Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L



Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...





Karoserie: M1

V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.

Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.

Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.

Barva červená šípková 8125



Podvozek:

obě nápravy vyztuženy dle L/A

přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm

zadní pružiny kyvka + domky vlečka

stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita

nové ložiska a náboje

stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13



Brzdy:

sériový okruh pro Š130

přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500

zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm



Motor: Škoda 120L



Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)



vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému

vložky po výbrusu + nové písty 72mm

vahadla C sestavené z Fa+Fe

vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7

odlehčené písty a ojnice

hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1

nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS

zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft

mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii

setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie

alternátor 55A

širokopásmová lambda A/F

čidlo klepání



Převodovka: 5Q SP 4,22



Kola: Minator

KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50





Informace

Vmax: 170km/h

0-100: XX s ?

kW/Nm: XX ?



Videa



více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....



Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě



Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu



Predchozi vuz SKODA 136GL

TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI

vzpominka
Škoda 136GL


zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h


VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

19:36:39
30.12.2014
Dušan
No jo hosi, ale kdo ma porad hledat kone v tom malym motoru. Tech penez co to stoji a mala vydrz. Je potreba si davat nove vyzvy. Puvodni motor porad mam a ne ze by me nelakal.
18:29:46
30.12.2014
czechino
-> Star LC20: Naprostý souhlas! Pro mě stará škodovka s německým( jiným) motorem strácí srdce. Kdyby někdo postavil 720 motor s T, to by byla exotika 4 Zkrátka do českého auta český motor 6
10:39:38
26.12.2014
Dušan
-> gyuri33: no proč ne, ale problém je v tom, že ta zástavba není bohužel jen o motoru jako takovém. Elektronika je na vopíchání a to třeba budíky a pedál jsou v rámci možností cenově přijatelný. U té audiny se člověk zase posouvá finančně dál.
10:28:26
26.12.2014
gyuri33
-> Dušan: inak audi ma 2.0 20v s hlinikovym blokom

4
04:03:41
26.12.2014
Dušan
-> Athlonek: elektrickej
23:02:44
25.12.2014
Athlonek
-> Dušan: Já jsem to říkal, že tam dáš 1,8 Turbo, jak máš řešený plynový pedál?
22:48:17
25.12.2014
Star LC20
-> minno: hezkej epos...

Já ale neznevažuju, či nezpochybňuju, kvalitu a úroveň odvedené práce, kterou na tom Dušan vykonal. O tom netřeba diskutovat.

Apeloval jsem na fakt, že tohle pro mě, osobně, nemá žádný kouzlo. Tohle mě nijak neosloví. Joo, je to, řekněme, zajímavý, spousta práce, peníze, šikovnost, to všechno tam je. Není na tom ale nic "exotickýho", či jak to nazvat. Přirovnal bych to - asi jak kdybys potkal na srazu perfektní 130cu eReSo, a jako motor by měla tuhle zběsilost > pointa > určitě to jede skvěle, ale....nepatří to tam, je to úplně jinej motor, není to zkrátka košér.

To vše s ohledem na předchozí motor, kterej je, bezpochyb, hodně exotickej/vzácnej, je to ryze škodováckej motor, a Dušan ho dovedl vyladit úžasným způsobem, naroubovat turbo atd. Čistě jeho práce a jeho invence. Pro mě úctyhodná záležitost. To se jenom opakuju...



Dušanovi je tento názor, stejně jako názory dalších, u citlivého zakončení trávicího traktu, ptže sám ví nejlíp, co dělá. Reagoval jsem hlavně proto, aby mě všichni, i pomalejší jedinci, snad pochopili správně. Dušan má moje uznání pro svoje skills, ale tohle mě zkrátka nenadchlo, ikdyby to mělo 500koní.
20:17:58
25.12.2014
minno
-> Star LC20 24.12.14 23:49:51: Tak na jednej strane máš možno v niečom pravdu, ale na druhej strane má Dušan u mňa veľký obdiv. Osobne sa púšťam na škodovke do omnoho jednoduchších, nenáročnejších - nazvyme to "vylepšení", a aj u toho, ak to človek chce mať vychytané, sa vždy nájde milión vecí okolo, ktoré človek nečaká, alebo ktoré si človek myslí, že budú dobre spravené tak a onak a nakoniec sa to aj tak ukáže ako nie vhodné riešenie a kopec vecí potom ešte treba prerábať, aby to bolo OK. Z tohto pohľadu vidím ako "nudu" len holú zástavbu iného motora - "bachnúť ho tam a neriešiť". No vychytať na tom všetky muchy, aby to všetko fungovalo ako má a bolo to dotiahnuté do detailov, to je na tom to najnáročnejšie a keď už je to v takom "vychytanom" stave, zaslúži si to uznanie. A človek sa pri tom fakt hodne naučí, na vlastných chybách, takže aj o tom to je.
16:13:13
25.12.2014
Dušan
-> exwrcteam: jakmile to pujde do sveta tak to pujde pres oficialni inzerat a ver tomu, ze je plno lidi co si radsi koupi komplet nez se s tim 3 mesice srat. Ostatne jak nektere me minule motory.
15:23:50
25.12.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> exwrcteam 25.12.14 15:18:27: Jo to už po třetí čtu, ale stejně tak už po několikáté čtu to co z tebe poslední dobou padá a nedá mě to nereagovat... 5
15:18:27
25.12.2014
exwrcteam
-> Tuner#2: ja ignoruji tebe tak prosim ignoruj me:) pisu ti to uz po 3 4 dekuji
15:11:54
25.12.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> exwrcteam 25.12.14 14:48:55: Proc by mu to nemel nikdo z virtu zaplatit? Je tady rada lidi co ma v aute mnohonasobne vic nez je hodnota motoru 1,8T byt upraveneho na zastavbu do skodovky...
14:48:55
25.12.2014
exwrcteam
-> Dušan: na virtu ti to nikdo nezaplati:)) nech to tam alespon zabavny svezeni 2
11:07:23
25.12.2014
Dušan
-> havlik: pokud by se nasel zajemce tak bych to pustil. Napred bych samozrejme sepsal upravy a co vsechno to obsahuje. Zase tak to nespecha.
11:02:11
25.12.2014
havlik
-> Dušan: co tu 1.8T už pouštíš do světa?
11:00:51
25.12.2014
Dušan
Kdyby to někdo komplet vzal tak to snad i pustím do světa. Je to v podstatě plug&play.
10:59:27
25.12.2014
Dušan
-> Mantrabeach: převodovka série akorát se SP 3.44, kterej má zuby co by měly vydržet. Ikdyž info od znalých je takové, že 3.9 to musí vydržet.

-> Nwkt: jo tak to mě neláká :)
10:59:22
25.12.2014
havlik
-> Nwkt: ne používá se klika z 2.0TFSI
10:54:20
25.12.2014
Nwkt
-> Dušan: Tak ono to jde přestavět na 2.0 upravením naftový kliky ne? Někde jsem to viděl
10:50:20
25.12.2014
Mantrabeach
-> Dušan: teda nečekal jsem že ty půjdeš do 1.8t1.Převodovku máš stále serii?já než se k tý přestavbě dostanu tak budou mít moje děti děti 3
Extreme Tyres