
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Aktuálně:
Modrou teď oživuju na moji srpnovou svatbu.
Možná by stačilo jen udělat novej lak, novej motor, přečalounit sedačky, ať to z venku vypadá a bylo by. Ale když už jsem to toho hrábnul, tak si s tím aspoňt rochu pohraju. Tohle auto se časem reinkarnuje do mé bílé škodárny. Na tu bílou kastli budu muset taky šáhnout svářečkou. Má špatnej kufr. Kdybych teď jen přeskládal nápravy, motor, interiér do té bílé a přelakoval, tak by to auto fungovalo, ale na té mordé kastli jsou takovy drobny úpravy, ktery by na bílé nebyly a v tom autě jsem s nastávající randil, takže proto si s tím teď tak i když třeba né úplně smysluplně hraju.
Když si teď pohraju s modrou, tak třeba na ty 2 roky budu mít ještě s čím blbnout a když si najdu čas, tak opravím bílou kastli a pak budu moct postavit doopravdy novy auto .
Motto: nic tak nezvedne cloveku naladu, jako moct si celej den svaret.
Prodžekt posunuti predni napravy nahoru a jeji zaklonení o priblizne 3°
klubo.rajce.idnes.cz/zapu steni_napravy
homemade svody 4-2-1 spousta uzivatelu tady psalo, ze spoj litina-trubka mi hned praskne a ono svete div se, uz to drzi nekolik mesicu a nekolik zavodu :-)
vice fotek na:
klubo.rajce.idnes.cz/
Abych vás dlouho nenapínal, tohle je moje "105tka" co se týče papírů. Mám ji od roku 2004 a je to moje druhá škodovka po úzké 120L. Co se týče skutečné technické stránky je to Š13x s motorem 781.135.
Na podvozku jsou provedeny některé úpravy podle tady velmi oblíbeného vzoru L/A. V tlumičích je nový olej pro motocyklové vidlice. Nápravy jsou v bílé barvě(teď už značně i barvě rzi).
Motor má hlavu po GO, sníženou o 1mm a je v něm vačka 280/280°. Alternátor 55A, ETZ.
Karoserii jsem v roce 2006 vyvařil a vyztužil podle rady jedné knížky přídavnýmy sváry. Okapničky jsem upravil na "Okapničky New line" :-D, zadní lemy jsou trošku předělany a přední blatníky jsou svařeny z uzkéch a širokéch (viz fotky). Dosáhl jsem tím zmenšení "díry" nad předním kolem. Nakonec dostala nový lak (Alkyton). Zadní lampy jsou bílo červené.
V interiéru je taky pár změn. Nejsou tam koberece a celá podlaha je natřená na bílo. Přední sedačky mám Sparco sprint. Sériové pásy nahrazeny pásy Jamex s navijákem. Palubovka GL s hranatými budíky s modrým podsvícením. Původní znaky kontrolek jsou zmodernizovány těmi z felicie. Původní otočné vypínače nad středním panelem jsou nahrazeny modře podsvícenými vypínači z felicie. Místo popelníku je ovládání oken a ventilátoru topení. Volant je dobový sportovní pravděpodobně z Fordu Capri. Pro zvýšení komfortu jsem namontoval centrál s alarmem. Stěrače jsou typu Aero když už, tak jsem vyměnil původní ostřikovače modernějšími z fábie, což si vyžádalo přidání ještě jednoho motorku, protože jsou poněkud žíznivé :-). Později jsem vyměnil i mechanizmus stěračů za fábiový.
V autě mám rád i muziku, baterka je přestěhovaná do motorového prostoru, v předních dveřích jsou 16cm kompa od GZ v domcích by já.
Vyjádřeno v číslech:
karoserie typ M
podovzek, brzdy řady 13x
Letní kola: Dezent 14x8" s pneu 2x Uniroyal, 2x Falken - ZE-912 77
Zimní kola: 14x6" Michelin 155/70/14
zadní pružiny+domky z kyvadlové nápravy, prední pružiny by T#2 220mm, 80kN, přední náprava zapuštěná o cca 3cm do karoserie a zvětšen záklon o 3°
motor 781.135 hlava -1mm, 280/280° karburator Polmo
trubkové sedačky Sparco sprint, 3-bodové bezpečnosstní pásy Jamex s navijákem
Ground Zero Hydrogen GZHC 16 Neo na kabelu 2,5sqmm
27-27.8.2011 První "úspěch" ze závodů - 4. místo v závodech do vrchi v kategorii historik
Co dál?
furt je co dělat
- až budu velkej tak si postavim Feratta
akční průjezd z Vítkova:
Pro zajímavost, kdybyste chteli videt, jak vypadala, když sem ji koupil
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=2&i...
