skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
10:22:39
01.06.2009
01.06.2009
Labros
tak hoši, konec stesků, jak říká Karel. užila si na svůj věk až dost, a další Dušanova škodovka bude určitě ještě lepší.
03:00:04
30.05.2009
30.05.2009
Karel.
jojo byla to super holčina, nikdy nezapomenu na to, jak se Dušan honil s Bmw do kopcezase si toho holka užila víc než kdejaká škodovka odsud.......
22:52:56
29.05.2009
29.05.2009
kuko
pekne videjko, aj mi bude za nou smutno, bola to prva silnejsia skodovka co som riadil, dodnes mam na pamati tu krasne dlho vytocenu trojku do kopca, mnam:)
20:40:46
12.05.2009
12.05.2009
kuko
-> Placko:
taketo chytre reci si radsej nechaj pre seba, jednak nepoznas ani majitela, ani auto
taketo chytre reci si radsej nechaj pre seba, jednak nepoznas ani majitela, ani auto
17:40:49
12.05.2009
12.05.2009
Dušan
-> Placko: tim mjsi myslel co ?
16:52:46
12.05.2009
12.05.2009
Placko
akoze fakt skoda auta.....ale ta kto si nevie cenit..ta co uz...
21:21:51
16.04.2009
16.04.2009
Toni
-> Dušan: komentař k tý poslední fotce jsi vystihl je to k breku škoda ji
12:17:31
10.04.2009
10.04.2009
Labros
Tak jak tady?
-> Dušan: budeš teda zítra doma?
-> VeTëV: budeš chtít něco od Duša?
-> Dušan: budeš teda zítra doma?
-> VeTëV: budeš chtít něco od Duša?
14:08:31
03.04.2009
03.04.2009
Labros
-> Dušan: příští víkend tam budu (od zítřka za týden)
22:58:51
02.04.2009
02.04.2009
Karel.
mi bude moc bude chybět ten zvuk z dálky, čekání a šáde vyletěla jak střela ze zatáčky a před barákem taky bude po ní smutno
21:52:30
02.04.2009
02.04.2009
Dušan
-> Labros: byly by, ale musis byt rychlej, protoze to nehodlam skladovat
21:11:39
02.04.2009
02.04.2009
stika87 - Maschinenführer
Proboha proc ????
17:05:21
02.04.2009
02.04.2009
Labros
-> Dušan: co ty dveře?
17:05:01
02.04.2009
02.04.2009
Labros
-> Viernez: no jo, pokud se kvalitně stříkaj..
15:35:37
02.04.2009
02.04.2009
VeTeV
-> Dušan: ja poznam hovno z tech fotek :-))
15:27:03
02.04.2009
02.04.2009
Dušan
-> VeTëV: antena origo neni, je stara 2 roky
14:53:38
02.04.2009
02.04.2009
Viernez
já mám prahy na autě 25 let a pořád jsou jako nový i zevnitř...
12:37:48
02.04.2009
02.04.2009
Labros
-> VeTëV: jenom zatím nedorazily na povrch Ta červená co jsem měl taky vypadala zpočátku dobře a ke konci už prahy začaly prosvítat
12:31:25
02.04.2009
02.04.2009
VeTeV
-> Labros: hele ja mam na bile prahy z roku 88 a zatim diru nemaj
12:29:56
02.04.2009
02.04.2009
Labros
-> Dušan: no jo pokud nejsou prahy na škodovce max.10 let starý tak prostě jsou více či méně děravý...