skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> jarda.u1: tak darce to ani neni, protoze doklady 136 uz jsou davno pryc, ale na takove to domaci jezdeni to bude OK. Jinak kastlik pujde cely pryc.
-> Dušan: Tak uz jsi sehnal darce kastle?Vypada pekne zdrave na ty leta
Kaslik na baterku vymenis za melky?

-> Petr81: dnes se bude konat testovaci jiyda tak se muzes stavit 

-> Dušan: No super, vyžaduji jízdu....
pekny zaklad, som rad ze si na tie auta nezanevrel
-> Dušan: gratuluji
-> minno: tunel je jediny co si nejsem jistej, ale mel by byt na 5Q
-> David.: mel jsem 120LS r84 a taky mela sneka. Hazeli to tam jak co meli na sklade
-> Kapřík: to neee, jen tam priklepnu, tam privarim a muzeme litat
-> David.: mel jsem 120LS r84 a taky mela sneka. Hazeli to tam jak co meli na sklade
-> Kapřík: to neee, jen tam priklepnu, tam privarim a muzeme litat
-> Dušan: krásnej kousek
Ne že to zase rozřežeš


my měli 120tku 2/84 a normál už hřeben,za příplatek vyhřívaný zadní okno a samonavíjecí pásy vepředu...120tky už mít měly hřebenový řízení, u 105tek na ně přišlo až v roce 85...jinak to má membránovou spojku 180
-> Dušan: tak som zvedavý na vývoj tohto stroja :) A tunel to už má predpokladám na 5q, že? Ten by sa ti asi prevarovať nechcelo, kastlík to je malina.
-> Dušan: tak nejak zezačatku



-> minno: jj ma to snekovy rizeni, hluboky kastlik, a vsechny ty blbosti z te doby.
-> Kaprof-Los Koramos: 1984
-> Kaprof-Los Koramos: 1984
-> Dušan: no viem, že si už chcel kúpiť jedine leštenku s kasňou v super stave...no a pozerám auto už matné bez laku, kasňa zdravá....tak ako prvé si vravím, Dušan kúpil zdravú kasňu a to že lak je nahovno mu nevadí, veď to si nalakuje sám....
No ale ako tak pozerám tak je to M-I 83/84, že? Nemá to ešte hlboký kastlík baterky?

No ale ako tak pozerám tak je to M-I 83/84, že? Nemá to ešte hlboký kastlík baterky?
-> Dušan: jak je vyrobena?
8-12/83 že? m1 neměli bočni blinkry diry v čele pro brzdy vyhrev okna a nektery měli ještě maticove rizeni(ja mam prosincovou už na hrebenu..


-> havlik: 

-> Dušan: a nastrojíš do toho nápravy a motor z tý 136tky?
-> minno: jak vis ze budu lakovat ?
Je to 120L, ale socka verze takze 105 svetla a klasik interier. Nema to ani vyhrivany zadni sklo 


-> Dušan: vidím to tak, že v Brne sa bude lakovať ďalšia škodovka :)) paráda, gratulujem ku kúpe. Čo je to zač? 105?
-> Dušan: pekny kusok


