-> Labros: uz tak pred mesicem a neco
-> Gabriel: nene
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
16:22:58
04.01.2008
04.01.2008
Dušan
11:23:46
04.01.2008
04.01.2008
Labros
-> Dušan: kdys měnil ten motor a převodovku?
23:06:24
03.01.2008
03.01.2008
Gabriel
-> Dušan: tak ho prodej karlovi :-)) stejně by to bylo pro něj
23:05:01
03.01.2008
03.01.2008
Dušan
-> Gabriel:
22:51:35
03.01.2008
03.01.2008
Gabriel
-> Dušan: člověče a neprodal by si mi ten motor
22:50:58
03.01.2008
03.01.2008
Dušan
-> Rapid135: hliník jako hliník . Takovej barbar nejsem, všechny bloky jsem si nechal, ať si do nich můžu poskládat něco jinýho
22:47:56
03.01.2008
03.01.2008
Rapid135
nechces snad tvrdit ze 742.136 sel do hliniku
23:23:06
26.12.2007
26.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Dušan:
23:20:04
26.12.2007
26.12.2007
Dušan
-> gabo00000: tak nespekuluj
23:01:56
26.12.2007
26.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Dušan: nebudem sa s tebou hadat ale ja nevidim ani otacky ani rozmer pneu a ani neviem co tam mas za prevodovku
22:39:00
26.12.2007
26.12.2007
Dušan
-> gabo00000: přes 6000ot na 2ku kola 185/70R13 tak si to spocitej, jinak otackomer nelze
20:56:23
26.12.2007
26.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Dušan: real skôr tak 70by som povedal
14:51:22
26.12.2007
26.12.2007
Pavel P@nkáč
ty foto jsou fakt moc pekne! prej do srotu
10:39:24
26.12.2007
26.12.2007
Dušan
-> gabo00000: s přeměřováním tachometru se počítá, navíc je tam na 2ku 90 - odchylka a jsme nekde v realu na 80
00:10:54
26.12.2007
26.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
kusa blbo ukazuje tachometer nie?..na 2ku 100je kusa vela
00:03:54
26.12.2007
26.12.2007
Karel.
krásný fotky,kdo je dělal Ne sluší jí to
23:27:11
24.12.2007
24.12.2007
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Pěkná 136ka
23:08:07
20.12.2007
20.12.2007
minno
-> Dušan: no kde je foto?
10:23:38
17.12.2007
17.12.2007
Labros
-> Dušan: -> Karel.:
takhle to sedí na podbězích
takhle to sedí na podbězích
10:56:19
16.12.2007
16.12.2007
Dušan
-> Karel.: ale kdyby tam byly tak to na nich sedi