrtného života, aby vzniklo něco lepšího co hlavně bude legálně do budoucna jezditelné a závoditelné, jelikož s Rapidem nás již zřejmě hned příští STK definitivně rozdělí.
Necham tu i nějaké fotky z předchozích období.
havlik/Škoda 130LR - komentáře:
-> deathcat:
-> Turbo Péďa17: jenom felicie? To se příště musíte polepšit

-> Turbo Péďa17: Děkujem přijeďte zas

. Nevim jí tam s timhle motorem nebyl a ani to nemam v plánu

-> Turbo Péďa17: nashledanou

Co říkali na motor z felicie na SKT???
-> Karel.: aha no ale mě se asi bude o vejfuk přepalovat lano

-> havlik: nevím jsem si tě vybral a hotovo

-> Karel.: proč já?

-> havlik: tak mě kdyžtak potáhneš na laně

-> Karel.: no pokud mě zase nezklátí nějaká zkur*ená nemoc jako loni tak jo
-> havlik: a ty tam jedeš svým autem?

-> DuriQ: no tequilu mi ani nepřipomínej

ale koukej vzit zase do madarska

Tuner#2: skor ze kto brzdi tak moze vyhrat zachranu svojho vozu

mno toto pane havliku vy ste si pozidil nove,lepci brzdy

hmm mno mi chyba taka dobra nebrzdena tequilovica

-> Tuner#2: Jak řiká otec: auto je od ježdění ne od brždění

-> Tuner#2: no a kdo řikal že budu brzdit to je jen pro ten pocit stejně většinou brzdim motorem

-> havlik: Pěkný chlaďáčky, konečně Ti to bude i brzdit, ale kdo brzdí, prohrává

-> Karel.: no to koutouče myslim že mín ale brzdiče tak 1500 teda pokud bys tam nedával 4písty
-> Turbo Péďa17: tagy máš popsaný pod editorováním textu
-> havlik: 
sakra takovou pálku jsem večekal, takže k tomu ještě tak 1500 na kotouče že?

-> Karel.: jo zadní náboje už mam objednaný vyjde to na 3500 samotný náboje s držákama brzdičů já sem volil zadní brzdiče z oktávky a kotouče budou myslim z nějakýho toleda zadní