Kapřík / Mazlík 136 Evo Kapřík / Mazlík 136 Evo

komentáře | popis | fotky | Kapřík | 19.09.10 21:08 | 121x v oblíbených
Mazlík 136 Evolution



Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).

Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......

Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.



Karoserie:

- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba

- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy

- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC

- tahokov v přední masce, víku motoru

- kliky z fáčka

- bílá optika (blinkry, zadní světla)

- zrcátka "kapky"

- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru

- nové zámky dveří

- centrální zamykání s alarmem na DO

- vzpěra mezi předními tlumiči

Podvozek:

- Přední náprava:

- kompletní GO

- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new

- pružiny 250 mm (Saky)

- tlumiče + 30% (Motex)

- 4 pístové brzdiče (repasované)

- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu



- Zadní náprava:

- kompletní GO vlečné nápravy

- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,

- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL

- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)

- nové zadní brzdy komplet

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu

- podvázaná náprava ke kastli



- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108

- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)

- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)

Motor:

-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton

-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)

-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)

- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné

- upravené vodítka a sedla ventilů

- upravené spalovací prostory

- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami

- kuželové pružiny na ventilech

- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1

-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou

-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)

-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140

-zapalovací svíčky NGK BCP6ES

-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X

-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50

-sportovní filtr KN, upravený sací trakt

-odpružená spojková lamela TAZ1500

-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)

-alternátor 55 A z felicie

-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)

-reduktorový startér z Felicie 1kW

-celkové investice cca 23000 Kč

Převodovka

-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)

-stálý převod 4,22

-převodový olej PP80

-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)

Interiér

- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)

- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků

- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)

- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce

- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm

- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače

- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru

- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO

- hasící přístroj

- digitální tachometr

- lukasy z felicie

- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)

- nášlap na plynový pedál vlastní výroby

Music:

- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet

- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1

- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm

Úspěchy:

- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras

- 1. místo v soutěži zručnosti

- 5. nej auto srazu

- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)

- 3. místo za design vozu

- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)

-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras

-1. místo v soutěži zručnosti

-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz

-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)

- květen 2010 Želiv

- 5. místo sprint do 1400 ccm

- červen 2010 sraz Moravský kras

- 3. místo sprint celkově

Novinky 2010:

- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km

- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4

- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus

- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec

- nový levý krycí plech motorového prostoru

- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů

- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)

- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm

- reduktorový startér z felicie 1kW



In progress:



Hotovo .. sezona může začít

Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:

13:54:56
26.09.2009
Rider skoda
-> Kapřík: tak z te psoledni foto ty 4 varianty,tak urco vybrat jednu z tech dvou prostredni5 Ale nejvic se priklanim k tomu ciste bilemu pozadi,protoze vypadaji nejlip,ostatni pusobi uz preplacane.Sam mam taky bily jestli jsi videl v Zelive a myslim,ze to zle nevypada4
23:42:17
25.09.2009
Kapřík
Tak už si jen vybrat3
zvětšit Kapřík / Mazlík 136 Evo - obrázek od Kapřík vložen 25.09.2009 23:42:17
22:48:08
25.09.2009
OndraKrupi
-> Kapřík: asi jen bílé
21:40:30
25.09.2009
Kapřík
a jen bílé
zvětšit Kapřík / Mazlík 136 Evo - obrázek od Kapřík vložen 25.09.2009 21:40:30
21:40:09
25.09.2009
Kapřík
částečně žluté
zvětšit Kapřík / Mazlík 136 Evo - obrázek od Kapřík vložen 25.09.2009 21:40:09
21:39:32
25.09.2009
Kapřík
žluté
zvětšit Kapřík / Mazlík 136 Evo - obrázek od Kapřík vložen 25.09.2009 21:39:32
21:32:41
25.09.2009
Kapřík
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: otáčkoměr ne, tam ručička má doraz a dál nejde, tachometr..no s trochou citu se to dá správně4





Další verze... ještě jsem zapomněl..obroučky budou červené
zvětšit Kapřík / Mazlík 136 Evo - obrázek od Kapřík vložen 25.09.2009 21:32:41
21:27:47
25.09.2009
OndraKrupi
-> Kapřík: a nemůže se stát že se to pak nandá špatně?
21:23:58
25.09.2009
Kapřík
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: jdou stáhnout..chce to jen pořádně zabrat4
21:22:51
25.09.2009
OndraKrupi
-> Kapřík: a jak rozebíráš ručičky? normálně vyndáš a nebo je tam nějakej fígl?
21:20:40
25.09.2009
Kapřík
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: bílá...no bílá je hezká..to je fakt5
21:14:44
25.09.2009
Kapřík
OndraKrupi-TenČtvrtý 25.09.09 21:10:30 napsal:

→ Kapřík: a nějaké jiné barvy se ti nelíbí ?
modrou tam nechci, hnědou taky ne... červená..ta to moc přebíjí se mi zdá. Počkám co na to řekne přítelkyně a její estetické cítění. Nakonec to třeba zůstane bílý3
21:14:37
25.09.2009
OndraKrupi
-> Kapřík: tak se mi líbí nejvíce
21:13:36
25.09.2009
Kapřík
verze 3 jen bílé....fakt nevím sákra3
zvětšit Kapřík / Mazlík 136 Evo - obrázek od Kapřík vložen 25.09.2009 21:13:36
21:10:30
25.09.2009
OndraKrupi
-> Kapřík: a nějaké jiné barvy se ti nelíbí ?
21:10:29
25.09.2009
Kapřík
osobně se zatím přikláním k těm prvním..2
21:09:39
25.09.2009
Kapřík
-> OndraKrupi-TenČtvrtý: když dám tmavší tak už v tom zaniká to zelené označení economy otáček
21:07:47
25.09.2009
Kapřík
21:05:15
25.09.2009
OndraKrupi
-> Kapřík: ta zelená tmavší???
21:03:40
25.09.2009
Kapřík
Pracuju na nových polepech budíku. Ale nemůžu se rozhodnout pro konečný design. Už na tom makám asi 4 hodiny..děsný...

Jedna z pracovních verzí..co vy na to? Rafičky budou samozřejmě červené
zvětšit Kapřík / Mazlík 136 Evo - obrázek od Kapřík vložen 25.09.2009 21:03:40
upraveno 1x, naposled 25.09.2009 21:04:08
Extreme Tyres