Modrou teď oživuju na moji srpnovou svatbu.
Možná by stačilo jen udělat novej lak, novej motor, přečalounit sedačky, ať to z venku vypadá a bylo by. Ale když už jsem to toho hrábnul, tak si s tím aspoňt rochu pohraju. Tohle auto se časem reinkarnuje do mé bílé škodárny. Na tu bílou kastli budu muset taky šáhnout svářečkou. Má špatnej kufr. Kdybych teď jen přeskládal nápravy, motor, interiér do té bílé a přelakoval, tak by to auto fungovalo, ale na té mordé kastli jsou takovy drobny úpravy, ktery by na bílé nebyly a v tom autě jsem s nastávající randil, takže proto si s tím teď tak i když třeba né úplně smysluplně hraju.
Když si teď pohraju s modrou, tak třeba na ty 2 roky budu mít ještě s čím blbnout a když si najdu čas, tak opravím bílou kastli a pak budu moct postavit doopravdy novy auto .
Motto: nic tak nezvedne cloveku naladu, jako moct si celej den svaret.
Prodžekt posunuti predni napravy nahoru a jeji zaklonení o priblizne 3°
klubo.rajce.idnes.cz/zapu steni_napravy
homemade svody 4-2-1 spousta uzivatelu tady psalo, ze spoj litina-trubka mi hned praskne a ono svete div se, uz to drzi nekolik mesicu a nekolik zavodu :-)
vice fotek na:
klubo.rajce.idnes.cz/
Abych vás dlouho nenapínal, tohle je moje "105tka" co se týče papírů. Mám ji od roku 2004 a je to moje druhá škodovka po úzké 120L. Co se týče skutečné technické stránky je to Š13x s motorem 781.135.
Na podvozku jsou provedeny některé úpravy podle tady velmi oblíbeného vzoru L/A. V tlumičích je nový olej pro motocyklové vidlice. Nápravy jsou v bílé barvě(teď už značně i barvě rzi).
Motor má hlavu po GO, sníženou o 1mm a je v něm vačka 280/280°. Alternátor 55A, ETZ.
Karoserii jsem v roce 2006 vyvařil a vyztužil podle rady jedné knížky přídavnýmy sváry. Okapničky jsem upravil na "Okapničky New line" :-D, zadní lemy jsou trošku předělany a přední blatníky jsou svařeny z uzkéch a širokéch (viz fotky). Dosáhl jsem tím zmenšení "díry" nad předním kolem. Nakonec dostala nový lak (Alkyton). Zadní lampy jsou bílo červené.
V interiéru je taky pár změn. Nejsou tam koberece a celá podlaha je natřená na bílo. Přední sedačky mám Sparco sprint. Sériové pásy nahrazeny pásy Jamex s navijákem. Palubovka GL s hranatými budíky s modrým podsvícením. Původní znaky kontrolek jsou zmodernizovány těmi z felicie. Původní otočné vypínače nad středním panelem jsou nahrazeny modře podsvícenými vypínači z felicie. Místo popelníku je ovládání oken a ventilátoru topení. Volant je dobový sportovní pravděpodobně z Fordu Capri. Pro zvýšení komfortu jsem namontoval centrál s alarmem. Stěrače jsou typu Aero když už, tak jsem vyměnil původní ostřikovače modernějšími z fábie, což si vyžádalo přidání ještě jednoho motorku, protože jsou poněkud žíznivé :-). Později jsem vyměnil i mechanizmus stěračů za fábiový.
V autě mám rád i muziku, baterka je přestěhovaná do motorového prostoru, v předních dveřích jsou 16cm kompa od GZ v domcích by já.
Vyjádřeno v číslech:
karoserie typ M
podovzek, brzdy řady 13x
Letní kola: Dezent 14x8" s pneu 2x Uniroyal, 2x Falken - ZE-912 77
Zimní kola: 14x6" Michelin 155/70/14
zadní pružiny+domky z kyvadlové nápravy, prední pružiny by T#2 220mm, 80kN, přední náprava zapuštěná o cca 3cm do karoserie a zvětšen záklon o 3°
motor 781.135 hlava -1mm, 280/280° karburator Polmo
trubkové sedačky Sparco sprint, 3-bodové bezpečnosstní pásy Jamex s navijákem
Ground Zero Hydrogen GZHC 16 Neo na kabelu 2,5sqmm
27-27.8.2011 První "úspěch" ze závodů - 4. místo v závodech do vrchi v kategorii historik
Co dál?
furt je co dělat
- až budu velkej tak si postavim Feratta
akční průjezd z Vítkova:
Pro zajímavost, kdybyste chteli videt, jak vypadala, když sem ji koupil
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=2&i...
Klubko/Škoda 105(135) - komentáře:
-> Klubko_: sak ked nebolo treba naco sa vrtat 

