skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mazlík 136 Evolution
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:
17:16:52
29.03.2008
29.03.2008
Karel.
-> Qwert..: a na co sakra? když máš spotřebáka a na hraní máš šáde pokud nechceš teda VW transporter, abys mohl tahat šáde co:o))
17:06:24
29.03.2008
29.03.2008
Qwert..
-> Karel.: civilák určitě ne :-) s tím jsem spokojenej, ale potřebuju něco vetšího, hodně většího :-)
16:42:12
29.03.2008
29.03.2008
Karel.
-> Qwert..: se divím, že ty chceš škoda motor, tobě už to může být jedno s tím co plánuješ Jako já tam dám něco jinýho tohle je moc slabí, otázka pak peněz na co bude na jakej motor Chceš koupit new civilák jo? a copak
11:53:50
29.03.2008
29.03.2008
Qwert..
-> kaprik faster: mnoooooo, jakoze napad na auticko mam, ale to uz by bylo vylozene for fun, mozna o prazdninach prikupim :-)
19:05:47
28.03.2008
28.03.2008
Qwert..
-> Karel.: no jasny to by urcite bylo, ale tuto 136 z favorita mam zadarmo a kdyz uz neco z feldy tak rovnou celej motor MPI... no a nebo casem fabiu, urcite se mi tam nechce cpat neco jinyho nez skodovackej motor, ted jde jenom o to jakee :-)
19:03:17
28.03.2008
28.03.2008
Kapřík
Tak dneska jsem namontoval digitální cyklocomputer. Ještě zapojit a bude to
18:59:44
28.03.2008
28.03.2008
Kapřík
-> Reeaper: to bych ti radil Ty úchyláčku. Kdybys radši si dal dokupy auto aby ti jezdilo
-> Karel.: no mně 136tka bude stačit Když bude po GO, tak pak už si s tím můžu vyhrát. Časem vačku z excelu, bude hlava MPI, odlehčenej setrvák, filtřík KN. No ono to trochu pojede Chci se držet pokud možno v rámci legality Takže žádnou oktávku motor neplánuju
-> Qwert..: až budeš velkej kluk tak si pořídíš pořádný auto
-> Karel.: no mně 136tka bude stačit Když bude po GO, tak pak už si s tím můžu vyhrát. Časem vačku z excelu, bude hlava MPI, odlehčenej setrvák, filtřík KN. No ono to trochu pojede Chci se držet pokud možno v rámci legality Takže žádnou oktávku motor neplánuju
-> Qwert..: až budeš velkej kluk tak si pořídíš pořádný auto
16:00:29
28.03.2008
28.03.2008
Karel.
-> Qwert..: hele nebylo by lepší sehnat hlafu z feldy MPI??? Dle mě teda jo No jako mám choutky am narvat něco jinýho, pokdu budou penízky tak na další sezonu jdu do toho určitě, 742.136 je nuda
15:26:34
28.03.2008
28.03.2008
Qwert..
-> Karel.: tak přece mámě něco společnýho sice jsem dnes sehnal další 136 hlavu, ktera pujde sliznout a decentne vylestit ale jinak se uz do toho motoru nejak moc nehrnu, maximalne ta vacka a odlehceni a vyvazeni setrváku. To bude na blbnutí stačit a až budu velkej tak přesedlám na novějsí motor...
08:38:31
28.03.2008
28.03.2008
Reeaper
Karel. 25.03.08 16:22:36 napsal: -> Reeaper: taky tě obtěžoval?nic podáme hromadnou žalobu za znásilnění
mě bylo zakázáno o tom mluvit.. prej že někdy zase budu něco potřebovat a takový ty řeči..tak mlčím no.. ale teď už jedině fakt venku..uvnitř na kolejích to skoro hned za vchodem rozbalil na stole..a to tam chodili lidi a vůbec mu to nevadilo.. no děs
mě bylo zakázáno o tom mluvit.. prej že někdy zase budu něco potřebovat a takový ty řeči..tak mlčím no.. ale teď už jedině fakt venku..uvnitř na kolejích to skoro hned za vchodem rozbalil na stole..a to tam chodili lidi a vůbec mu to nevadilo.. no děs
23:45:26
27.03.2008
27.03.2008
Karel.
-> kaprik faster: vím o tom Gratuluju, myslím, že super kauf, taky jsem o ní přemýšlel, ale když už motor bude KO, tak tam narvu fábku Ale jinak super
21:02:59
27.03.2008
27.03.2008
Kapřík
-> Qwert..: práce šlechtí člověka
-> Karel.: hele na poslední fotku co mám
-> Karel.: hele na poslední fotku co mám
17:35:28
26.03.2008
26.03.2008
Qwert..
-> kaprik faster: no gratulace, a abys neřekl, že jsem svině tak se nepujdu ožrat ale pujdu do hokny...
15:53:42
26.03.2008
26.03.2008
Karel.
-> kaprik faster: super gratuluju Já ji ještě nedal, ale jdu to oslavit taky
14:04:47
26.03.2008
26.03.2008
Kapřík
HOTOVO!!!!! ZKOUŠKA HOTOVÁÁÁÁÁÁ, jdu se ožrat!!!!
22:51:06
25.03.2008
25.03.2008
Qwert..
kurva tady si člověk jen na chvíli odskočí do práce a už se to tady zase množí...
20:07:23
25.03.2008
25.03.2008
Karel.
-> kaprik faster: hezký, tak to držím palce ať to dáš, taky jsem si dal teď 2 předter,míny, abych pak mohl jezdit na srazy
19:02:34
25.03.2008
25.03.2008
Kapřík
-> Karel.: Ostravská univerzita, Přírodovědecká fakulta, Katedra fyzické geografie.... prostě ti navrhnu studnu, předpovím počasí, zaměřím barák, řeknu kdy bude povodeň, vyrobím ti mapu, atd...V zimním sem nedal zkoušku tak sem si ju teď zapsal znovu a zítra mám první termím (předtermín). Tak je do dolela důležitý
18:59:31
25.03.2008
25.03.2008
Karel.
-> kaprik faster: fakt? tak to přeju hodně štěstí a držím palečky z čeho to máš? co děláš vůbec za školu
18:59:22
25.03.2008
25.03.2008
Kapřík
-> Karel.: no a ty ses taky pěkně vyvedl, jen co je pravda