Kapřík / Mazlík 136 Evo Kapřík / Mazlík 136 Evo

komentáře | popis | fotky | Kapřík | 19.09.10 21:08 | 121x v oblíbených
Mazlík 136 Evolution



Koupena v dubnu 2006 v sériovém solidním stavu. Původně škoda 125 (mokrý 5q, motor 120).

Na autě začínám pracovat 15. 8. 2006 ......

Celkové investice včetně zakoupení auta ke dni 6.3. 2009 cca 107000 Kč.



Karoserie:

- NOVÝ LAK ...RAL 3020 (trafic red)... vlastní výroba

- kompletně vyvařeno, nové prahy, blatníky, zadní lemy

- přední, zadní spoiler, nástavce prahů, křídlo WRC

- tahokov v přední masce, víku motoru

- kliky z fáčka

- bílá optika (blinkry, zadní světla)

- zrcátka "kapky"

- baterie přesunutá do kurfu + bateriák v interiéru

- nové zámky dveří

- centrální zamykání s alarmem na DO

- vzpěra mezi předními tlumiči

Podvozek:

- Přední náprava:

- kompletní GO

- otryskováno, ovařená nápravnice, vyztuženo dle L/A, vše new

- pružiny 250 mm (Saky)

- tlumiče + 30% (Motex)

- 4 pístové brzdiče (repasované)

- stabilizátor 18mm + tvrdé gumy (p. Svozil Prostějov 608884326)

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu



- Zadní náprava:

- kompletní GO vlečné nápravy

- otryskováno, vyztužené podélné i šikmé ramena dle L/A,

- nová podélná ramena, silenbloky, repasované poloosy, nová ložiška ZKL

- přitvrzené tlumiče +40 % (Motex)

- nové zadní brzdy komplet

- červeno-stříbrná kombinace alkytonu

- podvázaná náprava ke kastli



- 13ctky litá kola BTW 5,5J 4x108

- 25mm duralové podložky na přední nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- 35 mm duralové podložky na zadní nápravě (www.podlozky.wbs.cz/index .html)

- komplet GO brzd (HBV, brzdové trubky, lanka ruční brzdy, pakny, prasátka 19 mm, atd.)

- pneu 175/65 vepředu a 175/70 vzadu (Barum Brillantis)

Motor:

-blok 742.136 ... rozebrán, komplet vyčištěn, povrchová úprava galvinol + 2x stříbrný alkyton

-komplet GO motoru (new vložky, písty, gufera, těsnění, origo rozvody, vyčištěný, dynamické vyvážení, atd.)

-hlava felicia MPI 50KW (kompletní úprava GR - Gemini racing)

- zvětšené sací a výfukové kanály, leštěné

- upravené vodítka a sedla ventilů

- upravené spalovací prostory

- upravené a vyleštěné ventily, zabroušené se sedly, sedla opravené frézami

- kuželové pružiny na ventilech

- hlava snížena o 0,6mm na KP 10,3 : 1

-sací a výfukové potrubí slícované s hlavou

-vačka motor Excel 265°/258°, větší zdvihy 6,5/6,3 mm (www.motor-excel.cz/)

-karburátor Sedr 136 (3223), difuzory 22, 24, trysky 120/145, vzdušníky 200/140

-zapalovací svíčky NGK BCP6ES

-bezkontaktní zapalování Magneton 9204 880 ze 136X

-olej plná syntetika Q8 Formula 10W50

-sportovní filtr KN, upravený sací trakt

-odpružená spojková lamela TAZ1500

-tvrdé silentbloky motoru (www.hyhlan.cz)

-alternátor 55 A z felicie

-výfukové potrubí a výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec (www.speedpro.cz)

-reduktorový startér z Felicie 1kW

-celkové investice cca 23000 Kč

Převodovka

-suchá 5ti stupňová převodovka po GO (kolečka, gufera, synchrony, přetěsněná)

-stálý převod 4,22

-převodový olej PP80

-tvrdý silentblok převodovky (www.speedpro.cz)

Interiér

- závodní třiramenný volant s odsazením 90 mm (www.speedpro.cz)

- přídavné budíky ekonoměr, voltmetr, otáčkoměr + polepy budíků

- tlakoměr oleje + čidlo tlaku oleje KMGY (www.hdkovo.cz)

- tapecíry všech dveří a celé podlahy, stropu, kufru z "budget" koberce

- hlavice řadící páky + fusekle, řadička zkrácena o 7 cm

- středový panel kombinace panelu z Felicie a octavie) + doplňky a letecké vypínače

- nové těsnící gumy kolem dveří, kufru

- 3 bodové pásy autostyle + nášivky ŠKODA AUTO

- hasící přístroj

- digitální tachometr

- lukasy z felicie

- sportovní sedačky Sportivo (www.sportovnisedacky.cz)

- nášlap na plynový pedál vlastní výroby

Music:

- Pioneer DEH 3900MP 4x50W Mosfet

- přední komponentní repro Helix Dark Blue 62.1

- vytlumené přední dveře Tecsound Alu 2mm

Úspěchy:

- 14. - 16. 9. 2007 3. sraz konference škoda 120 Moravský kras

- 1. místo v soutěži zručnosti

- 5. nej auto srazu

- 24. 5. 2008 Rumbleroad 2008 (Vysočina)

- 3. místo za design vozu

- květen 2008 2. místo v anketě I-TUNER (autosport § tuning)

-19. - 21.6. 2009 sraz Moravský kras

-1. místo v soutěži zručnosti

-2. - 4.10. 2009 6. Jihomoravský sraz

-3. místo v Moravsko-slovenském poháru (soutěže zručnosti)

- květen 2010 Želiv

- 5. místo sprint do 1400 ccm

- červen 2010 sraz Moravský kras

- 3. místo sprint celkově

Novinky 2010:

- pokračování záběhu nového motoru...najeto 3600 km

- indikátor zařazené rychlosti http://youtube.com/v/tnb0 Ug_gLY4

- duralové podložky se změnou rozteče na zadní nápravě, tloušťka 35 mm, váha 1,4 kg/kus

- výfukové svody omotány termopáskou Thermo Tec

- nový levý krycí plech motorového prostoru

- upravené držáky sedaček, sedačky posunuty o 2 cm dozadu a 1,5 cm dolů

- závodní tříramenný volant RRS (průměr 35 cm)

- změna uložení volantové tyče, snížení o 2 cm

- reduktorový startér z felicie 1kW



In progress:



Hotovo .. sezona může začít

Kapřík / Mazlík 136 Evo - komentáře:

10:55:03
26.11.2007
Kapřík
-> minno: čau čau, no momentálně je komplet rozebraná, ovařená a vyztužená dle L/A a kamoš mi ju tryskuje. Takže jak to dovezu domů, nahodím fotky4 2 A taky dám článek s fotkama navařenejch výztuh na ramenech, protože to je docela rébus3 3
10:53:04
26.11.2007
Kapřík
-> babo6666: díky za pochvalu4 Já myslím že se ještě někdy určitě potkáme....4
08:10:33
26.11.2007
minno
-> kaprik faster: čau. no kde sú aktual. fotky ako pokračuješ s nápravou?
21:49:37
25.11.2007
babo6666
-> kaprik faster: ajtak si nemozem pomoct ale tvoja skodovicka je peknejsia ja mam taku obyc ale v buducnosti aj ja budem riesit neaky spojlerik a tak 4 mas ju vazne moc peknu dufam ze sa este nekedy na zrze stretneme 2 4
01:47:15
11.11.2007
myrafell
-> kaprik faster: jj díky za radu4
17:54:27
10.11.2007
Kapřík
-> MISCHO: díky4
17:36:39
10.11.2007
MISCHO
Pekne afticko klobuk dole :)
16:46:36
10.11.2007
Kapřík
-> myrafell: no nejdřív sem to rozebra, pak pořádně očistil, drátěným kartáčem vyčistil na čistej hliník (v rámci možností), pak základ GALVINOL a na to dvě vrstvy ALKYTON4 2
10:42:47
10.11.2007
myrafell
-> kaprik faster: jj díky za radu...a to jsi to jen odmastil a hnedka natíral tím Alkytonem nebo je tam i nějaký základ pod tím...díky1
19:56:08
09.11.2007
minno
-> kaprik faster: aha, som myslel že si to tam už poslal... ja som tiež dnes začal robiť výztuhy...ale idem vyztužovať len spodné ramená na úchyty tlmičov...lebo je to nutné...
17:15:42
09.11.2007
Kapřík
-> minno: čau, ještě jsem se do toho nepustil4 Zítra jdu vyztužovat nápravu a ramena tak to zkusím rozdělat. A pak ty tlumiče budeme posílat společně se Qwertem na přitvrzení4
17:14:39
09.11.2007
Kapřík
-> myrafell: všechno na motoru je alkyton (červená a stříbrná). Akorát výfukový svody jsou vypalovací stříbřenkou. Alkyton je na tom nesmrtelnej, nic to nedělá2
07:43:40
09.11.2007
minno
-> kaprik faster: čau, no ako, tie držiaky z tlmičov sa podarilo vtedy zhodiť?
23:48:14
08.11.2007
myrafell
-> kaprik faster: ahoj můžu se zeptat čím jsi barvil ten motůrek???jakou barvou???a drží to pořád..??díky za info...jinak moc pěkný autí...měj se
22:31:22
30.10.2007
Kapřík
-> haso: děkuju za názor4 Každá takováhle pochvala těší 4
21:43:00
30.10.2007
haso
-> kaprik faster: nejak som nemal cas pochvalit ti to auto nazivo na first brno tym day...ale ten cerveny lak, a tie biele kolecka, dost pekne to vyzera...ani tie plasty mi tam nepridu obludne, tak to secko nejako dohromady ladi...4
23:18:30
27.10.2007
Kapřík
-> J3STER: ok4
21:15:24
26.10.2007
J3STER
-> kaprik faster: Omlouvám se, neměl sem to psát.
10:41:54
26.10.2007
Kapřík
-> Tampajs: díky, taky to tak vidím 4
Extreme Tyres