skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tohle autíčko je původem 120 GLS určená na vývoz do německa.Po nehodě kterou měl můj otec s vypůjčenou škodovkou mého dědy a jejím nasledným rozebraním. Byla někdy v 94 přitažena zas do země původu...jinak auto bylo již upravené: Body kit od jedné německé společnosti ve stylu LR,kola RONAL 5,5 a 205/60R13. čtyřoká maska a hlavně udělanej motor....bez bližší specifikace...ale tachometrových 180km/h,převodovka 5q 4,22.
Sloužila ve vší spokojenosti až do mých 17 let, pak se odstěhovala ke mě.
Karoserie:
Okapničky,zadní kliky,zadní čelo,držáky zadního nárazníku,výdechy na C sloupcích,blinkry,díra po stěrači....vše zahlazeno. Zadní hladká kapota,výdech od chladiče ve stylu LR. Nový celolak....zelená kawasaki...(omlouvám se přesný odstín neznám)
Podvozek:
Přední tlumiče KONI plynokalinové+tvrdé pružiny zkrácené o mrtvý závit. Zadní prozatím serie+seřízlé pružiny.
Totální renovace zadní vlečné napravy...brzdy,ložiska,v yztužení...
Kola Enkei....po nehodě a následném zničení...prodána.
Motor:
Felicie MPI 50kw 80 000km přestavěná na karburátor,KN filtr, výfuk dle skupiny L/A, svody podomacku.
Interiér:
Sedačka Jacky sport, 3bodové pásy Sparco,druhá sedačka prozatim z Bravy,Jinak vše v černém,dveře potaženy kobercem.
Na autě je uděláno mnoho věcí které sem zde nenapsal...
Poděkování: p.b. a ostatním,že mě ještě dokáže poslouchat.
tatíkovy za garáž
a všem kteří přiložily ruku k dílu....děkuju
konečně začínám jezdit...
Postup prací:
02.01. 2007 odvezl sem jí k p.b. aby tam snad v pořádku přečkala zimu
21.01 začal sem repasy 4pístů
Dlouho nic....
23.06.2007 koupil jsem kola BCW powertech 7x13 ET20 a 8x13 ET 15....
po strašně dlouhý odmlce na ní konečně začínám dělat rád bych jí měl hotovou dle mých představ do podzimu...takže žádný fotky až bude kompletní tak Vám ji ukážu, jsem zvědav co na ní budete říkat
3.10.2007 nemám na ní vůbec čas, nakoupil jsem fůru věcí a těď přemýšlím jestli jí dát pryč nebo pokračovat...Jinak pro Peťu aby mi tam blikalo to NEWS...Trochu oživenej motor, základ felda. hlava mpi, leštěný kanály,slícovaný se sacím, snížená, vačka 280,stočenej setrvák a komplet vyváženej spodek, převařený sání, karburátor 136 přetryskovanej...vše Bohouš Krejčí...děkuju! Jinak pumpa Facet 2.5-3.5 psi. Převodovka po repasy suchý poloosy a stálej 4,22. Svody brzo 4-1, zatím bastl a nerez příčňák. Pružiny kyvka domky taky,ted se bude převařovat příčka. Nádrž vepředu, Kola 7 a 8 R13 ET 15 a 25 gumy zřejmě 205/45R13 a 175/50R13.
KONEC
Auto bylo definitivně rozprodáno na díly v roce 2008, nový majitel kastle je virťák Dave
Sloužila ve vší spokojenosti až do mých 17 let, pak se odstěhovala ke mě.
Karoserie:
Okapničky,zadní kliky,zadní čelo,držáky zadního nárazníku,výdechy na C sloupcích,blinkry,díra po stěrači....vše zahlazeno. Zadní hladká kapota,výdech od chladiče ve stylu LR. Nový celolak....zelená kawasaki...(omlouvám se přesný odstín neznám)
Podvozek:
Přední tlumiče KONI plynokalinové+tvrdé pružiny zkrácené o mrtvý závit. Zadní prozatím serie+seřízlé pružiny.
Totální renovace zadní vlečné napravy...brzdy,ložiska,v yztužení...
Kola Enkei....po nehodě a následném zničení...prodána.
Motor:
Felicie MPI 50kw 80 000km přestavěná na karburátor,KN filtr, výfuk dle skupiny L/A, svody podomacku.
Interiér:
Sedačka Jacky sport, 3bodové pásy Sparco,druhá sedačka prozatim z Bravy,Jinak vše v černém,dveře potaženy kobercem.
Na autě je uděláno mnoho věcí které sem zde nenapsal...
Poděkování: p.b. a ostatním,že mě ještě dokáže poslouchat.
tatíkovy za garáž
a všem kteří přiložily ruku k dílu....děkuju
konečně začínám jezdit...
Postup prací:
02.01. 2007 odvezl sem jí k p.b. aby tam snad v pořádku přečkala zimu
21.01 začal sem repasy 4pístů
Dlouho nic....
23.06.2007 koupil jsem kola BCW powertech 7x13 ET20 a 8x13 ET 15....
po strašně dlouhý odmlce na ní konečně začínám dělat rád bych jí měl hotovou dle mých představ do podzimu...takže žádný fotky až bude kompletní tak Vám ji ukážu, jsem zvědav co na ní budete říkat
3.10.2007 nemám na ní vůbec čas, nakoupil jsem fůru věcí a těď přemýšlím jestli jí dát pryč nebo pokračovat...Jinak pro Peťu aby mi tam blikalo to NEWS...Trochu oživenej motor, základ felda. hlava mpi, leštěný kanály,slícovaný se sacím, snížená, vačka 280,stočenej setrvák a komplet vyváženej spodek, převařený sání, karburátor 136 přetryskovanej...vše Bohouš Krejčí...děkuju! Jinak pumpa Facet 2.5-3.5 psi. Převodovka po repasy suchý poloosy a stálej 4,22. Svody brzo 4-1, zatím bastl a nerez příčňák. Pružiny kyvka domky taky,ted se bude převařovat příčka. Nádrž vepředu, Kola 7 a 8 R13 ET 15 a 25 gumy zřejmě 205/45R13 a 175/50R13.