V rámci úspory místa motory momentálně sídlí na zadnich sedačkách
Vyrazil jsem umýt 2 motory a 1 převodovku a vrátil jsem se s 1 převodovkou navíc. Za cenu " vem si to, mě je to líto vyhodit" sice je okyslá, ale to se myslím přežije 

Vrt
18:43 dělal jsem docela na pohodu, takže mi to trvalo trvalo o něco dyl
18:43 dělal jsem docela na pohodu, takže mi to trvalo trvalo o něco dyl

Už dlouho jsem se v tom nevrtal
17:02
17:02
-> Klubko_: nabuduce sa mi snad podari tvoja identifikacia
ale pre moju obranu ... ked prisiel ujo francomk na zraz s novym ucesom tiez som nevedel kto je
proste uz vas vsetkych poznam moc 

ale pre moju obranu ... ked prisiel ujo francomk na zraz s novym ucesom tiez som nevedel kto je


-> haso: ahaaa, jo, uz si vzpominam 

-> Klubko_: no na zraze, na pohofeste, som si chcel sadnut k tebe do auta a akurat ako som sadol tak slecna klubkova povedala "hej kto mi to tam sedi" a nas to s molsom tak v dobrom pobavilo 

-> MOLSO, haso: kluci, taky jsem vas rad konecne poznal osobne 
-> MOLSO: MOLSO, zes me nepoznal je v poradku, nejsu tady tak znamej
-> haso: co, kde sedi Petra?

-> MOLSO: MOLSO, zes me nepoznal je v poradku, nejsu tady tak znamej

-> haso: co, kde sedi Petra?

-> MOLSO: paní klubková 

-> haso: hej kto mi to tam sedi ?
-> Klubko_: pane rad som ta stretol osobne a ospravedlnujem sa ze som ta nespoznal




-> Klubko_: pane rad som ta stretol osobne a ospravedlnujem sa ze som ta nespoznal

som rad, ze som pokecal nazivo
dakujem za prijemne posedenie v sedackach :) fakt pecka
dakujem za prijemne posedenie v sedackach :) fakt pecka
som rad, ze som pokecal nazivo
dakujem za prijemne posedenie v sedackach :) fakt pecka
dakujem za prijemne posedenie v sedackach :) fakt pecka
-> Maty110l: njnj, to je hned, tady asi v case 0:56 jsem to ohrnul: youtube.com/v/NEtiH5X8PS
0 mi to nejak uklouzlo. Ale asi ani nema cenu to celo resit. Narovnam rukama, pak to pretru barvou a bude se zas jezdit dal 

kam si to zas opřel ty blázne..do závěje???
-> Klubko_: tak to jsem zvědav, co vykouzlíš :-).
-> krtik: ja vetsinu taky. Jen na tenhle posledni sternberk jsem se nechal nahecovat 
No predhaneli...Jack uz mi tezce ujel. Nalozil i 10 vterin. Ma to ted slusne nakuty. Mel bych pres zimu zapracovat, at se mu zas trochu priblizim. Ale bude to asi hoodne penez

No predhaneli...Jack uz mi tezce ujel. Nalozil i 10 vterin. Ma to ted slusne nakuty. Mel bych pres zimu zapracovat, at se mu zas trochu priblizim. Ale bude to asi hoodne penez
-> Klubko_: Letos jsem Šímasprint nějak zazdil... Jak bylo? Zase jste se s Jackem předháněli? 

-> haso: aj, tedka hrozne malo
a navic stoji za barakem. Do garaze jsem supnul oktu, at mi neni rano takova zima, kdyz jedu do prace
Ale v nedeli jsem ji vytahl cestou na zahradu a vcera a dnes jsem ji vytahl do prace. Vcera jsem to vzal jeste vecer na ecce homo, lepil se na me nejakej BeMeWe, tak jsem mu ukazal 2 zatacky, drzel se me, ale na vyjezdu mel vic kobyl. Tedka se venuju rekonstrukci bytu, takze na auto neni cas. Nejaky zavody do vrchu si ale letos urcite zas zajedu 


