skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Mazlík 136 Evolution
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).
Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......
Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.
Karoserie:
- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba
- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy
- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC
- tahokov v přední masce, víku motoru
- kliky z fáčka
- bílá optika (blinkry, zadní světla)
- zrcátka "kapky"
- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru
- nové zámky dveří
- centrální zamykání s alarmem na DO
- vzpěra mezi předními tlumiči
Podvozek:
- Přední náprava:
- kompletní GO
- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new
- pružiny 250 mm (Saky)
- tlumiče + 30% (Motex)
- 4 pístové brzdiče (repasované)
- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- Zadní náprava:
- kompletní GO vlečné nápravy
- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,
- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL
- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)
- nové zadní brzdy komplet
- červeno-stříbrná kombinace alkytonu
- podvázaná náprava ke kastli
- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108
- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)
- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)
- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)
Motor:
-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton
-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)
-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)
- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné
- upravené vodítka a sedla ventilů
- upravené spalovací prostory
- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami
- kuželové pružiny na ventilech
- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1
-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou
-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)
-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140
-zapalovací svíčky NGK BCP6ES
-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X
-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50
-sportovní filtr KN, upravený sací trakt
-odpružená spojková lamela TAZ1500
-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)
-alternátor 55 A z felicie
-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)
-reduktorový startér z Felicie 1kW
-celkové investice cca 23000 Kč
Převodovka
-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)
-stálý převod 4,22
-převodový olej PP80
-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)
Interiér
- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)
- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků
- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)
- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce
- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm
- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače
- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru
- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO
- hasící přístroj
- digitální tachometr
- lukasy z felicie
- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)
- nášlap na plynový pedál vlastní výroby
Music:
- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet
- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1
- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm
Úspěchy:
- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras
- 1. místo v soutěži zručnosti
- 5. nej auto srazu
- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)
- 3. místo za design vozu
- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)
-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras
-1. místo v soutěži zručnosti
-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz
-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)
- květen 2010 Želiv
- 5. místo sprint do 1400 ccm
- červen 2010 sraz Moravský kras
- 3. místo sprint celkově
Novinky 2010:
- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km
- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4
- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus
- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec
- nový levý krycí plech motorového prostoru
- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů
- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)
- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm
- reduktorový startér z felicie 1kW
In progress:
Hotovo .. sezona může začít
Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:
Tak právě jsem absolvoval policejní kontrolu. Všechno vpořádku, doklady OK, dýchal jsem, OK... pánové byli moc příjemní, auto mi ještě pochválili, povykládal jsem s nima a popřáli mi šťastnou cestu a mohl jsem jet. Je pravda, že se vyplatí chovat se slušně, všechno jim odkývat a nedělat z nich blbce..
-> Kapřík: na Horácké jsem nemohl, abych ti nedělal chutě... víš jak.... tak si to musim vynahradit
-> OndraKrupi-TenČtvrtý:



-> Kapřík: jak jde o chlast....

-> Karel.: jasný, uvidíme jak v sobotu bude. Nalejt? proč ne?
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: ty abys někde nechyběl


-> OndraKrupi-TenČtvrtý: ty abys někde nechyběl




-> Karel.: nalejt? já taky 



-> Kapřík: tak to je fajn, někdy zůstaň v Brně a půjdem se nalejt,lehce
OK kdyžtak brnkni a pokecáme, snad bude hezky

OK kdyžtak brnkni a pokecáme, snad bude hezky

-> Karel.: jo do lemů se letos pustím. Až na to dostanu chuť
Dělám kousek od Moraváku v mým oboru na pozemkovým úřadě. Dojíždění no žádná sláva..půl hodiny busem. Ale tak dá se to. Někdo dojíždí v Brně půl hodiny šalinama
Tak fajn, když bude trochu solidně, zavolám ti a kdyžtak bych se stavil



-> Kapřík: tak pár změn jsem postřehl, je na čase něco začít dělat s těma lemama
to fakt musel dělat nějakej ocas
A copak děláš v Brně? děláš v oboru?TAkorát dopjíždění naprd co?
Však se stav, pokud bude hezky, tak uděláme fotečky s orandžádou


