
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vzhledem k tomu že se tu v poslední době rozmohl takový nešvar, ano i u Havliků, a to konkrétně Škoda 130LR.
Tak jsem vytáhl auto respektive jeho zbytky z posmrtného života, aby vzniklo něco lepšího co hlavně bude legálně do budoucna jezditelné a závoditelné, jelikož s Rapidem nás již zřejmě hned příští STK definitivně rozdělí.
Necham tu i nějaké fotky z předchozích období.
Tak jsem vytáhl auto respektive jeho zbytky z posmrtného života, aby vzniklo něco lepšího co hlavně bude legálně do budoucna jezditelné a závoditelné, jelikož s Rapidem nás již zřejmě hned příští STK definitivně rozdělí.
Necham tu i nějaké fotky z předchozích období.
havlik/Škoda 130LR - komentáře:
-> Majkl: jj opravil sem ty brzdy na doksy jedu. Dělat s tim něco budu až po doksech

-> havlik: delas s tim neco? :) jedes s tim doksy?
-> Labros: jj
-> Mar3k: ne, myslel jsem to tak, že jen 260ky mají stejnou tuhost, jako série
-> Labros: ma skladem jenom 260tky? dnes sem si snim psal ze ma 250tky tak ted nevim

-> Mar3k: to je pravda, ale platí to pro 260mm, je to info od Sakyho
teraz nevim jestli Saky nebo Fen
saky ze ma pruziny skladem.. Fen nevym.. Vadilo by vam kdybich si dal udelat pruziny u fena protoze je to tusim vas navrh.. ci ne jenom misto volne delky 250 je 245?

jj to jsem myslel aj na obrazku to lze pjekne videt skoda-upravy.wz.cz/main/s
howimg.php?id=562
-> havlik: no jo jenom Tuner 2 vychazel steho ze LA a serie maji rovnakou tuhost
-> havlik: no jo jenom Tuner 2 vychazel steho ze LA a serie maji rovnakou tuhost
-> havlik: Jo takhle jsi to myslel, tak proto mě v pérovně naměřili kolem 13%jak píšu v popisu.

-> Mar3k: jo to by souhlasilo
-> Tuner#2: ale tys řikal že se těch 10% počítá od serie já ti řikam že se to počítá od L/A
-> Tuner#2: ale tys řikal že se těch 10% počítá od serie já ti řikam že se to počítá od L/A
-> havlik: Tuner#2: no na seriovejch rozhodne neni
a uz von koncem 24mm.ty mas tedy kombuinaci HPcka a vepredu pruzinu Saky a Havlik serie +30% + pruzinu Fen 245?

-> havlik: Sakyho 250tky mají mrtvý závit- nějak mám pocit, že ty o voze a já o koze :o))
-> Mar3k: fen nemá mrtvej závit
-> Tuner#2: a on je na seriovejch pružinách mrtvej závit? navíc mrtvej závit asi nebude mít 2.4cm ne?
-> Tuner#2: a on je na seriovejch pružinách mrtvej závit? navíc mrtvej závit asi nebude mít 2.4cm ne?
-> havlik: to si moc nevim predstavit ze skratim ji a vona se mi pritvrdi

-> havlik: Když uřízneš mrtvý závit, tak pružina neztvrdne - neřežeš činný závit

-> havlik: Fen ma take mrtvy zavity? Fen by mi vice vyhovoval ze dokaze udelat farbu na miru... cize v mem pripade zelenou

-> Mar3k: no tot otázka Tuner#2 je taky řezal a co řikal tak má asi 241 po seříznutí
-> Tuner#2: jinak problem je to že když zkrátíš pružinu tak jí přitvrdíš
-> havlik: ty pruziny od Fena tez sem se snim domlouval na necem malinko nizsim ako je 250mm... jen u sakyho sem si pak cetl ze jsou tam 2 mrtvy zavity ktery muzu uriznout bez zmeny tuhosti --- takze bych dosahl vpohode i vysky 235mm
-> Tuner#2: no ne co sem se tu dočetl já tak saky má od 10% tvrdší než L/A a fén taky