KONEC
Auto bylo definitivně rozprodáno na díly v roce 2008, nový majitel kastle je virťák Dave
Boga/Shrek - komentáře:
20:08:51
17.12.2006
17.12.2006
Klubko_
-> zufo: mrkni ke me na auto na okapnicky
17:56:07
02.12.2006
02.12.2006
Kapřík - zrušená registrace
zdarec , nejel si nahodou tohle pondeli nebo v tomhle tejdnu z humpolce do pejru ?
20:18:16
01.12.2006
01.12.2006
Mishak
Reakce na ty kolečka: No já sem spíš pro ty druhý
21:50:44
29.11.2006
29.11.2006
zufo
zdarec jakym zpusobem si zrušil okapničky?
21:49:24
03.11.2006
03.11.2006
p.b.
-> Boga: Ty jo to jsem ale míval hezký auto :)) Vypadala hezky už před lakem, akorát sis mohl nechat ty ronaly
20:54:10
31.10.2006
31.10.2006
Fero
fak dos pěkný, nemá to chybu
22:17:04
26.10.2006
26.10.2006
gabo000000 - zrušená registrace
temne kola dajak sa podobaju na moje....ehheh ..inac fakt oki skoda len by som s tebou chcel pokecat o felde motore bo aj ja idem dawat... dik
20:37:55
01.10.2006
01.10.2006
myschaak AZNP K.Hora
je to precizní práce,moc hezky zpracovaný ostatně jak jsem ti už v Pelhřimově říkal!škodě zdar.....kola tomu budou slušet
15:28:08
24.07.2006
24.07.2006
_%Dipsy%_
cago ta barvicka a kolecka no proste Najs jakej je to odstin ty zeleny rad bych to vedel dik za odpoved
20:59:54
21.07.2006
21.07.2006
p.b.
-> Boga: Tak co už to jezdí?
08:57:34
30.06.2006
30.06.2006
Boga
Tak po strašně dlouhý odmlce...jsem opět tady. Nandal jsem tam motor z Fely a jinak je to asi vše klepu se strachy vyjet(kuli bodíkům) takže se mi pořád honí myšlenky předělat tak aby se s ní dalo legálně jezdit nebo jí někdo chcete...?
22:34:17
03.06.2006
03.06.2006
rapidmen
Paráda !!!!!!!Je to super kočár!Mohl bych tě taky poprosit o to číslo barvy?Prosím prosím!Póřád se rozhoduju mezi červenou a kawou, ale teď je to asi jasný... Díky moc
16:39:45
11.05.2006
11.05.2006
Fero
dík
10:33:10
10.05.2006
10.05.2006
M.a.r.i.o
-> Boga: jeee,tak to je hodne neprijemne . . . snad se ti podari dat auto rychle dokupy . . . premyslel jsem taky o podlozkach, mam je 2,5cm siroke,ocel s rosteci 130 a ze stredovou dirou . . . srouby jsem koupil nove, matky taky . . . nechavam origo kola,takze by to nemelo mit takove pnuti . . . snad to vydrzi
09:13:54
10.05.2006
10.05.2006
Boga
-> M.a.r.i.o: vyvážený
09:13:13
10.05.2006
10.05.2006
Boga
-> Fero: Je to kawasaky zelená a mě nabídly 3 odstíny tak jsem si vybral ten nejhezčí. Vzorek a číslo mám u lakýrníka...takže až těd nechám přestříkat ten lem tak dám vědět....jestli si vzpomenu.
09:10:49
10.05.2006
10.05.2006
Boga
Dik Peto
Tak po dlouhý době...ty podložky jsem koupil už udělaný a ježdený na jednom erku...který majitel rozprodával.
Parametry podložek: 3cm ocel, bez středícího kroužku, 3 rozteče 4x100,130,108, šrouby favoritácky ty dlouhy,nevím v cm. Jinak kola R15 7J...většina lidí na nich jezdí.
Na rovný silnici bez děr se mi najednou rozvybrovalo auto, pak jsem cítil jak to párkrát hodně trhlo(už jsem dávno brzdil) a pak ta strana padla a hrnulo mě to škarpy...jen jeden šroub vydržel. Jinak ty zbylí jsme našli měli v sobě závit z podložky a kusy hliníku z kola.
Tak po dlouhý době...ty podložky jsem koupil už udělaný a ježdený na jednom erku...který majitel rozprodával.
Parametry podložek: 3cm ocel, bez středícího kroužku, 3 rozteče 4x100,130,108, šrouby favoritácky ty dlouhy,nevím v cm. Jinak kola R15 7J...většina lidí na nich jezdí.
Na rovný silnici bez děr se mi najednou rozvybrovalo auto, pak jsem cítil jak to párkrát hodně trhlo(už jsem dávno brzdil) a pak ta strana padla a hrnulo mě to škarpy...jen jeden šroub vydržel. Jinak ty zbylí jsme našli měli v sobě závit z podložky a kusy hliníku z kola.
15:06:40
08.05.2006
08.05.2006
M.a.r.i.o
-> Boga: mel si ty podlozky vyvazene s kolem,nebo si je jenom nasadil a jel? . . . diq