Však se stav, pokud bude hezky, tak uděláme fotečky s orandžádou

-> Karel.: zdarec, ale pohodička. Konečně jsem sehnal práci v Brně, takže toho doma moc nepobydu. Hele no na autě teď nedělám nic, není co. Víceméně je to prozatím hotový. Teď na jaře se událo pár změn, ale to jsi určitě postřehl.. Budeš na chatě o víkendu? To bych se možná stavil až se pojedu projet..
Vole ti dám stavovat se v Náměšti za kamarádkou:-))
Vole ti dám stavovat se v Náměšti za kamarádkou:-))
-> Kapřík: zdarec, tak jak makáš? Co novýho?
Zítra jedu na chatu provětrat orandžádu,asi se stavím v Náměšti k jedné kamarádce

Zítra jedu na chatu provětrat orandžádu,asi se stavím v Náměšti k jedné kamarádce



-> lokaj: tak snad se tam někdy potkáme. Na tom parkovišti v Náměšti parkuju skoro pořád (je to před domem přítelkyně) a tam jsem pečenej vařenej
Když bys tam někdy jel a viděl tam moje auto, zavolej mi na 776 698 426. Třeba budu doma tak vyskočím a pokecáme
Pokud nebudu zrovna v hospodě, spát, nebo se věnovat jiným příjemným činnostem






tak ta tvá krásná zelená Škodovka se snad ani nedá přehlídnout.navíc poznám už i ty poklice a tu SPZku už taky znám zpaměti.Ne že bych byl úchyl ale mám pořád ještě trochu paměť na čísla.I oranžádu si trochu pamatuju..Jo mával sem na vás.Zaparkovanej sem tam byl se Škůdkou.Ale asi jen tak ani ne půl hoďky.Okolo 8ráno.Jinak tam se pohybuju dost často a tebe tam vidím ještě častěji..zajímavý že sme se ještě nepotkali.
-> lokaj: jo tos byl ty kdo na nás mával?
-> lokaj: ahoj
No jasně, parkoval jsem tam u přítelkyně v Náměšti
Ale žádnou škodovku jsem tam vedle svého auta neviděl. Nebo jsi tam parkoval se spotřebákem? No a včera jsem byl na Horácké rally, parkoval jsem u lesíka. Kolem projížděl Saab a říkal jsem si kdo mě to z něj zdraví
Seš dobrej že jsi mě poznal




Tak dnes ráno sem měl tu čest zaparkovat svoji Škodovku,vedlé této krasotinky na pěší zoně ve městě.Bohužel majitel se mi stále nějak vyhýbá..
Jinak nebyl s is takovou zelenou zaparkovanej s kamarády v lese na Horácké Rallye?Mával sem na tebe při projíždění kolem,když ste odjížděli pryč ze stříbrného Saabu 9-3.(Můj spotřebák)

Jinak nebyl s is takovou zelenou zaparkovanej s kamarády v lese na Horácké Rallye?Mával sem na tebe při projíždění kolem,když ste odjížděli pryč ze stříbrného Saabu 9-3.(Můj spotřebák)
-> Kapřík: všeho do času:) 

-> havlik: no super, koukej to rychle složit ať může zahájit vypalování



-> Kapřík: jo jo pak co se to vypálí je to v cajku:) taky už mam co vypalovat

havlik 03.04.10 18:42:09 napsal:
→ Kapřík: no smrsí to hrozně plus se z toho krutě
kouří myslel sem že mi snad hoří auto když sem zastavil po ujetí asi
2km
to stejný...smrad a kouž hroznej. Ale po pár km už to bylo dobrý
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: brrrm brrrrm brrrrrm
→ Kapřík: no smrsí to hrozně plus se z toho krutě
kouří myslel sem že mi snad hoří auto když sem zastavil po ujetí asi
2km


-> OndraKrupi-TenČtvrtý: brrrm brrrrm brrrrrm
